Autor Wiadomość
lukasik14
PostWysłany: Wto 20:11, 07 Lip 2015    Temat postu:

Witam.
Problem chyba rozwiązany. Przyczyną blokowania koła była za bardzo wkręcona regulacja od hamulca. Przejechałem dzisiaj taką 20 min trasę co chwilę hamując tylnym hamulcem i nic nie blokowało. Dzięki wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam
Rysiek24
PostWysłany: Pon 12:27, 06 Lip 2015    Temat postu:

ten hamulec musi miec luz , dziala bardzo mocno i ma maly skok m wiec lekko nadusisz i juz ociera o tarcze klockami , po dluzszej jezdzie , zaczyna wszystko sie gotowac i efekt blokowania moze wystapic
lukasik14
PostWysłany: Pon 9:17, 06 Lip 2015    Temat postu:

Możesz mieć rację co do tej regulacji, bo jak odpowietrzałem to podniosłem ja na maxa do góry. Nie było żadnego luzu na dźwigni, brał od samej góry. Dam znać wieczorem czy to to było przyczyną.
henio12323
PostWysłany: Nie 23:06, 05 Lip 2015    Temat postu:

mi sie tak z 2X stało, ale tylko po oastrym heblowaniu, przyczyną była zła regulacja przy pompie, miałem minimalnie docisniety tłoczek regulacją, i ostatecznie płyn sie nie cofał. ( chociaz jeździłem tak z pół roku, dopiero na jednym ostrym odcinku tak mi sie stało ) wiec sprawdź też tą regulacje.

w lc4 też widzialem sporo problemów ze skosowanymi klockami, u ciebie jak z tym jest ?
lukasik14
PostWysłany: Nie 21:02, 05 Lip 2015    Temat postu:

hacker33
Na postoju wszystko chodzi jak marzenie, widać że jak puszczam hamulec to tłoczek delikatnie się cofa. To się dzieje jak trochę pojeżdżę.
Płyn jaki wlałem to najzwyklejszy dot4.

żółf
Rozbierałem cały zacisk wszystko czyściłem i przesmarowałem, a przez pompkę przepompowałem sporą ilość płynu.
hacker33
PostWysłany: Nie 20:55, 05 Lip 2015    Temat postu:

Zapowietrzony układ może tak robić.
Zaciski ładnie chodzi w prowadnicach?
Można nim ruszać ręką prawo lewo?
Jak naciśniesz hamulec i puścisz to tłoczek lekko się cofa? Koło lekko się obraca?
Nie lejesz za dużo płynu?
Lejesz dobry DOT?
żółf
PostWysłany: Nie 20:53, 05 Lip 2015    Temat postu:

Co to znaczy układ na pewno czysty? Nie odpowiedziałeś na pytanie, czy go dokładnie przeserwisowałeś rozbierając na części pierwsze wyciągając tłoczek i gumowe manszetki?
lukasik14
PostWysłany: Nie 20:28, 05 Lip 2015    Temat postu:

Układ jest na pewno czysty. Wczesniej miałem tak że aż wykrzywiło mi tarczę w literę "u" i dlatego wymieniłem cały układ razem z tarczą (używana). A czy przez złe odpowietrzenie może tak się dziać?

Dziś jak jeździłem to też zablokowało mi koło, pomogło dopiero poluzowanie odpowietrznika.
żółf
PostWysłany: Nie 19:58, 05 Lip 2015    Temat postu:

Wymieniony zacisk i pompa, ale czy przeserwisowane, czy na pałę wrzucone brudne i w niewiadomym stanie? Może być że zaciera się na prowadnicach zacisku, może samo jarzmo krzywe, może krzywa tarcza. Należy zacząć od rzetelnego rozebrania i dokładnego wyczyszczenia układu, sprawdzenia elementów. Jeżeli już to zrobiłeś i jesteś na 100% pewnien układu szukamy dalej Cool
lukasik14
PostWysłany: Nie 19:29, 05 Lip 2015    Temat postu: Problem z hamulcem tylnym lc4 620

Witam.
Mam problem z hamulcem tylnym, chodzi o to że jak jadę to jakiś czas jest dobrze ale jak zahamuje, tak po 30 minutowej jeździe to klocki juz nie odbijają tylko blokuje koło. wymieniony płyn, klocki, pompa i zacisk. Co może być przyczyną tego że tak się dzieje?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group