Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Sob 20:43, 30 Maj 2015    Temat postu:

Nic nie przestawiasz. Sx125 2014 fabrycznie ma 2 pierscienie.
amek721
PostWysłany: Sob 20:18, 30 Maj 2015    Temat postu:

Załóżmy taką sytuację:
Do 125 SX (fabrycznie z jednym pierścionkiem) zakładam dwa pierścienie. Czy musze przestawiać zapłon?
Bo kiedys od jakiegoś mechanika słyszałem, że to sie mija z celem.
drapi23
PostWysłany: Sob 18:05, 30 Maj 2015    Temat postu:

no to juz wszystko wiem aktualnie 2 dni temu po remoncie załozyłem vertexa 1 pierscien taki mi przysłali bo nie mieli wossnera którego zamówiłem i jest tak jak mówi henio słaby dół wysza góra ... nie ma tej werwy dół jaka ma na 2 pierscienaich ... zawsze miałem 2 pierscienie po wymianie na 1 odrazu czuc róznice ... osobiscie wole lepszy dół Smile
Fourier
PostWysłany: Sob 15:22, 30 Maj 2015    Temat postu:

Z pierscieniami tak jak napisal Henio. A jezeli moto sie nie wkreca i nie ma mocy to mozliwe ze cylinder sie konczy albo juz nie ta selekcja.
henio12323
PostWysłany: Sob 14:01, 30 Maj 2015    Temat postu:

1 pierscien - wieksze obroty, gorszy dół, lepsza góra szybsze zuzycie jak sie gania po obrotach

2 pierscienie - lepszy dół, nizej sie kręci, zuzycie cały czas bo 2 pierscienie maja wiekszą powierzchnie styku

do exc lepiej 2 pierscienie do SX jeden.
drapi23
PostWysłany: Sob 12:42, 30 Maj 2015    Temat postu: tłok do KTM 200 i usawienie zapłonu

Witam chciałem sie dowiedziec od was jak tłok bedzie lepszy vertex 1 pierscien i wossner 2 pierscienie jak jest róznica który lepszy ? bo własnie mam załozony vertexa i mam wrazenie ze nie wkręca sie tak na obroty jak wczesniej nie ma tego werwy ... czy moze to od zapłonu jak powinnien byc dobrze ustawiony obecnie mam na 2 kresce .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group