Autor Wiadomość
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 21:59, 26 Cze 2015    Temat postu:

to dziwne bo ja miałem swiatla przod i pozycja na stały czyli wszystko podłączone do aku,ale chyba musiałbym kupić sobie trailtecha z wydajnoscią 90W aby mi to trybiło.
hacker33
PostWysłany: Pią 21:02, 26 Cze 2015    Temat postu:

Przerobienia? Światła przód tył są na prąd zmienny.
Na prąd stały są kierunki, klakson, wiatrak.
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 19:56, 26 Cze 2015    Temat postu:

Tak jak moje przypuszczenia się sprawdziły to padniety stator.
Ale słuchajcie czy mogłoby to się stać przez światła przerobione na prąd zmienny? Tak mi kolega powiedział i nie wiem czy to prawda.
szaman108
PostWysłany: Czw 23:02, 25 Cze 2015    Temat postu:

Chyba stator się skończył.
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 21:00, 25 Cze 2015    Temat postu:

Odciecie zaplonu to tylko stacyjka i przekrecenie jej na off,przycisk od wylaczenia zaplonu nie byl nigdy podlaczony.
Jutro podmienie jeszcze stator od kolegi i jak to nie bedzie to,to jeszcze raz przelece wszystko miernikiem
hacker33
PostWysłany: Czw 20:39, 25 Cze 2015    Temat postu:

uszkodzony/zblokowany wyłącznik zapłonu?
gdzieś masz przebicie na masę i "wyłącza" zapłon
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 20:12, 25 Cze 2015    Temat postu:

Impulsator podmieniony,dalej to samo.Rezystencja na 100 omow tak jak w serwisowce,co jeszcze to moze byc? Ja trace nadzieje,wyciagnalem stator zadnych oznak przepalenia.
Czy samo mierzenie rezystencji pozwala stwierdzic czy stator dziala poprawnie?
Enduurowiec
PostWysłany: Śro 12:56, 24 Cze 2015    Temat postu:

4K-3B

1.Pulser coil-red – green-100 Ω ± 20 Ω
2.Exciter black/red – red/white 15 Ω ± 3 Ω
3.Charge coil ground – yellow 0.65 Ω ± 0.15 Ω
4.white – yellow 0.16 Ω ± 0.03 Ω

Tak jak hacker polecił zmierzyłem rezystencje statora.Wszystko wyszło pozytywnie prócz punktu 2,wyszło mi tam 10 Ω zamiast 15 Ω.
Raczej ja celuje w impulsator,ostatnia rzecz pozniej to już nie wiem co to mogłoby być.
hacker33
PostWysłany: Wto 21:09, 23 Cze 2015    Temat postu:

w manualu masz wszystko podane co i gdzie sprawdzać miernikiem
posprawdzaj rezystancje według manuala i wyjdzie co masz ok a co nie
Enduurowiec
PostWysłany: Wto 21:07, 23 Cze 2015    Temat postu:

Sprawdzalem,wychodzi z niego ok 19V,jesli stator to mi sie wydaje ze jakas cewka w nim.odpowiadajaca za iskre po prostu sie przepalila,zreszta to moje gdybania bo nie.wiem dostatecznie na jakiej zasadzie ona dziala i ktore uzwojenie za co odpowiada
KristofSX
PostWysłany: Wto 20:50, 23 Cze 2015    Temat postu:

raczej stator, sprawdź miernikiem czy coś z niego wychodzi i będziesz miał przyczynę
Enduurowiec
PostWysłany: Wto 20:37, 23 Cze 2015    Temat postu: KTM 450 brak iskry

W moim kacie po weekendowej jezdzie nagle zanikla.iskra,stalo sie to podczas jazdy,od razu zaczalem od sprawdzenia fajki i przewodu,wszystko gra jak nalezy,nastepnie podmienilem cewke zaplonowa i modul z 400 exc,dalej brak iskry.Ja celuje w stator i impulsator a wy co o tym myslicie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group