Autor Wiadomość
e46
PostWysłany: Pon 9:21, 29 Sty 2018    Temat postu:

mumek426 napisał:
wymieniłeś pompkę na nową ktm, czy kombinowałeś zamiennikiem.


Wsadziłem zamiennik MTM
Pajka
PostWysłany: Nie 22:46, 28 Sty 2018    Temat postu:

Ten mały na szybkozłączce to chyba tylko ori, kilkanaście zł. Filtr paliwa, z tego co wyszperałem, to Mahle KL 97, jakieś 70-80 zł.
mumek426
PostWysłany: Nie 22:25, 28 Sty 2018    Temat postu:

jedno już wiem,,teraz drugie,,jakie filtry,gdzie one są i gdzie je mogę kupić oprócz serwis ktm
mumek426
PostWysłany: Nie 22:17, 28 Sty 2018    Temat postu:

wymieniłeś pompkę na nową ktm, czy kombinowałeś zamiennikiem.
e46
PostWysłany: Nie 21:59, 28 Sty 2018    Temat postu:

[quote="mumek426"]ok,,właśnie coś ostatnio mi się dziwnie zachowuje 350,,dziwnie mi gaśnie jak by nie dostawał paliwa,,

Mój tak miał jak pompka padała
motif
PostWysłany: Nie 21:12, 28 Sty 2018    Temat postu:

mumek426 napisał:
jeszcze jedno pytanie,,jaki wyczyścić wtrysk paliwa???
jakimi preparatami??


zobacz ten filmiki:
https://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY&t=2s

a tu jak to zrobić w terenie:
https://www.youtube.com/watch?v=PU8dVC4t5vU

a tu motion pro narzedzie do ułatwienia czyszczenia:
https://www.youtube.com/watch?v=5MrGUomIgew

proste.
mumek426
PostWysłany: Nie 21:12, 28 Sty 2018    Temat postu:

ok,,właśnie coś ostatnio mi się dziwnie zachowuje 350,,dziwnie mi gaśnie jak by nie dostawał paliwa,,a nie wiem kiedy były filtry wymieniane,w pompie i wtryskiwaczu,,więc chciałem je wymienić na początku,,tylko nie wiem czy dobrze się orientuje które się wymienia,dlatego dałem link by wiedzieć które to są,,a ten na wtrysku co ma oznaczenie 26 to jest na gaźniku czy gdzieś zboku na silniku,,,a drugie pytanie mam ktoś link do tych zastępczych filtrów co kosztują 200 zł,,jaki ktoś tam dawał zamiennik tańszy,,
henio12323
PostWysłany: Nie 20:57, 28 Sty 2018    Temat postu:

zadnymi Very Happy lepiej tam samemu nie zaczepiać,

mozna np naftą, ale sam to tam nic nie wyczyscisz, chyba ze z zewnątrz te sitko.

sam wtryskiwacz się myje podczas pracy ( w sensie trzeba by miec najlepiej specjalne urządzenie które na sucho potrafi otwierac i zamykac wtrysk )

jakbys potrzebował mam takie cuda moge ci umyć taki wtrysk. ale jak dobrze działa to też szkoda zaczepiać, w zaden sposób mu lepiej nie zrobisz Very Happy
mumek426
PostWysłany: Nie 19:16, 28 Sty 2018    Temat postu:

jeszcze jedno pytanie,,jaki wyczyścić wtrysk paliwa???
jakimi preparatami??
mumek426
PostWysłany: Nie 19:15, 28 Sty 2018    Temat postu:

co do filtrów to jest jeden
https://ktmsklep.pl/schemat/266834/wtrysk-paliwa#schemes_controls
pomiędzy jedenastką a dwunastką jest drugi w szybko złączce
https://ktmsklep.pl/schemat/266804/pompa-paliwa#schemes_controls
i te dwa co kosztują 200
https://ktmsklep.pl/schemat/266804/pompa-paliwa#schemes_controls
jeden w baku skarpeta,,to wszystkie filtry które się wymienia
Pczester
PostWysłany: Nie 18:39, 28 Sty 2018    Temat postu:

Dziku napisał:
Pczester napisał:
Słyszeliście o dolewaniu oleju do paliwa z 2t do silników 4t(...)wiem że podobny zabieg stosowany w silnikach DIESLA

Ludzie dolewali do paliwa olej wtedy, gdy jeździli na oleju opałowym (znana akcja sprzed ładnych paru lat), zwłaszcza robili to rolnicy. Dlaczego to robili? Nie wiem, może dzięki temu spali spokojnie? Do normalnego ON nie trzeba nic dolewać, tylko tankować w pewnych miejscach, a nie u jakiegoś Cześka, co odbarwia opał w dole dolewając kwasu.
Pczester napisał:
biorąc pod uwagę że mamy suche paliwa

''Suche paliwa'' to mit, właściwie jaka jest definicja suchego paliwa? Jaka ma niby być proporcja dolewanego oleju do paliwa? Niespalony olej nie odłoży się na tłoku/zaworach/kanałach wydechowych? W innych krajach też ludzie dolewają olej?


