Autor |
Wiadomość |
Bostorn |
Wysłany: Czw 22:08, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
korba prox, japonska, tłok wossner albo oem, proxy szybko sie konczą, są rewelacyjne jednak nie zrobisz na nich wielu mth.
łożyska NTN albo Koyo, uszczelki jak t w 2t jakie włożysz takie będą |
|
|
barek253 |
Wysłany: Czw 20:59, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
nie
bez sensu
predzej w tych nowszych pada uszczelka przy pompie i idzie woda w silnik |
|
|
dioda |
Wysłany: Czw 20:48, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
czy w 2t 250/300 występuje kanał odprowadzający płyn chłodniczy na zewnątrz gdy padnie uszczelniacz pompy wodnej? |
|
|
Buła |
Wysłany: Śro 12:25, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
Przerabiałem remont exc 250 z tego samego roku i ja montowałem tak: łożyska ntn z hurtowni albeco, dostałem wszystkie oprócz jednego na wałek zdawczy i musiałem je kupić w ktmie za ~180 zł. Korba proxa, tłok vertexa bo fabrycznie też montują vertexy z tego co mi wiadomo, uszczelki atheny. |
|
|
Gierek |
Wysłany: Śro 5:01, 13 Maj 2015 Temat postu: Remont EXC 300 |
|
Witam, niedawno zakupiłem exc 300 08r. lata mi się nim bardzo dobrze jednak chciałbym zrobić silnik od podstaw jak zwykle należy to zrobić po zakupie, teraz pytanie do remontujących 300,:
Jakiej marki korba ? prox ? wossner ? hotrods ? cena oryginału raczej zabija więc postawie na zamiennik.
Jakiej marki tłok ? w tym przypadku cena oryginalnego też nie zachęca, dodam tylko że siedzi u mnie jeszcze pierwsza selekcja 71,925, cylek planuje oddać do ktm'a do mierzenia jaki tłok wejdzie teraz.
Co do łożysk silnika to wiadomo coś o zamiennikach ? nie chodzi mi o typowe łożyska skrzyni które dostane bez problemu w sklepie z łożyskami tylko o łożysko wału prawe którego nie mogę zlokalizować w żadnej hurtowni a na ktmsklep stoi za ponad 300zł (1 szt.). |
|
|