Autor Wiadomość
Fourier
PostWysłany: Śro 10:39, 01 Lip 2015    Temat postu:

Jaki masz wymiar x wg serwisowki? (odleglosc denka tloka od krawedzi cylindra w gornym martwym punkcie).
Mati99
PostWysłany: Śro 9:19, 01 Lip 2015    Temat postu:

Okazało się że był źle złożony zawór, oraz uszczelka pod cylinder była sporo za gruba, bo miała 0,8 mm i była poprawiona sporą warstwą silikonu przez co tłok znajdował się strasznie nisko. Teraz jest minimalnie niżej tak jak pisał Henio w pierwszym poście. Motocykl idzie teraz naprawdę dobrze, pozostaje tylko zmienić dyfuzor gdyż ten ma solidną wgniotkę w najwęższym miejscu.
amek721
PostWysłany: Wto 14:33, 30 Cze 2015    Temat postu:

Prosta sprawa, ale nie napisałem że to rozwiąże problem, tylko na pewno coś pomoże Wink
Fourier
PostWysłany: Wto 13:36, 30 Cze 2015    Temat postu:

Uszczelkami nie zejdziesz 4 mm.
amek721
PostWysłany: Wto 9:44, 30 Cze 2015    Temat postu:

Są takie "hardcorowe" uszczelki pod cylinder zrobione z folii. Nie wiem jaka jest ich grubość(bliżej im do zera niż jakakolwiek inna uszczelka Very Happy ), ale myślę że to tutaj mogloby coś pomóc. W razie co mam taką do sety.
Fourier
PostWysłany: Wto 1:30, 30 Cze 2015    Temat postu:

Teraz z ciekawości sprawdziłem dokładnie jaka jest różnica w wykorbieniu - 3,9 mm. Raczej nie ma prawa to chodzić.
Mati99
PostWysłany: Wto 1:27, 30 Cze 2015    Temat postu:

Nie wiem czy to taka opłacalna sprawa, gdyż motocykl wtedy wyszedłby mnie około 12/13 tysięcy, a w tych pieniądzach mogę sobie spokojnie kupić exc 200 z podobnego roku.
Fourier
PostWysłany: Wto 1:23, 30 Cze 2015    Temat postu:

Nie lepiej skończyć? Wał ~1 kzł, gorzej z modułem (tylko ASO i z tego co pamiętam ~950 zł).
Mati99
PostWysłany: Wto 0:08, 30 Cze 2015    Temat postu:

Jutro będzie rozbierany silnik na czynniki pierwsze, jeśli nic nie będzie się dało sensownego wykminić to poleci na sprzedaż cylek, tłok i korba wszystko pod pojemność 150 z przebiegiem nie większym niż 10 godzin.. ;x
Fourier
PostWysłany: Pon 23:31, 29 Cze 2015    Temat postu:

Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że myk z podmianą cylindra bez zmiany wału udałby ci się jedynie w SX 2016.
Mati99
PostWysłany: Nie 14:21, 28 Cze 2015    Temat postu:

Możliwe że były wcześniej wymieniane, natomiast jak ja zmieniałem sam tłok to nic innego nie było ruszane.
punk891
PostWysłany: Sob 20:15, 27 Cze 2015    Temat postu:

Mati99 napisał:
. Nie przypominam sobie o wymianie żadnych zimmeringów.



Raczej mało prawdopodobne, że ktoś robi generalkę i nie wymieni simmeringów za kilka złotych, mało prawdopodobne również jest to, że po tak krótkim czasie same z siebie by padły.
Lam3r
PostWysłany: Sob 14:32, 27 Cze 2015    Temat postu:

No ale co to ma być za strona? Dlaczego to ma być wiarygodne? Sprawdz w katalogu ktm-a a nie w internetach.

Masz stary wał od 125 a góre od 150 czyli tak jak hacker napisał: masz więcej miejsca nad tłokiem niż powinieneś mieć, co powoduje spadek mocy. Dla mnie sprawa jest prosta, zwłaszcza, że sprawdziłeś już chyba wszystko, co można było sprawdzić, a dalej jest coś nie tak.
Mati99
PostWysłany: Czw 22:57, 25 Cze 2015    Temat postu:

Ostatni remont robił mój kolega i był wymieniany sam tłok, gdyż kupiłem go już z zakutą nową korbą i łożyskami na wale. Nie przypominam sobie o wymianie żadnych zimmeringów.


A co do wału to znalazłem w necie takie coś:

[/img]
hacker33
PostWysłany: Czw 17:53, 25 Cze 2015    Temat postu:

A kto robił ten ostatni remont?
I czy podczas wymiany tej korby czy też tłoka były wymieniane simmeringi?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group