Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 9:37, 23 Cze 2015    Temat postu:

jeżeli masz oryginał to powinien siedziec normalny jednokomorowy zawias, nic sie nie dobija powietrzem ( jeydnie sie odpowietrza)


jak masz dwukomorówke, to masz w lagach od jednokomorówki wsad z drugą komorą. sama wymiana uszczelniaczy przebiega identycznie jak w przypadku jednokomorówki, rozbiórka, wymiana uszczelniaczy, złozenie napełnianie olejem ( tylko tutaj mniejsza ilosc oleju ) sprawa wygląda inaczej jeżeli chodzi o serwis samej srodkowej komory. jak rozbierzesz amorek to komory nie musisz rozbierać. mozesz jąwyjać w całości, zmienić uszczelniacze i wsadzić z powrotem. serwis chyba nawet zaleca wymiane oleju w komorze co 2 wymiany oleju pozostałej częsci amorka. ale jak nie znasz historii to warto zajrzeć. i tutaj tez jest opcja że mozesz sam srodkowy kartridż dać na serwis, a uszczelniacze zmienic samemu. wtedy oni juz rozbiorą zmienią olej i nabiją wszystko razem z gazem
Gagatek211
PostWysłany: Wto 9:32, 23 Cze 2015    Temat postu:

A więc moto z 2006 roku. Czyli mam rozumieć że wymontować amory i wymienić uszczelniacze + zalanie olejem moge sobie zrobić ale trzeba by dobić gazem i pytanie czy można tylko to zrobić gdzieś w serwisie i jednak trzeba im całe amory do serwisowania oddać ?. A i rozumiem że dobija się już je gazem po całkowitym złożeniu. No i jeszcze jedno bo znalazłem fajny filmik co prawda po grecku chyba ale on się tyczy chyba wyłącznie olejowych amorów chociaż zasada chyba jest ta sama a na końcu poprostu gazem wystarczy dobić tak ? tu link https://www.youtube.com/watch?v=eUYCPZDzg4g
KristofSX
PostWysłany: Pon 17:19, 22 Cze 2015    Temat postu:

rams napisał:
KristofSX To nie są dwa odpowietrzniki tylko jeden otwór jest odpowietrznikiem a drugi służy do pompowania zamkniętej komory.

aaa no faktycznie! ktoś mi kiedyś nagadał że to odpowietrzenie drugiej komory.dzieki za info Smile
rams
PostWysłany: Pon 16:20, 22 Cze 2015    Temat postu:

KristofSX To nie są dwa odpowietrzniki tylko jeden otwór jest odpowietrznikiem a drugi służy do pompowania zamkniętej komory.
KristofSX
PostWysłany: Pon 11:49, 22 Cze 2015    Temat postu:

albo ja źle zrozumiałem ;P
henio12323
PostWysłany: Pon 10:07, 22 Cze 2015    Temat postu:

hehe ja zrozumiałem 2 odpowietrzniki na 2 lagach Very Happy czyli po jednym na strone. za słabo kontaktuje ostatnio chyba Very Happy
KristofSX
PostWysłany: Pon 8:45, 22 Cze 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:


2 odpowietrzniki ma kazdy zawias

nieee
starsze SXy i EXCki mają jedno odpowietrzenie na górze
jednokomorowe EXC:


dwukomorowe SX/SXF
henio12323
PostWysłany: Pon 8:00, 22 Cze 2015    Temat postu:

napisz który rok SXA, albo daj fotke

2 odpowietrzniki ma kazdy zawias
Gagatek211
PostWysłany: Pon 7:30, 22 Cze 2015    Temat postu:

Moto to ktm sx 250. Tak mam 2 odpowietrzniki czyli wychodzi na to że to gazowe ??. Aha i jeśli tak to dam sobie rade je rozebrać i złożyć i jak dobić je gazem to już po złożeniu czy w trakcie ?
KristofSX
PostWysłany: Sob 17:45, 20 Cze 2015    Temat postu:

jak na górze masz dwa odpowietrzenia to masz dwukomorowe z gazem, jak jedno to zwykłe jednokomorowe,
racesupport
PostWysłany: Pią 23:47, 19 Cze 2015    Temat postu:

Jaki masz motocykl ? Z przodu na 99% masz tylko olej, jedno lub dwu komorowy a z tyłu zawsze jest komora z azotem.
Gagatek211
PostWysłany: Pią 22:42, 19 Cze 2015    Temat postu: Amortyzatory

Witam panowie mam szybkie pytanko może ktoś wie jak rozróżnić amortyzator olejowy od gazowego tak na pierwszy rzut oka. Ponieważ ostatnio zauważyłem lekki wyciek i mysle że to wina uszczelniacza więc fajnie byłobyto naprawić. Co prawda nigdy nie robiłem jeszcze amortyzatorów ale na tubie są filmy co i jak pokolei z wymianą oleju z tą różnicą że jeśli mój amortyzator jest gazowy to potem jakoś ten gaz trzeba dobić. Więc jak ktoś się orientuje to prosze o poradę. Mam nadzieję że nie zagmatwałem troche pytania. Shocked

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group