Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 7:25, 11 Maj 2015    Temat postu:

mysle że koszt jak wzrośnie to nie znacznie, bo jak pisałem dochodzi mniejsze spalanie, i przy glebie kropla nie wycieknie odpływem. a na podjazdach nawet podczas jazdy często waha ucieka.

a co do sondy lambda - w 4T jest na nią miejsce a sondy nie ma ;D
te300
PostWysłany: Pon 7:04, 11 Maj 2015    Temat postu:

ja oczywiście też jestem za pod warunkiem, że nie będzie się to p...lić, co jak znamy firmę ktm w pierwszych modelach raczej mało prawdopodobne; także jeśli się skuszę to najwcześniej w '18 (model'19);
jedno jest pewne 2t już nie będzie tak tanie w eksploatacji Sad
szaman108
PostWysłany: Nie 22:55, 10 Maj 2015    Temat postu:

Niestety idzie nowe Panowie i Panie i nie unikniemy tego.Jeśli podkręcą normy emisji to nie ma szans na gaxniki!Przykładem tego są samochody osobowe a o dieslach w ciężarowych nie wspomnę.
Fourier
PostWysłany: Nie 21:08, 10 Maj 2015    Temat postu:

Mnie interesuje tylko jaka bedzie zywotnosc wtryskiwaczy. Z15 lat temu Aprilia zrobila silniki di-tech. Wszysko bylo fajne (dobra dynamika, nie trzeba bylo nic regulowac, zmniejszone spalanie, chyba 0,5 l oleju na 1000 km do dozownika) oprocz zywotnosci. U znajomych padaly wtryskiwacze. Ceny nowych byly straszne i przerabiali silnik na gaznik.
rejdzik
PostWysłany: Nie 21:02, 10 Maj 2015    Temat postu:

Jestem za. Zwiększy się trwałość silnika.
Zastanawia mnie jedna rzecz. Gdzie będzie sonda lambda? Jak olej z mieszanki wpłynie na jej trwałość?
henio12323
PostWysłany: Nie 20:31, 10 Maj 2015    Temat postu:

ja jestem raczej za wtryskiem. faktycznie większe skomplikowanie. ale teoretycznie mniejsza awaryjność. tak realnie też trzeba pomysleć - ile sie razy tankuje "kiepskie" paliwo.... zarzuca sie filterek na korku wlewu, i ewentualny syf nie straszny, a gorszej jakosci paliwo jest coraz trudniejsze do dostania. nie czasy 80 oktanocyh chrzczonych paliw.

to że 2T mniej spali to wielki plus, zwiekszy sie zasieg mozna bedzie jeszcze lepiej dostroic samą prace silnika, mapy wtrysku i te sprawy.

jedyny problem to grzebanie tylko i tak co tu grzebać. jak ustawiam gaźnik to raz i ma jeździć. chyba że sie cos modyfikuje. tutaj jeszcze lepiej - nic nie trzeba modzić i ustawiać. problemy w serwisie rozwiazywac to jedyny minus ale tych problemów nie ma duzo bo musi sie na prawde już cos dziać żeby oddawać na serwis. w sumie podejrzewam że 80% uzytkowników samemu nie potrafi poprawnie w pełni ustawić gaźnika....
major000
PostWysłany: Nie 19:14, 10 Maj 2015    Temat postu:

Wtrysk będzie napewno. Gadałem z właścicielem najstarszego serwisu KTM w Holandii, mówił że już nawet nowe tłoki leżą na półkach w fabryce gotowe do założenia. Same motocykle już w modelu 2015 są po części przygotowane do wtrysku(puste uchwyty na przekaźniki, licznik z kontrolką rezerwy i EFI).
Co do samego wtrysku w 2t to ja mam mieszane odczucia. NIby będzie wyraźnie mniej palił, będzie płynniejsza charakterystyka silnika, lepsza kultura pracy, mniej spalin itd. ale będzie też większy stopień skomplikowania. Po utopieniu wtrysku już nie pojedziesz dalej, nie zatankujesz badziewnej benzyny. I cholera wie czy to nie będzie cięższe niż teraźniejsze 2t.
Fourier
PostWysłany: Nie 19:01, 10 Maj 2015    Temat postu:

Dla homologacji raczej pewne (ma wejsc nowa norma euro).
dioda
PostWysłany: Nie 18:56, 10 Maj 2015    Temat postu:

no racja,tez tego są i plusy.nie trzeba będzie zmieniać dysz.Tylko ze samemu już tak nic nie pogrzebie jak potrzebny będzie serwisowy komp.Mozę nie będą padały jak muchy,choć te pierwsze roczniki wtrysku na pewno będą miały bolączki.
henio12323
PostWysłany: Nie 18:43, 10 Maj 2015    Temat postu:

ale mniej wahy pali na wtrysku, i nie wycieka nic odpływami. za zaoszczędzoną kase na paliwo, mozesz wydać na padające pompy czy filterki Razz
dioda
PostWysłany: Nie 17:42, 10 Maj 2015    Temat postu:

ten wtrysk w 2017dla 2t jest już taki pewny? czy tylko pogłoski?gaźnik dużo tańszy w eksploatacji i serwisie
bully
PostWysłany: Nie 13:35, 10 Maj 2015    Temat postu:

no to ja czekam na wtrysk Very Happy może poprawi się zasięg na baku.
te300
PostWysłany: Wto 21:06, 05 Maj 2015    Temat postu:

dzięki za link, zmiany faktycznie kosmetyczne choć:
kute półki wzięte z hus/sx(f),
ciekawe czy zawias ten sam (widać czerwone pokrętło - może 4cs),?
wzorem z crossów '15 zmieniono oś przedniego koła niby nic ale...,
znajomy jeżdżący sxf 350 model '15 twierdzi, że motocykl znacznie lepszy w zakrętach w stosunku do modelu '14

osobiście na wtrysk nie czekam dlatego chyba trzeba będzie skorzystać z być może ostatnich możliwości zakupu exc/te na gaźniku
Fourier
PostWysłany: Wto 20:00, 05 Maj 2015    Temat postu:

Podepnę się pod temat - od 2013 roku zmieniła się pokrywa magneta w SX 125 itp. Doszło dodatkowe miejsce w okolicach membrany. Orientuje się ktoś po co to jest? Przygotowania pod wtrysk, rozrusznik?
grzegorzszw
PostWysłany: Wto 17:39, 05 Maj 2015    Temat postu:

http://www.enduro21.com/index.php/component/k2/item/2790-leaked-spy-shots-of-2016-ktm-300-exc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group