Autor Wiadomość
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 22:37, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Meilowałem z nimi i wyszło na to że to z mojej winy go uszkodziłem dlatego jeszcze bede walczył o odzyskanie 500zł ale was przestrzegam przed tą firmą:

http://allegro.pl/stator-uzwojenie-iskrownik-ktm-525-xc-2008-2009-i5654020336.html
KristofSX
PostWysłany: Czw 21:36, 10 Wrz 2015    Temat postu:

no teoretycznie może się tak stać, ale jak masz na gwarancji to zwracaj,
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 19:56, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Instalacja zrobiona od podstaw i dalej bylo to samo wiec oddalem kata do mechanika.Stwierdzil ze ma przebicie na masie ten stator.
Ale nowy? Czy jest możliwość ze przypalil się jak przegrzalem motocykl?
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 22:07, 14 Sie 2015    Temat postu:

No dobra kristof tylko ja pytam czy jest coś jeszcze między żarówka przód a statorem prócz kabli? TO pamiętasz może wartości jakie wychodziły Ci że statora?
KristofSX
PostWysłany: Pią 22:01, 14 Sie 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek?

standardowy 450 SXF 2011, oprócz zmiany statora nic w elektryce nie zmieniałem
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 21:42, 14 Sie 2015    Temat postu:

A regulator jaki masz?
Jest jakiś opornik że wyjściowe napięcie że statora zbija do tylu volt aby nie paliło żarówek?
KristofSX
PostWysłany: Pią 21:24, 14 Sie 2015    Temat postu:

Enduurowiec napisał:
Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie?

ja mam trialtecha 90W, nic nie pali, łądowanie aku takie jak powinno być,
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 21:03, 14 Sie 2015    Temat postu:

Ok, ale nie tłumaczy to palenia żarówek przód.Z kolega wymyslilismy że nowy stator który zamowilem być może jest wzmacniany.Coś typu trqiltecha 90W.Tłumaczyłoby to gotowanie się aku i palenie żarówek, co myślicie?
szaman108
PostWysłany: Czw 23:48, 13 Sie 2015    Temat postu:

Regulator napięcia padł...
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 21:24, 13 Sie 2015    Temat postu:

Odswieze temat, a co jeśli lądowanie akumulatora dochodzi do 30V i grzeje akumulator? Regulator jest nowy, dodam że pali mi żarówki przód ktore są poprowadzone prosto że statora.
KristofSX
PostWysłany: Wto 18:43, 07 Lip 2015    Temat postu:

tak, też powinno być mniej więcej 13.5 -15v
mani3k123
PostWysłany: Wto 17:54, 07 Lip 2015    Temat postu:

Tak samo będzie w exc 450 ?
Goof3r
PostWysłany: Wto 16:12, 07 Lip 2015    Temat postu:

Ja go akurat mierzyłem na aku w połowie rozładowanym tak że jutro podładuję i sprawdze jaki bedzie wynik
KristofSX
PostWysłany: Wto 16:01, 07 Lip 2015    Temat postu:

stator pasuje, posprawdzaj połączenia, i mierz na aku naładowanym, teoretyczniue na wolnych powinieneś miec więcej niż 13.5V,
Goof3r
PostWysłany: Wto 15:09, 07 Lip 2015    Temat postu:

Sxf jest z 2010 roku ale stator jest z rocznika 2007

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group