Autor |
Wiadomość |
wójo |
Wysłany: Śro 21:36, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
najbezpieczniej jest orkrecac napinacz w pozycji: tłok w gmp a wałki z krzywkami do góry, tak jak do regulacji zaworów bo wtedy zaden wałek nie jest ''napiety''. W praktyce w jakim połozeniu bys go nie wykrecił to nie powinno sie nic stac. Najwazniejsze zebys zamntowal go w odpowiedni sposób. |
|
|
k2adam80 |
Wysłany: Śro 21:13, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
Czy ja mogę to teraz wykręcić i dać podkładkę miedzianą ??? Nic się tam nie poprzestawia w rozrządzie ??? . Tam jest klucz 23....
Pytam żebym nie narobił bałaganu.
. |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Śro 16:52, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
jeśli sączy się z napinacza to wymień miedzianą uszczelkę, powinno pomóc |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 12:46, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
k2adam80 napisał: | Kristof jesteś pewien że to 250 ?? Bo to ma podobno być 350 ?? |
aaa jasne , sorry mój błąd, 350 SXF
a to 250 sxf:
|
|
|
k2adam80 |
Wysłany: Śro 12:09, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
Kristof jesteś pewien że to 250 ?? Bo to ma podobno być 350 ?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 11:32, 08 Lip 2015 Temat postu: |
|
to jest SXF 250 2011/12 factory edition (pomarańcozwa rama, kute pomarańczowe półki i piasty)
widać że moto po zawodniku jakimś
ta śruba to napinacz rozrządu, możesz go odkręcić i uszczelnić, ale zobacz w manual jak się go uzbraja przed ponownym założeniem |
|
|
k2adam80 |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 16:50, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
jezeli jest to exc powyzej 400 to ma dwa obiegi oleju, jezeli sxf to jeden, ogólnie modele exc i sxf z tygo rocznika to dwa całkowicie inne motocykle z innymi silnikami i innym podwiziem.
podaz zdjecia i bedzie woadomo co to jest. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 11:17, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
w tych silnikach jest jeden obieg i jeden olej smaruje sprzęgło tłok rozrząd itp |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 9:47, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
sxf z 2011 ma całkiem inne plastiki i ramę niż exxf z 2011
EXCF 2011:
SXF 2011
jak podasz VIN to bęzie wiadomo co to za rocznik/model |
|
|
k2adam80 |
Wysłany: Pon 9:16, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
A nr nadwozia coś powie, jeżeli jest taka możliwość. ??
A mam jeszcze jedno pytanko czy sprzęgło jest smarowane olejem silnikowym czy tam jest inny olej ?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 9:11, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
no w 100% nie, bo mozna z EXC sciągnąć lampy i wrzucic tabliczke.
trzeba patrzeć po wielu elementach jako klega wymienił. jak ma koło 18 ale nie ma lampy to 50/50 równie dobrze mógł ktoś wsadzić koło z enduraka do SXFa.
enduro powinno mieć inny stator chociaż bez rozbiórki raczej nic nie sprawdzisz.
exc powinien mieć tez czujniki stopu przynajmniej tylny. magnes na tarczy.
takie pierdołki
tylko że ktmy to puzzle mozna pozkładać z SXFa EXC i na 1 rzut oka mozna sie nie zorientować |
|
|
k2adam80 |
Wysłany: Pon 9:00, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
Jeżeli EXC wychodziły tylko z lampami to ten model na pewno nie miał lamp, czyli co to będzie Sxf ???? w 100 % |
|
|
KozioŁ |
Wysłany: Pon 8:18, 06 Lip 2015 Temat postu: |
|
Witaj na Forum !!
EXC-f ma koło 18 cali z tyłu, lampy przód i tył, ewentualnie kierunki chyba że ktoś zdjął do jazdy w terenie, stopka postojowa |
|
|
k2adam80 |
Wysłany: Pon 8:13, 06 Lip 2015 Temat postu: Rozpoznać model motoru EXC-F czy SXF |
|
Witam. Na wstępie się przywitam dzień dobry ..
Małe pytanko czy jest szansa aby rozpoznać model sxf lub exc-f z 2011 roku 4T.
Czy jest szansa wizualnie rozpoznać różnicę i jaki model to jest ??? |
|
|