Autor Wiadomość
mariantofana
PostWysłany: Pon 16:49, 30 Maj 2011    Temat postu:

Mnie w 640 na żwirowni często zapalała się kontrolka i wentylator wył na wysokich obrotach i nic sie nie działo. Jednak zawsze gdy zapalała się lampka wynosiłem się ze żwirowni i leciałm przegonic moto na średnich obrotach na wysokim biegu zeby go schłodzić i po 1.5km lampka gasła. Myślę że nie zdrowo jest natychmiast gasić silnik i lepiej przejechać się gdzieś po trasie. Tak patrzę że wersja lc4 SX nie miała wentylatora i jakichś specjalnych rozwiązań i jakoś daje radę. Kontrolka ostrzega o zbliżaniu się momentu krytycznego, a moment krytyczny to jest jak Ci wywali zawór w korku od chłodnicy... tak mi się wydaje..
Rysiek24
PostWysłany: Pon 16:47, 30 Maj 2011    Temat postu:

czyli kontrolka to natychmiastowy stop lub przechlodzenie dynamiczna jazda
Kabat
PostWysłany: Pon 16:25, 30 Maj 2011    Temat postu:

Chaba kazdy kat sie tak grzeje jak jest kreci w kolko w piachu. Mi tez po 10-20min zapala sie kontrolka przegrzania. W 640 gasilem silnik i chodzil sam wentylator, az sie wylaczyl. W 620 gasze silnik, po kilkunastu min odpalam i jade na szybszy przelot. Wedlug mnie kontrolka pokazuje ze juz silnik jest przegrzany. Mysle tak dlatego ze po 3 takich akcjach z palaca sie kontrolka poszla mi uszczelka pod glowica
Rysiek24
PostWysłany: Czw 20:46, 26 Maj 2011    Temat postu: Wentylator VS kontrolka TEMP

siema

czy wyrabia wam zawsze wentylator ? , nawet jak moto jest mocno nagrzane po dluszej jezdzie . Ja dzis robilem test i po 10 min katowania w kopnym piasku i podjezdzaniu pod stroma gorke z piasku , wlaczyl sie wentylator a po nastepnych paru min pracy silnika juz na postoju kontrolka TEMP . Sadzilem ze wentylator wyrobi sie ze schlodzeniem silnika , czy po zapaleniu sie owej kontrolki , nalezy bezwzglednie wylaczyc silnik badz przechlodzic szybsza jazda , czy po prostu ostrzega ze robi sie mu za cieplo ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group