Autor Wiadomość
wójo
PostWysłany: Śro 21:36, 08 Lip 2015    Temat postu:

najbezpieczniej jest orkrecac napinacz w pozycji: tłok w gmp a wałki z krzywkami do góry, tak jak do regulacji zaworów bo wtedy zaden wałek nie jest ''napiety''. W praktyce w jakim połozeniu bys go nie wykrecił to nie powinno sie nic stac. Najwazniejsze zebys zamntowal go w odpowiedni sposób.
k2adam80
PostWysłany: Śro 21:13, 08 Lip 2015    Temat postu:

Czy ja mogę to teraz wykręcić i dać podkładkę miedzianą ??? Nic się tam nie poprzestawia w rozrządzie ??? . Tam jest klucz 23....
Pytam żebym nie narobił bałaganu.


.
KozioŁ
PostWysłany: Śro 16:52, 08 Lip 2015    Temat postu:

jeśli sączy się z napinacza to wymień miedzianą uszczelkę, powinno pomóc
KristofSX
PostWysłany: Śro 12:46, 08 Lip 2015    Temat postu:

k2adam80 napisał:
Kristof jesteś pewien że to 250 ?? Bo to ma podobno być 350 ??

aaa jasne , sorry mój błąd, 350 SXF



a to 250 sxf:
k2adam80
PostWysłany: Śro 12:09, 08 Lip 2015    Temat postu:

Kristof jesteś pewien że to 250 ?? Bo to ma podobno być 350 ??
KristofSX
PostWysłany: Śro 11:32, 08 Lip 2015    Temat postu:

to jest SXF 250 2011/12 factory edition (pomarańcozwa rama, kute pomarańczowe półki i piasty)
widać że moto po zawodniku jakimś


ta śruba to napinacz rozrządu, możesz go odkręcić i uszczelnić, ale zobacz w manual jak się go uzbraja przed ponownym założeniem
k2adam80
PostWysłany: Śro 10:15, 08 Lip 2015    Temat postu:

Przesyłam fotki do weryfikacji modelu .


https://goo.gl/photos/RVNAdzwd968LkXdq8

https://goo.gl/photos/15qAvSADgS7z5q3D7


A jeszcze mam pytanko co do tego co jest na zdjęciu poniżej.
https://goo.gl/photos/H3GBFw6efGpmFNFG8

i

https://goo.gl/photos/8h5fT4Xy23JtWAsP6

To jest napinacz łańcuszka ???
Z pod niego leciutko sączy mi się olej... Czy ja mogę go odkręcić i uszczelnić ??? Jak wygląda sytuacja w tym temacie ????
wójo
PostWysłany: Pon 16:50, 06 Lip 2015    Temat postu:

jezeli jest to exc powyzej 400 to ma dwa obiegi oleju, jezeli sxf to jeden, ogólnie modele exc i sxf z tygo rocznika to dwa całkowicie inne motocykle z innymi silnikami i innym podwiziem.
podaz zdjecia i bedzie woadomo co to jest.
henio12323
PostWysłany: Pon 11:17, 06 Lip 2015    Temat postu:

w tych silnikach jest jeden obieg i jeden olej smaruje sprzęgło tłok rozrząd itp
KristofSX
PostWysłany: Pon 9:47, 06 Lip 2015    Temat postu:

sxf z 2011 ma całkiem inne plastiki i ramę niż exxf z 2011

EXCF 2011:

SXF 2011


jak podasz VIN to bęzie wiadomo co to za rocznik/model
k2adam80
PostWysłany: Pon 9:16, 06 Lip 2015    Temat postu:

A nr nadwozia coś powie, jeżeli jest taka możliwość. ??
A mam jeszcze jedno pytanko czy sprzęgło jest smarowane olejem silnikowym czy tam jest inny olej ??
henio12323
PostWysłany: Pon 9:11, 06 Lip 2015    Temat postu:

no w 100% nie, bo mozna z EXC sciągnąć lampy i wrzucic tabliczke.

trzeba patrzeć po wielu elementach jako klega wymienił. jak ma koło 18 ale nie ma lampy to 50/50 równie dobrze mógł ktoś wsadzić koło z enduraka do SXFa.

enduro powinno mieć inny stator chociaż bez rozbiórki raczej nic nie sprawdzisz.

exc powinien mieć tez czujniki stopu przynajmniej tylny. magnes na tarczy.
takie pierdołki

tylko że ktmy to puzzle Very Happy mozna pozkładać z SXFa EXC i na 1 rzut oka mozna sie nie zorientować
k2adam80
PostWysłany: Pon 9:00, 06 Lip 2015    Temat postu:

Jeżeli EXC wychodziły tylko z lampami to ten model na pewno nie miał lamp, czyli co to będzie Sxf ???? w 100 %
KozioŁ
PostWysłany: Pon 8:18, 06 Lip 2015    Temat postu:

Witaj na Forum !!
EXC-f ma koło 18 cali z tyłu, lampy przód i tył, ewentualnie kierunki chyba że ktoś zdjął do jazdy w terenie, stopka postojowa
k2adam80
PostWysłany: Pon 8:13, 06 Lip 2015    Temat postu: Rozpoznać model motoru EXC-F czy SXF

Witam. Na wstępie się przywitam dzień dobry ..
Małe pytanko czy jest szansa aby rozpoznać model sxf lub exc-f z 2011 roku 4T.
Czy jest szansa wizualnie rozpoznać różnicę i jaki model to jest ???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group