Jeśli chodzi o silniki ON to poczytaj sobie tutaj dokładnie a dowiesz się po co ludzie (w tym ja) leje olej 2t do ON i tu od wielu lat to stosuje i widzę ogromne różnice (w blokach pomiarowych i korektach). SUCHE PALIWA to potoczna nazwa a dowiesz się o czym mowa czytając podany wyżej wątek. Oczywiście są odpowiednie oleje do stosowania z paliwem (wybrane na podstawie badań). Gdybyś wiedział dlaczego dolewali olej do opału to byś rozumiał dlaczego WARTO dolewać go do ON.

Jeśli chodzi o silniki w motocyklach to nie mam opini bo nie stosowałam tego jeszcze, jedynie czytałem na amerykańskich forach. Moim zdaniem nie zaszkodzi a pozytywnie powinien wpłynąć.

Pewne miejsca do tankowania w Polsce.....?! Haha proszę Cię...
https://www.google.pl/amp/amp.warszawa.eska.pl/newsy/jakosc-paliw-2017-najnowsze-dane-z-uokik-raport/421915
Dziku
PostWysłany: Nie 11:32, 28 Sty 2018    Temat postu:

Pczester napisał:
Słyszeliście o dolewaniu oleju do paliwa z 2t do silników 4t(...)wiem że podobny zabieg stosowany w silnikach DIESLA

Ludzie dolewali do paliwa olej wtedy, gdy jeździli na oleju opałowym (znana akcja sprzed ładnych paru lat), zwłaszcza robili to rolnicy. Dlaczego to robili? Nie wiem, może dzięki temu spali spokojnie? Do normalnego ON nie trzeba nic dolewać, tylko tankować w pewnych miejscach, a nie u jakiegoś Cześka, co odbarwia opał w dole dolewając kwasu.
Pczester napisał:
biorąc pod uwagę że mamy suche paliwa

''Suche paliwa'' to mit, właściwie jaka jest definicja suchego paliwa? Jaka ma niby być proporcja dolewanego oleju do paliwa? Niespalony olej nie odłoży się na tłoku/zaworach/kanałach wydechowych? W innych krajach też ludzie dolewają olej?
Pczester
PostWysłany: Nie 8:57, 28 Sty 2018    Temat postu:

Nie znam odpowiedzi na to pytanie bo nie widziałem silnika/tłoka po zastosowaniu oleju i bez. Ale tak jak pisałem w autach działa to naprawdę widocznie i biorąc pod uwagę że mamy suche paliwa, to zaszkodzić nie powinno a pompy paliwa, wtryski oraz zużycie tłoka, pierścieni, cylindra powinno być mniejsze. Wiadomo że nie będzie to skutkowało wymianą tłoka co 200 godzin, ale powinno na tyle pozytywnie działać że na selekcji powinno pójść np 2 tłoki. Od wiosny profilaktycznie będę dolewal olej.
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:16, 27 Sty 2018    Temat postu:

sondę masz wyciąganą przy wymontowywaniu kitu homologacyjnego,
pytanie czy cała ta akcja daje nam wymierne korzyści, przy naszych silnikach gdzie kilka tyś km przebiegu to czas na remont generalny dolewanie oleju raczej nie wydłuży żywotności na tyle żeby to odczuć.
Pczester
PostWysłany: Sob 21:32, 27 Sty 2018    Temat postu:

Słyszeliście o dolewaniu oleju do paliwa z 2t do silników 4t? Czytałem o tym na amerykańskich forach i podobno w proporcjach 100:1-150:1 (dla silników gazinkowych) 150:1-200:1 (dla wtrysków) działa bardzo zdrowo na gaźnik/wtrysk oraz zawory i górną część tłoka. Jestem w stanie w to uwierzyć bo z autopsji wiem że podobny zabieg stosowany w silnikach DIESLA działa bardzo dobrze na pompy, wtryski co widać po korektach. Pytanie czy w silniku sxf 350 z 15r jest sonda lambda nadająca skład spalin (ale chyba nie ma)?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group