Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 17:21, 22 Lip 2011    Temat postu:

papas czemu niby ma nie lac 95 oktanowego paliwa ? serwisówka podaje aby lać własnie 95. zaleca chyba tylko do 1 silnika 98. do wiekszosci (95%) poleca własnie 95 oktanów. a starsze lc4 mogą pracowac na paliwie ponizej 90 oktanów! po co by podawali wbrew ?
KristofSX
PostWysłany: Pią 15:42, 22 Lip 2011    Temat postu:

yeah, wyregulowałem zawory, jest ok
szakul123
PostWysłany: Pią 14:34, 22 Lip 2011    Temat postu:

a jakiego koloru świeca jest?? la miałem w swojej lc4 podobnie i okazało się że to gaźnik do regulacji (świeca była czarna jak smoła)
papas21
PostWysłany: Pią 14:21, 22 Lip 2011    Temat postu:

Nigdy nielej tam 95tki tylko 98 jak już zawory mogłęś zle dokręcić trzeba je sprawdzić konkretnie przerwe dodam że ta bestja jest strasznie wrażliwa na luzy zaworowe, objawia się to np. mniejszą mocą z dołu
batsopot
PostWysłany: Śro 5:48, 27 Kwi 2011    Temat postu:

a nie maja odciecia zapłonu np aby nie przekorbic ?
KristofSX
PostWysłany: Wto 23:56, 26 Kwi 2011    Temat postu: 520 SX - praca silnika przy dużych prędkościach/obrotach

hej!
bike: 520SX 2000

przy jeździe na 4 biegu na wysokich obrotach, bike jakby "przerywał"
tzn nie ma objawu szarpania ale słychac co chile pusty suw (za mało paliwa??)
przy rozpędzaniu , odpalaniu, czy na wolnych obrotach silnik pracuje równo, bez najmniejzego zająknięcia

czy to będzie
zawory, świeca, czy gaźnik? (membrana , dysza, iglica za nisko?)

rozrząd jest ok, zawory ustawiane 30-40mth temu, paliwo PB95/98 z BP/Orlen

jakies pomysły?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group