hacker33 |
Wysłany: Czw 12:43, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
Motopłat był w KTM jak Ciebie jeszcze na świecie pewnie nie było.
2008 ma zapłon kokusan: stator, magneto, impulsator, cewka zapłonowa, moduł zapłonowy.
Zapłon Kokusan jest bardzo prosty w zdiagnozowaniu - wystarczy zwykły miernik elektryczny.
Co i gdzie mierzyć masz podane w engine/service manual wraz ze zdjęciami.
Ja bym zaczął od tak banalnej rzeczy jak wymiana świecy. W 2T nie wytrzymują one zbyt długo i nawet na dłuższe przejażdżki warto mieć zapasową w kieszeni. |
|
wieo |
Wysłany: Czw 9:33, 07 Maj 2015 Temat postu: EXC 125 cewka, motopat? |
|
Witam
Jestem posiadaczem EXC 125 2008rok, po zimie w motorze wymieniony olej, pierwsza jazda jakieś 30 min, wszystko w porządku, drugi wyjazd motor jeździł choć raz strzelił z tłumika przy wysokich obrotach, dojechałem do znajomego, motor zgasiłem, po godzinie nie było możliwości odpalenia, na pych odpalił ale po przejechaniu 200m na ssaniu objawy jakby nie dochodziło paliwa. Wyczyściłem solidnie gaźnik nie było żadnego syfu, filtr powietrza, po tym zabiegu motor nie odpala na kopkę, załapał raz i zgasł, na pych objawy jak poprzednio. Zaprowadziłem do mechanika, co stwierdził że nie ma iskry lub jest ale bardzo słaba i prawdopodobnie problemem jest motopat, pierwszy raz w życiu słyszałem taką nazwę to jakaś cewka? Czy ktoś się orientuje jak sprawdzić czy to ta cześć, nie mam dostępu do tej części na podmiankę, nie wiem również gdzie to kupić znalazłem coś na allegro ale nie mam pojęcia czy od powiedzmy 1999 roku będzie pasowało do 2008? Ewentualnie może przyczyną jest impulsator? gdzieś ktoś opisywał na tym forum problem z impulsatorem. A może ktoś ma na sprzedaż "motopat"
Pozdrawiam
Wiechu |
|