Autor Wiadomość
Mietek3
PostWysłany: Śro 16:09, 29 Lip 2015    Temat postu: oo

Zrób przegląd. Najlepiej w serwisie Dynamex z Katowic. Działają przy ul Rolnej43B. Prowadzą usługi remontowe w zakresie przezwajania silników AC i DC, remontów pomp, agregatów, spawarek, luzowników i innych urządzeń elektrycznych. Oprócz szerokiego wachlarza usług posiadają w swoim asortymencie dział produkcji i sprzedaży.
maniekziomek10
PostWysłany: Sob 8:29, 20 Cze 2015    Temat postu:

Też mam taki sam problem, jak byś doszedł co to jest to napisz.
Gość
PostWysłany: Pią 10:13, 15 Maj 2015    Temat postu:

a wydech szczelny? mialem tak w FJ 12
swozen tloka? za luzno osadzony tlok w ctlindrze?
hacker33
PostWysłany: Pon 18:07, 11 Maj 2015    Temat postu:

Znajdź kogoś z dobrym telefonem albo kamerą i nagraj ten hałas bo tak to możemy w nieskończoność.
IRO
PostWysłany: Pon 17:09, 11 Maj 2015    Temat postu:

Autodekompresator ok.
Pompa w porzadku.
Zawory stalowe, sprezyny podwojne.
Luz powyzej 0,60, dalej juz nie sprawdzalem.

Szukam dalej.
kzq
PostWysłany: Nie 22:14, 10 Maj 2015    Temat postu:

-Może autodekompresator?
-Może coś w pompie wody?
-Zawory stal czy tytan? Jak stal to powinna być sprężyna podwójna, a jak tytan to pojedyncza stożkowa?

-Upewnij się jeszcze czy w miejscu B masz odpowiedni luz


W serwisie powinni znaleźć, a może jakiejś części ci brakuje?
http://ktmsklep.pl/schemat/59671/zawory-rozrzad#schemes_heading
IRO
PostWysłany: Nie 13:57, 10 Maj 2015    Temat postu:

Na różnych luzach sprawdzałem, aktualnie ustawione ok. 0,08.
W tym silniku luzy się powiększają wraz z temperaturą silnika.
Filmiku nie nagram bo moto stoi aktualnie w warsztacie.
digidy
PostWysłany: Nie 13:51, 10 Maj 2015    Temat postu:

fajnie gdybyś dołączył filmik jak moto chodzi, poza tym RFS wiadomo że jest mistrzem w grzechotaniu.
PiterBaja
PostWysłany: Nie 10:20, 10 Maj 2015    Temat postu:

jakie luzy na zaworach ? Ja kiedys dałęm za duze luzy to dziwiek był niepokojacy.
IRO
PostWysłany: Nie 10:09, 10 Maj 2015    Temat postu:

Każde łożysko w silniku wymienione.
Głowica jest ok, nie była planowana.
makperson
PostWysłany: Nie 9:13, 10 Maj 2015    Temat postu:

łożysko wałka wymieniałeś? ono może nie klekocze ale też hałasuje, a głowica była planowana ?
IRO
PostWysłany: Nie 8:23, 10 Maj 2015    Temat postu:

Napinacz oryginał (sprawdzałem go, wszystko ładnie chodzi. Łańcuch iwisa, rolki sprawdzone, są w porządku. Nakrętka dokręcona na 100Nm.

Dodam jeszcze, że przed remontem nie miałem żadnych problemów z tym silnikiem.
henio12323
PostWysłany: Nie 8:16, 10 Maj 2015    Temat postu:

jak rolki ?

napinacz oryginał czy chinczyk ? tak czy siak bym go sprawdził. potrafi sie zapadka wyrobić i moze minimalnie sie chować napinacz i wtedy nadmiernie moze hałasować.

nakrętka na wale po prawej stronie dobrze dokręcona ?
IRO
PostWysłany: Nie 8:12, 10 Maj 2015    Temat postu: Bardzo nietypowy problem z silnikiem.

Witam.
Mam problem z moim katem.
EXC 450 2004 rok.
Silnik po kompletnym remoncie zaczął hałasować.
Hałas wydobywa się gdzieś z góry silnika.
Nie jest to do dźwięk typowo metaliczny, coś bardziej jak cykanie.
Dźwięk jest dosyć głośny, głośniejszy niż np stukanie zaworów.
Wraz z rozgrzaniem silnika głośność wzrasta.
Dźwięk raz jest, raz go nie ma.
Ale jak się już pojawi to nie przestaje stukać.

Sprawdzałem wszystko od strony sprzęgła, wszystko jest w porządku.
Z drugiej strony również.
Nie jest to łożysko kosza sprzęgłowego.
Luzy zaworowe zmniejszone na 0,08, nie pomaga.
Wymienione unibole razem, ze śrubami do regulacji.
Dźwigienki zaworowe sprawdzone, nie mają luzów.
Rozrząd dobrze ustawiony i zakuty.
Prowadnice rozrządu i napinacz wymienione.
Moto czeka jeszcze na mierzenie prowadnic zaworowych, ale w warsztacie twierdzą, że to raczej nie to.

Moto stoi aktualnie w serwisie ktma, gdzie też nikt nie ma pomysłu co to może być.
Może tutaj ktoś miał podobny przypadek i jakoś sobie z tym problemem poradził, bo może to być jakaś zwykła błahostka...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group