Autor Wiadomość
przemes
PostWysłany: Pią 8:04, 03 Lip 2015    Temat postu:

Czyli dokładnie co..i za ile...tak dla potomnych:)
marcin4
PostWysłany: Pią 4:38, 03 Lip 2015    Temat postu:

Temat można zamknąć , problem rozwiązałem, tak jak się spodziewałem we wcześniejszych postach.
motoandrzey
PostWysłany: Wto 17:01, 16 Cze 2015    Temat postu:

Kolega miał podobny problem, serwis zdiagnozował awarię przekaźnika pompy paliwa, a okazało się, że padł akumulator. Motor odpalał na kilka sekund po czym gasł, usterka pojawiła się podczas jazdy i nic nie wskazywało na akumulator.
racesupport
PostWysłany: Wto 16:57, 16 Cze 2015    Temat postu:

Mam identyczny problem, w zasadzie to założyłem nowy temat ale go skasuję, u mnie wtrysk leje, jest iskra, jest paliwo, powinno hulać a tu du*a, ani nie drgnie. Może rozrząd przeskoczył ?
marcin4
PostWysłany: Nie 17:00, 14 Cze 2015    Temat postu:

Pisałem na vitalmx ,thumpertalk. Ja nie toleruję druciarstwa, dlatego przy swoich motocyklach muszę mieć wszystko zrobione i na czas Very Happy
szaman108
PostWysłany: Nie 13:20, 14 Cze 2015    Temat postu:

Z tego co napisałeś to wychodzi na to że pompa jest sprawna skoro ciśnienie jest utrzymane na 3,6 bara.

Co do tych Anglojęzycznych jakie to było forum USA czy UK.Ja pracuję z tymi Anglojęzycznymi i gdybym miał dostęp do części,które oni wymieniają to na pewno bym jezdził EXC500 góra dwuletnim Very Happy
przemes
PostWysłany: Nie 6:40, 14 Cze 2015    Temat postu:

A mozesz cos wiecej o zamienniku pompy tzn: cena,gdzie kupic albo jakis link
marcin4
PostWysłany: Nie 5:02, 14 Cze 2015    Temat postu:

Przemes zamienniki pomp występują i są znacznie tańsze od ceny w ktmie, zamienników wtrysków nie ma Exclamation Szaman żadnej odpowiedzi tu nie dostałem, więc napisałem na forach anglojęzycznych. Dużo ludzi miało podobne przypadki i najczęstszą awarią były pompy lub wtryski. Nie chce mi się tego wszystkiego tłumaczyć , wystarczy trochę poszukać. Wymienię choćby cały układ paliwowy to ma działać tak jak się należy Exclamation
szaman108
PostWysłany: Nie 0:23, 14 Cze 2015    Temat postu:

Pisałeś,że ciśnienie paliwa ma 3,6 bara czyli jest w zakresie normy podanej przez producenta to po co wymieniasz pompę Confused
przemes
PostWysłany: Sob 12:38, 13 Cze 2015    Temat postu:

pompa i wtrysk oryginał czy są jakieś zamienniki?
marcin4
PostWysłany: Sob 8:30, 13 Cze 2015    Temat postu:

Zacznę po kolei wymieniać. Zamówiłem pompę paliwa. Następnie wrzucę nowy wtrysk. Jedyna rzecz która mnie "przybiła" to oryginalnie wkładana chińska pompa. Embarassed Tyle filtrów paliwa w całym układzie i awarię wtrysku. W Suzuki czy Kawie jest tylko filtr wstępny i nie ma awarii układu wtryskowego, ale wszystko jest robione w Japonii, a nie każdy element gdzie indziej. Exclamation
racesupport
PostWysłany: Pią 20:59, 12 Cze 2015    Temat postu:

I jak ? Coś zdziałałeś ?
marcin4
PostWysłany: Czw 16:27, 11 Cze 2015    Temat postu:

Sorry zapomoniałem się zalogować.
Gość
PostWysłany: Czw 16:26, 11 Cze 2015    Temat postu:

Dziś kolejny raz przystąpiłem do działania. Wyjąłem pompe paliwa , wymieniłem filtr paliwa za pompą. Przemyłem węże w myjce ultradźwiękowej.Sprawdziłem ciśnienie paliwa 3,6 bara. Norma w serwisówce 3,3 - 3,7. Motor zaczął pracować w miarę normalnie jednak gaśnie na wolnych obrotach po 20 sekundach. Przejrzę jutro instalację. Jednak jeśli to nic nie da, wymienię wtrysk. Podejrzewam, że może być uszkodzony elektrozawór we wtrysku.
major000
PostWysłany: Śro 18:55, 10 Cze 2015    Temat postu:

W takim razie cały układ wtrysku począwszy od pompy w zbiorniku skończywszy na samym wtrysku masz do weryfikacji. Pierwsze modele wtryskowe potrafiły się wykrzaczyć niestety.
Oprócz tego zerknij na świecę czy z prądem wszystko OK.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group