Autor Wiadomość
mateuszj9
PostWysłany: Pią 15:31, 31 Lip 2015    Temat postu:

Oczywiście nie uważam, że 4t jest gorsze, znam wielu którzy jeżdżą świetnie na 4t i nie lubią 2t, no i zdaję sobie sprawę, że to po prostu była husqvarna Wink Po prostu opisuje moją sytuację i zachęcam do spróbowania nowszego 2t, bo one wcale nie mają zero jedynkowej charakterystyki.
racesupport
PostWysłany: Pią 10:52, 31 Lip 2015    Temat postu:

Ja przed 350ką miałem TXC 310R i też muszę przyznać, że moto katastrofa... niby mocniejszy od 250ki ale ciężki, toporny, słaba trakcja. 4T - 4T nie równy...
mateuszj9
PostWysłany: Pią 9:49, 31 Lip 2015    Temat postu:

Ja też jeździłem na exc 250, ale z 2009 roku i, w sumie nie wiem dlaczego, przesiadłem się na 4t, a konkretnie TE 310. Może to była kwestia tego, że to Husqvarna, ale było zupełnie inaczej niż pisał major. To co robiłem na kacie, na husce stało się niemożliwe i wystawiłem ją na sprzedaż dosłownie po kilku dniach od zakupu. Sprzedawałem ją rok i w tym czasie często miałem okazję jeździć identycznym exc 250 jak miałem wcześniej i za każdym razem zastanawiałem się dlaczego zmieniłem sprzęt. Teraz wróciłem do 2t, ale exc 300 i nie wyobrażam sobie jazdy na czymś innym. Zero walki z motocyklem w przeciwieństwie do Husqvarny, która zupełnie niespodziewanie gasła na niskich obrotach, nie miała trakcji, była ciężka, po prostu tragedia. No i małego 4t trzeba kręcić o wiele bardziej niż 2t. To pewnie kwestia tego co kto woli, ale dla mnie przesiadka na 4t była katastrofą i radziłbym spróbować nowszego 2t.
racesupport
PostWysłany: Czw 20:55, 30 Lip 2015    Temat postu:

350ka jest mocna i niedużo waży, przejedziesz się raz i się zakochasz wg mnie, mocy naprawdę sporo, odkręcasz i jedzie, nie jest znowu tak narwana, naprawdę super moto Smile 450 miałem i to już jest ciężki mocny motor, w lesie jak zabraknie nóżki to ciężko go utrzymać. Zależy też jakich jesteś gabarytów Smile
Zapek
PostWysłany: Czw 20:52, 30 Lip 2015    Temat postu:

Yamer6 napisał:
Zastanawiam sie jeszcze nad exc 450 ale tutaj to już obawiam sie o wagę, nie wiem czy nie bedzie mi przeszkadzała po 3 sezonach na 2t, z tym ze ten co teraz jeżdzę jest już dość wiekowy i jak sie nie mylę to te exc 2502t z 2000 tez nie należały do najlżejszych. Jakbym kupił 450 to cos koło 2008-10. Nie wiem czego spróbować...:/


Zerknij na PW - wrzuciłem Ci info.
Yamer6
PostWysłany: Czw 20:46, 30 Lip 2015    Temat postu:

Zastanawiam sie jeszcze nad exc 450 ale tutaj to już obawiam sie o wagę, nie wiem czy nie bedzie mi przeszkadzała po 3 sezonach na 2t, z tym ze ten co teraz jeżdzę jest już dość wiekowy i jak sie nie mylę to te exc 2502t z 2000 tez nie należały do najlżejszych. Jakbym kupił 450 to cos koło 2008-10. Nie wiem czego spróbować...:/
racesupport
PostWysłany: Czw 17:24, 30 Lip 2015    Temat postu:

I tanie części, dostępne Smile Motorki się nie psują wcale...
major000
PostWysłany: Czw 17:15, 30 Lip 2015    Temat postu:

racesupport napisał:
W sumie racja, raz się żyje, dobra Pany... brać mojego bo beta czeka Very Happy Albo zamienie na 2t Very Happy
A co do Bety to dobry wybór, sam chyba wciągne Bete. Jechałem ostatnio na 300 rr wersja racing i jest dobrze. Super zawias, silnik ciągnie jak w ktm, jakość wykonania super. Fajne moto.
racesupport
PostWysłany: Czw 17:13, 30 Lip 2015    Temat postu:

W sumie racja, raz się żyje, dobra Pany... brać mojego bo beta czeka Very Happy Albo zamienie na 2t Very Happy
major000
PostWysłany: Czw 17:04, 30 Lip 2015    Temat postu:

Panowie nie gadać tylko kupować. Nie podpasuję to sprzedacie, popyt na 2t jest ciagle duży, dwusuwy mają okres rozkwitu od kilku lat. To nie kupno domu na całe życie.
Nie kupisz, nie spróbujesz będziesz żałował. Kupisz spróbujesz, nie podpasuję to sprzedasz i przynajmniej będziesz wiedział że 4t jest dla ciebie lepsze.
racesupport
PostWysłany: Czw 16:48, 30 Lip 2015    Temat postu:

Spróbować można ale boje się, że będę chciał z powrotem coś na miarę EXC jak mam teraz, a w tej cenie nie ma szans czegoś takiego dostać w tym stanie w dodatku. EXC są drogie jak cholera.
Zapek
PostWysłany: Czw 16:44, 30 Lip 2015    Temat postu:

racesupport napisał:
Ja chce się przesiąść na RR 300 2014 ale boję się bo 350 moją wyjeżdżam wszędzie... najgorsza jest ta chęć spróbowania czegoś innego Very Happy


Jak nie teraz to kiedy... ? Smile
barek253
PostWysłany: Czw 16:38, 30 Lip 2015    Temat postu:

nie puscisz sobie gazu i dojedziesz do zakretu
trzeba dobrze to zgrać do tego odpowiedni bieg i sprzeglo
racesupport
PostWysłany: Czw 16:37, 30 Lip 2015    Temat postu:

2t nie hamuje silnikiem, 4t hamuje jak wbijesz sobie 1ke jadąc z górki to pomagając sobie delikatnie przednim hamulcem jedziesz i nie zamiatasz zbytnio kołem z tyłu
dioda
PostWysłany: Czw 16:36, 30 Lip 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Z czego to wynika? Z tego że 2t jest bardziej wymagające, na dwusuwie trzeba umieć hamować, pracować sprzęgłem, umiejętnie wykorzystywać zakres użytecznych obrotów i dużo pracować ciałem.

a o co chodzi z tym hamowaniem w 2t? nie miałem 2t dlatego pytam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group