Autor Wiadomość
Kiełek
PostWysłany: Śro 18:36, 14 Paź 2015    Temat postu:

Ja bym pomyślał nad zamianą moto na coś o mniejszej masie i pojemności np. EXC 350 albo coś 2t, szybciej ogarniesz jazdę na czymś słabszym
PiterBaja
PostWysłany: Śro 18:22, 14 Paź 2015    Temat postu:

14x50 w 500 sprawuje sie idealnie pozdro!
KristofSX
PostWysłany: Śro 10:25, 14 Paź 2015    Temat postu:

przełożenia to sprawa dosyć indywidualna, 14x50 raczej spoko, z rzeczy niezbędnych - płyta pod silnik, ramki na chłodnice i może jeszcze handbary i wentylator
Sai
PostWysłany: Śro 9:42, 14 Paź 2015    Temat postu:

Wiedziałem że tak napiszecie Smile Dlatego napisałem na początku, że ostro się biorę do tego. Może chociaż jakie przełożenie? Bo trudno to nazwać gadżetem..
major000
PostWysłany: Śro 7:01, 14 Paź 2015    Temat postu:

Spidi napisał:
Skup się głównie na jeżdżeniu - jeździj ile wlezie w różnym terenie a kasę, ktorą chcesz wydać na ten cały szpej przeznacz np. na 2 tygodniowe wypady do Rumunii.
Więcej Ci to pomoże niż Rekluse, super zawias czy inne zabawki.
W myśl zasady:"...nie fura a technika robią z Ciebie zawodnika!"
Święte słowa, tylko hektolitry wypalonego paliwa zrobią z ciebie zawodnika. Gadżety po czasie sam stwierdzisz jakie ci potrzebne ale osłona pod silnik i musy wystarczą.
Spidi
PostWysłany: Wto 21:46, 13 Paź 2015    Temat postu:

Skup się głównie na jeżdżeniu - jeździj ile wlezie w różnym terenie a kasę, ktorą chcesz wydać na ten cały szpej przeznacz np. na 2 tygodniowe wypady do Rumunii.
Więcej Ci to pomoże niż Rekluse, super zawias czy inne zabawki.
W myśl zasady:"...nie fura a technika robią z Ciebie zawodnika!"
Sai
PostWysłany: Wto 20:49, 13 Paź 2015    Temat postu:

Dzięki za rady Panowie, z nowym sezonem biore sie ostro do jazdy Very Happy

A jesli chodzi o przygotowanie motocykla to pewnie:
- zawieszenie zasetupowane indywidualnie (u mnie trochę wyższa waga ok 100kg), tylko kurde troche to drogie jest
- w miare nowe opony na musach? Tubliss? Dętka?
- warto kupić sobie Reklusa? Chyba duzo lzej niż jakby ciągle przesprzęglać w 4T
- osłony na silnik, tarcze itp widziałem że ludzie to mają, nie wiem chyba to dobre
- jakie przełożenia? 14/50 będzie ok?
Zapek
PostWysłany: Wto 19:00, 13 Paź 2015    Temat postu:

Wydaje mi się,że amatora zawsze jakiś element może zaskoczyć Wink Opony zazwyczaj są widowiskowe Wink Ogólnie to jeździć jeździć i jeździć. W różnym terenie.
Kondycja ma duże znaczenie.
Frager
PostWysłany: Wto 18:49, 13 Paź 2015    Temat postu:

Kamienie, te na podjazdach... ( tak były podjazdy po kamieniach Smile )
i normalnie na płaskim ułożone + do tego strome piaszczyste podjazdy.
Mi przynajmniej osobiście najwięcej problemu to stworzyło.
Oczywiście, że tak Smile
mikas
PostWysłany: Wto 18:49, 13 Paź 2015    Temat postu:

Wszystko musisz mieć opanowane, chociaż podjazdy na prologu akurat najmniej. Ćwicz rożne elementy superenduro oraz szybkość to bez problemu powinieneś wejść do wyścigu głównego...
Chociaż nie wiadomo jakie zasady bedą w 2016 roku...
Sai
PostWysłany: Wto 15:36, 13 Paź 2015    Temat postu:

Panowie, chciałbym kiedyś wystartować w tych zawodach z celem zakwalifikowania się do głównego wyścigu. Później to już nieważne Wink Oczywiście nigdy nie startowałem w zawodach. Powiedzcie jakie są najtrudniejsze elementy trasy, tak żeby wiedzieć co trenować - podjazdy? przeskakiwanie przeszkód? Szybkość w zakrętach?
Czy z EXC 500 mam tam w ogóle czego szukać?
dawidos107
PostWysłany: Śro 20:51, 30 Wrz 2015    Temat postu:

Super było
Zapek
PostWysłany: Pon 15:30, 28 Wrz 2015    Temat postu:

9 sekund okazuje się,że zabrakło nie jednemu Wink
Frager
PostWysłany: Pon 14:58, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Kiełek - tych 9 sekund w kwalifikacjach zabrakło Ci do mnie Razz
Byłem ostatnim co się zakwalifikował Very Happy

Pierwsze zawody w życiu, mega fart z tym 500 miejscem w kwalifikacjach, w niedzielę w połowie 300, niestety kondycyjnie nie dałem rady Sad
Po 3,5H zrezygnowałem choć teraz żałuję bo mogłem jechać dalej i zaliczać kolejne checkpointy.
Ogólnie impreza mega! Very Happy
Atmosfera, ludzie, trasa, wyścig itp.

P.S
Znajomy znajomego, amator leciał na YZ 125 i zajął 20 miejsce w niedzielnym wyścigu Smile
" Nie moc silnika, a technika zrobi z Ciebie zawodnika " Smile
Kiełek
PostWysłany: Pon 11:05, 14 Wrz 2015    Temat postu:

Ja niestety nie mam szczęścia do MegaWatta, w tamtym roku kontuzja przed zawodami, w tym roku zawaliłem kwalifikacje. Chciałem ominąć korek na kamieniach, spadł mi łańcuch, przy zakładaniu straciłem ok 2min.
Byłem na zmianę wściekły i smutny przez kilka dni bo do zakwalifikowania zabrakło mi 9 sekund.
Mam nadzieję, że do 3 razy sztuka:)

Zawody super, organizacja dużo lepsza niż w tamtym roku, brak korków, lepsze jedzenie, duże depo, nawet prąd był.
Trasa po rozmowie ze znajomymi, którzy startowali w obu edycjach, w tym roku bardziej wymagająca i trudniejsza, ale dająca dużo radości.

W tym roku więcej ukończyło bo było na to 4 godziny, w tamtym roku gdy Błażusiak wygrał, zawody kończono.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group