Autor |
Wiadomość |
Enduurowiec |
Wysłany: Pią 21:59, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
to dziwne bo ja miałem swiatla przod i pozycja na stały czyli wszystko podłączone do aku,ale chyba musiałbym kupić sobie trailtecha z wydajnoscią 90W aby mi to trybiło. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Pią 21:02, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
Przerobienia? Światła przód tył są na prąd zmienny.
Na prąd stały są kierunki, klakson, wiatrak. |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Pią 19:56, 26 Cze 2015 Temat postu: |
|
Tak jak moje przypuszczenia się sprawdziły to padniety stator.
Ale słuchajcie czy mogłoby to się stać przez światła przerobione na prąd zmienny? Tak mi kolega powiedział i nie wiem czy to prawda. |
|
|
szaman108 |
Wysłany: Czw 23:02, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
Chyba stator się skończył. |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Czw 21:00, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
Odciecie zaplonu to tylko stacyjka i przekrecenie jej na off,przycisk od wylaczenia zaplonu nie byl nigdy podlaczony.
Jutro podmienie jeszcze stator od kolegi i jak to nie bedzie to,to jeszcze raz przelece wszystko miernikiem |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 20:39, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
uszkodzony/zblokowany wyłącznik zapłonu?
gdzieś masz przebicie na masę i "wyłącza" zapłon |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Czw 20:12, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
Impulsator podmieniony,dalej to samo.Rezystencja na 100 omow tak jak w serwisowce,co jeszcze to moze byc? Ja trace nadzieje,wyciagnalem stator zadnych oznak przepalenia.
Czy samo mierzenie rezystencji pozwala stwierdzic czy stator dziala poprawnie? |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Śro 12:56, 24 Cze 2015 Temat postu: |
|
4K-3B
1.Pulser coil-red – green-100 Ω ± 20 Ω
2.Exciter black/red – red/white 15 Ω ± 3 Ω
3.Charge coil ground – yellow 0.65 Ω ± 0.15 Ω
4.white – yellow 0.16 Ω ± 0.03 Ω
Tak jak hacker polecił zmierzyłem rezystencje statora.Wszystko wyszło pozytywnie prócz punktu 2,wyszło mi tam 10 Ω zamiast 15 Ω.
Raczej ja celuje w impulsator,ostatnia rzecz pozniej to już nie wiem co to mogłoby być. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Wto 21:09, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
w manualu masz wszystko podane co i gdzie sprawdzać miernikiem
posprawdzaj rezystancje według manuala i wyjdzie co masz ok a co nie |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Wto 21:07, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
Sprawdzalem,wychodzi z niego ok 19V,jesli stator to mi sie wydaje ze jakas cewka w nim.odpowiadajaca za iskre po prostu sie przepalila,zreszta to moje gdybania bo nie.wiem dostatecznie na jakiej zasadzie ona dziala i ktore uzwojenie za co odpowiada |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Wto 20:50, 23 Cze 2015 Temat postu: |
|
raczej stator, sprawdź miernikiem czy coś z niego wychodzi i będziesz miał przyczynę |
|
|
Enduurowiec |
Wysłany: Wto 20:37, 23 Cze 2015 Temat postu: KTM 450 brak iskry |
|
W moim kacie po weekendowej jezdzie nagle zanikla.iskra,stalo sie to podczas jazdy,od razu zaczalem od sprawdzenia fajki i przewodu,wszystko gra jak nalezy,nastepnie podmienilem cewke zaplonowa i modul z 400 exc,dalej brak iskry.Ja celuje w stator i impulsator a wy co o tym myslicie? |
|
|