Autor Wiadomość
ivanoszka
PostWysłany: Wto 18:28, 23 Cze 2015    Temat postu:

ok, zmieniam ogłoszenie Smile dzięki za porady


edit: co powiecie o tym ?

http://allegro.pl/ktm-exc-400-zarejestrowany-i5436837900.html
te300
PostWysłany: Wto 18:22, 23 Cze 2015    Temat postu:

tak 250 z tych lat (rfs) waży tyle co 520, dużo lepszy pomysł 400
henio12323
PostWysłany: Wto 18:05, 23 Cze 2015    Temat postu:

jak za mocne, a nie masz kasy rozważ EXC 400, zywotne silniki, 250tki były dosyc kruche, staresze na RFSie, i krótko produkowane, a z kolei po 2006 roku też te pierwsze silniki nie były idealne. a 400tka rąk przy łokciach jeszcze nie urywa ;D
ivanoszka
PostWysłany: Wto 18:03, 23 Cze 2015    Temat postu:

przemyślałem sprawę jednak 520 dla mnie będzie za mocne, mam małe doświadczenie w terenie. Dam ogłoszenie o kupnie 250f w dziale giełda, jeśli słyszeliście że ktoś sprzedaje dajcie znać, roczniki w okolicach 2000-2005, koniecznie zarejestrowany lub z papierami do rejestracji, najlepiej Śląsk lub województwa przyległe.
Maciek222
PostWysłany: Wto 9:46, 23 Cze 2015    Temat postu:

Rozumiem każdy model ma inne przeznaczenie i po prostu trzeba sie do tego przyzwyczaić (przystosować). Wiec nie kombinuje bo i tak z rocznika02 nie zrobie mistrza zakrętów. Moze jedynie co zrobie to o ile finanse pozwolą to przeszczepie nowsze zawiasy od młodszych roczników,bo marzy mi sie wp48 takz 08 r.Very Happy
te300
PostWysłany: Wto 8:26, 23 Cze 2015    Temat postu:

sama rama niewiele zmieni, szczególnie w obrębie tych samych roczników, sx ma zupełnie inaczej zestrojony zawias,
np. exc 350 i sxf 350 ma te same ramy a motocykle są zupełnie inne,
exc (oryginalnie zestrojone) nawet poręczne małe pojemności na torze z sx-ami nie mają szans, co nie znaczy, że w enduro będzie tak samo,
Maciek222
PostWysłany: Wto 7:33, 23 Cze 2015    Temat postu:

No właśnie ciężko mi sie robi zakrety 520. i tak sie wlasnie zastanawialem czy tak samo to wygląda w tych dużych sxach.przez glowe przeszła mi mysl czy by nie sprawic sobie ramy od sxa i zrobić zamianke.jezdze juz 3 sezony tym exc i chyba na razie nie zmienie na nowszy model bo cenie prostote i wwytrzymałość tego motocykla Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 7:11, 23 Cze 2015    Temat postu:

z tego co słyszałem to ramy są te same. sxy są bardziej narwane. jak chcesz pokonywać zakręty kup 250tke Very Happy 450 i w góre w zakrętach wyjeżdzają mocno na zewnątrz, ostatnio sie exc 125 przejechalem to mozna praktycznie w miejscu zawracać Very Happy róznica potęzna ;D

jak sobie zestroisz dobrze moto to nie bedzie znaczenia czy sx czy exc
Maciek222
PostWysłany: Wto 7:03, 23 Cze 2015    Temat postu:

A 450,520 ,525sx czy jest różnica w pochylenie główki ramy?i czy lepiej się prowadza od exc?chodzi mi głównie o pokonywanie zakrętów. Ma ktos w tej kwestii doświadczenie?
henio12323
PostWysłany: Pon 21:54, 22 Cze 2015    Temat postu:

przez to sprzegło na segera troche głośniej, ale ogólnie te silniki troche hałasują. w porównaniu do nawet starych japonców to są głośne.

w moim odczuciu czuć że 520stka prowadzi sie krowiasto, 525 zdecydowanie lepiej, ale też zdecydowanie lepiej prowadzi sie od 525, 530stka, z kolei od 530stki jeszcze lepiej sie smiga 500tą ;D co chwile wprowadzają modyfikacje i motocykle za pare lat to chyba bedą same jeździły Very Happy
groza27
PostWysłany: Pon 21:22, 22 Cze 2015    Temat postu:

nie jezdzilem jeszcze ani na jednym ani na drugim ale slyszalem ze 520 chodzi jakby tam gwozdzi nawrzucal prawda to czy mit?? nie chodzi mi o zajechany model tylko taki w "miare"
KristofSX
PostWysłany: Pon 21:19, 22 Cze 2015    Temat postu:

525 trochę nowsza konstrukcja (szły od 2003) silnikowo prawie to samo, inne zawieszenie,trochę zmieniona rama, generalnie im nowszy tym lepszy Wink
henio12323
PostWysłany: Pon 21:18, 22 Cze 2015    Temat postu:

inna rama, inny kat tylnego zawieszenia, silnik ma kosz sprzegła na segera, reszta to zmiany kosmetyczne
groza27
PostWysłany: Pon 21:05, 22 Cze 2015    Temat postu:

a przy okazji mam pytanie duzo 520 sie rozni od 525??
Zapek
PostWysłany: Pon 21:00, 22 Cze 2015    Temat postu:

Umów się na oględziny u mechanika ( np. w Rybniku) - jeśli sprzedający się zgodzi to już jest na plus dla niego. Jeśli się nie zgodzi to szczególna ostrożność. Bez otwierania silnika to loteria.
Ale to wszystko doskonale wiesz Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group