Autor Wiadomość
r2r
PostWysłany: Śro 11:54, 29 Maj 2019    Temat postu:

Nie pamiętam oznaczeń - w każdym bądź razie pomarańczowa i dedykowana niby do KTM. Profil ma bardzo podobny do Renthala 994 tylko jest ciut bardziej odgięta do tyłu.
Kajtek DBL
PostWysłany: Wto 22:16, 28 Maj 2019    Temat postu:

Accela miałem w KTM, tyle dzid co to przeżyło i była prosta, później założyłem renthala i accel czekał na lepsze czasy. Teraz tego accela mam w Yz i po uderzeniu w drzewo prawą stroną kierownicy, jadąc w dół, łamiąc rękę i ogólnie uszkadzając siebie to kierownica tylko lekko się wygięła, dosłownie lekko. Także jest sprawdzone w boju.
StianEXC
PostWysłany: Wto 21:54, 28 Maj 2019    Temat postu:

Wiadomo że będzie mniej wytrzymała, ale bez przesady Very Happy


@r2r - jaki masz dokładnie model?
r2r
PostWysłany: Wto 21:41, 28 Maj 2019    Temat postu:

Drugi sezon śmigam na accelu i parę razy konkretnie oberwał - ale nie zrobiło to na nim wrażenia.
Jak na razie nie mogę na niego narzekać.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:28, 27 Maj 2019    Temat postu:

a jaka to róznica - accela jak sobie kupisz to sobie mozesz dowolnie uformować w rękach Very Happy
StianEXC
PostWysłany: Pon 19:56, 27 Maj 2019    Temat postu:

Odkopię temat, a co powiecie o kierownicy Accel? Czy jest zbliżona do pozycji ridera do seri kierownic twinwall? czy renthal nie ma sobie równych?
te300
PostWysłany: Nie 22:14, 13 Sty 2019    Temat postu:

Anonymous napisał:
GN ma łamania renthala także pozycja jest zachowana.

a którego z ciekawości spytam?
Gość
PostWysłany: Nie 21:51, 13 Sty 2019    Temat postu:

GN ma łamania renthala także pozycja jest zachowana.
te300
PostWysłany: Czw 16:46, 10 Sty 2019    Temat postu:

twinwall jakaś pancerna nie jest, natomiast pozycja szofera zdecydowanie najbardziej właściwa Smile , tak się do tego przyzwyczaiłem, że każda inna mnie denerwuje; ogólnie większość zawodników na tym śmiga właśnie ze względu na pozycję nie wytrzymałość.
Jesien
PostWysłany: Wto 12:07, 08 Sty 2019    Temat postu:

Używam 999 od GNmotor już jakieś 100mth, przy zakupie sprzedający obiecał gwarancje chyba 3 miesięczna na to że kierownica się nie zegnie, niestety po jakiś 5mht zaliczyłem całkiem dobrego dzwona na torze, i kierownica zgięła się, razem z mostkami - wiec dzwon bym dość mocny - wiem, że wina leży po stronie zbyt mocno skręconej kierowcy, no ale „miała się nie zgiąć”, kierownice odesłałem, otrzymałem nową, która służy już bardzo długo, miała dużo dzwonów, wywrotek itp i jest cały czas prosta, mogę jak najbardziej polecić kierownice Gn, uważam ze przeliczyć cena/jakoś jest na b.wysokim poziomie. No i wykonanie kierownicy nie wyglada na wykonanie w Chinach.
henio12323
PostWysłany: Sob 8:56, 05 Sty 2019    Temat postu:

tajwan chiny indie... jaka to róznica ? Razz polska - polski jest tez motorower/motocykl obecnie produkowany romet czy junak i nie kojarze żeby chcoiaz jedna srubka była produkowana w Polsce Smile
pozatym wszystkie rzeczy które oni sprzedają mozna kupic na aliexpres - a na platformie biznesowej alibaba mozesz zamówic soboe cały kontener ze swoim "logo" w smiesznie niskich cenach
Zapek
PostWysłany: Pią 23:03, 04 Sty 2019    Temat postu:

Aczkolwiek wg ich strony twierdzą,że Tajwan i Polska...
henio12323
PostWysłany: Pią 21:15, 04 Sty 2019    Temat postu:

gnmoto to firma sprzedajaca typowo 100% chinskie produkty, wiec dobra być nie może
ice
PostWysłany: Pią 17:46, 04 Sty 2019    Temat postu:

Odświeżając temat, czy macie doświadczenia z kierami GNmotor.
Czy jest to wytrzymałe? Jak się spisują itd.
Thx
Fourier
PostWysłany: Wto 21:23, 08 Sie 2017    Temat postu:

ZETA robi ok, dobry stosunek cena do jakości i sa dosyć wytrzymałe.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group