Autor |
Wiadomość |
dioda |
Wysłany: Pon 20:24, 07 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Czy ktoś wie od którego roku ktm wprowadził wersje XC 300 ? |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 17:49, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
dioda napisał: | A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie) | One są minimalnie dłuższe, nie przeszkadzają w ciężkim terenie. Wersja xc jest fajną opcją, tańsza od exc ale równie dobra w teren. |
|
|
dioda |
Wysłany: Wto 17:44, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie) |
|
|
rams |
Wysłany: Wto 17:32, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Jak będziesz oglądać ten motor. To poproś sprzedającego o odkręcenie dekla od sprzęgła. Tylko się nie zdziw co zobaczysz w środku. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Wto 12:43, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
cena dobra sprzęt jeszcze lepszy
brać |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 7:38, 01 Wrz 2015 Temat postu: |
|
to nie jest exc. To wersja crosscountry xc. Inne zawiasy, kute półki, brak lamp, brak licznika, większy zbiornik. Silnik ten sam tylko 2 pierwsze biegi delikatnie dłuższe niż w exc. |
|
|
dioda |
|
|
pawel |
Wysłany: Śro 21:27, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
Ja też uważam że 4cs jest dobry.. nic po za sprężynami nie zmieniam u siebie. Do jazdy mx są zawieszenia dwukomorowe i 4cs z crossówek. |
|
|
KNKS |
Wysłany: Śro 16:14, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
Również jestem bardzo zadowolony. Dobrałem odpowiednie sprężyny i jest git. Dla mnie jedyna wada to brak regulacji napięcia wstępnego sprężyny, a konkretnie jego dostępności z zewnątrz. |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 15:21, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
podobno jest tak, że przy 4cs bierzesz setting cross, i daje radę również przy jeździe crossowej, ja ze swojego 4cs jestem zadowolony i po za sprężynami nic nie będę w nim robił;
faktem jest, że w Polsce chyba nie ma ludzi którzy potrafią zrobić dobry setting tego zawieszenia |
|
|
KNKS |
Wysłany: Śro 11:56, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
4CS jest dobre do techniki i hard/extreme. Przy użytkowaniu zbliżonym do MX totalnie odpada. praktycznie nie da się go ustawić "na twardo". |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 9:48, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
dioda napisał: | Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.) |
jednokomorowe - najprostsze zawieszenie - łatwe w serwisie ale dla bardziej wymagających jest za słabe - pry szybszej jeździe nie nadąża za moto
dwukomorowe - najlepsze z tych trzech (topowy zawias cone valve jest dwukomorowy) dobrze ustawiony zwykły dwukomorowy zawias będzie bliski pracy facory sxs,
4cs - zawias pomiędzy jednokomorowym a dwukomorowym , łatwiejszy w obsłudze niż dwu ale daje mniejsze pole w settingu, część ludzi chwali bardzo, część nie, to dalej dosyć nowy produkt i zdania są podzielone |
|
|
dioda |
Wysłany: Wto 23:06, 18 Sie 2015 Temat postu: |
|
Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.) |
|
|
major000 |
|
|
dioda |
Wysłany: Pon 21:52, 17 Sie 2015 Temat postu: |
|
A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność? |
|
|