Autor Wiadomość
juchas122
PostWysłany: Pią 10:29, 15 Maj 2015    Temat postu:

Nie nie cichnie wlasnie. Sprzęgło nie ślizga pracuje idealnie ale głośno chodzi
henio12323
PostWysłany: Pią 10:28, 15 Maj 2015    Temat postu:

te sprzęgła hałasuja ale czy u ciebie jest to nadmierne czy nie - nikt ci nie powie. musiał bys porównac albo nagrać jakis filmik. dla pewnosci mozesz zmienic łozysko kosza albo sprawdzic chociaz czy nie ma nadmiernych luzów.

bo rozumiem że po wcisneciu sprzęgła cichnie ?

ja leje 15W60
juchas122
PostWysłany: Pią 10:25, 15 Maj 2015    Temat postu:

Jeszcze jedna sprawa. to jest mój 4 cross wcześniej yamaha Puzniej dwie honda no i teraz ktm. I nie pokoi mnie głośne szumienie z kosza sprzęgła. Słyszałem ze te silniki tak mają czy to jest prawda? wy też tak macie. W exc jest cichutko
juchas122
PostWysłany: Pią 10:21, 15 Maj 2015    Temat postu:

Czyli polecacie wymianę na inny nie taki jak jest w oryginale. Mi się blokuje właśnie i grzechocze łańcuch. Ale niestety zamówiłem juz ori. Łańcuch i napinacz także przy następnej wymianie kupie hydrauliczno mechaniczny. Jaki najlepszy olej lac w ten silnik? 10 w 50?
KristofSX
PostWysłany: Pią 8:23, 15 Maj 2015    Temat postu:

Anonymous napisał:
Czyli nie ma na walku żadnych podkładek które mogły by wpaść . A co powiesz na wymianę napinacza z hydraulicznego na mechaniczny. Bo wiadomo ze te są trochę mniej wytrwale

ja od 200 mth mam mechaniczny (DJH Cyclesport) , kontoluję co 40mth, żadnych problemów
henio12323
PostWysłany: Pią 7:40, 15 Maj 2015    Temat postu:

nie ma, wałki odkręcasz kilkoma srubkami, wyciągasz do góry i łancuszek sobie przeciągasz.

najlepiej dorwać mechaniczno hydrauliczny. sam mechaniczny jest teoretycznie pewniejszy ale nie jest tak do konca łatwo go poprawnie ustawić, no i trzeba co troche kontrolować napięcie. a w hydrauloczno mechanicznym nic sie nie cofnie, i nie ma klekotania póki nie dostanie oleju. ale potem sie sam napina.
Gość
PostWysłany: Pią 5:37, 15 Maj 2015    Temat postu:

Czyli nie ma na walku żadnych podkładek które mogły by wpaść . A co powiesz na wymianę napinacza z hydraulicznego na mechaniczny. Bo wiadomo ze te są trochę mniej wytrwale
KristofSX
PostWysłany: Śro 22:03, 13 Maj 2015    Temat postu:

wystarczy zdjąc pokrywę i przeciągnąc łańcuch, manual do silnika u mnie na stronie
pozdro
juchas122
PostWysłany: Śro 21:01, 13 Maj 2015    Temat postu:

Przeprasza m bardzo zapomniałem dodać ze to ktm sxf 450 z roku 2008, silnik 4 generacji
juchas122
PostWysłany: Śro 21:00, 13 Maj 2015    Temat postu: rozrząd. wymiana łańcuszka

Witam serdecznie. Jestem tutaj nowy, zabieram się za wymianę łańcuszka rozrządu i mam pytanie do was, mianomianowicie czy do wymiany muszę zdejmować Dykiel zaworów głowicę i cylinder czy wystarczy tylko Dykiel zaworów i wyjecie dwóch tuleji i obie zębatki razem z łańcuchem wyjme do góry?z pozdrawiam wszystkim forumowiczow

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group