Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 17:21, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
papas czemu niby ma nie lac 95 oktanowego paliwa ? serwisówka podaje aby lać własnie 95. zaleca chyba tylko do 1 silnika 98. do wiekszosci (95%) poleca własnie 95 oktanów. a starsze lc4 mogą pracowac na paliwie ponizej 90 oktanów! po co by podawali wbrew ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 15:42, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
yeah, wyregulowałem zawory, jest ok |
|
|
szakul123 |
Wysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
a jakiego koloru świeca jest?? la miałem w swojej lc4 podobnie i okazało się że to gaźnik do regulacji (świeca była czarna jak smoła) |
|
|
papas21 |
Wysłany: Pią 14:21, 22 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nigdy nielej tam 95tki tylko 98 jak już zawory mogłęś zle dokręcić trzeba je sprawdzić konkretnie przerwe dodam że ta bestja jest strasznie wrażliwa na luzy zaworowe, objawia się to np. mniejszą mocą z dołu |
|
|
batsopot |
Wysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011 Temat postu: |
|
a nie maja odciecia zapłonu np aby nie przekorbic ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 23:56, 26 Kwi 2011 Temat postu: 520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach |
|
hej!
bike: 520SX 2000
przy jeździe na 4 biegu na wysokich obrotach, bike jakby "przerywał"
tzn nie ma objawu szarpania ale słychac co chile pusty suw (za mało paliwa??)
przy rozpędzaniu , odpalaniu, czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo, bez najmniejzego zająknięcia
czy to będzie
zawory, świeca, czy gaźnik? (membrana , dysza, iglica za nisko?)
rozrząd jest ok, zawory ustawiane 30-40mth temu, paliwo PB95/98 z BP/Orlen
jakies pomysły? |
|
|