Autor Wiadomość
dioda
PostWysłany: Pon 20:24, 07 Wrz 2015    Temat postu:

Czy ktoś wie od którego roku ktm wprowadził wersje XC 300 ?
major000
PostWysłany: Wto 17:49, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie)
One są minimalnie dłuższe, nie przeszkadzają w ciężkim terenie. Wersja xc jest fajną opcją, tańsza od exc ale równie dobra w teren.
dioda
PostWysłany: Wto 17:44, 01 Wrz 2015    Temat postu:

A jaka niespodzianka Rams tam może czekać? Właśnie się zastanawiam,bo bylem nastawiony na exc lub xcw a nie xc.(te dwa pierwsze biegi mogą mi nie pasować bo motor będę używał do ciężkiego enduro(ostre podjazdy, lasy,wąskie ścieżki,ciasne zakręty gdzie raczej by zdały egzamin dwa pierwsze krótsze biegi jak w exc/xcw według mnie)
rams
PostWysłany: Wto 17:32, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) http://otomoto.pl/oferta/ktm-exc-ktm-300-xc-2015-rok-20-tys-ID6yac7h.html


Jak będziesz oglądać ten motor. To poproś sprzedającego o odkręcenie dekla od sprzęgła. Tylko się nie zdziw co zobaczysz w środku.
barek253
PostWysłany: Wto 12:43, 01 Wrz 2015    Temat postu:

cena dobra sprzęt jeszcze lepszy
brać
major000
PostWysłany: Wto 7:38, 01 Wrz 2015    Temat postu:

dioda napisał:
czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) http://otomoto.pl/oferta/ktm-exc-ktm-300-xc-2015-rok-20-tys-ID6yac7h.html
to nie jest exc. To wersja crosscountry xc. Inne zawiasy, kute półki, brak lamp, brak licznika, większy zbiornik. Silnik ten sam tylko 2 pierwsze biegi delikatnie dłuższe niż w exc.
dioda
PostWysłany: Pon 22:40, 31 Sie 2015    Temat postu:

czy to jest wersja exc(xcw)? wygląda mi na xc.(co o tym myślicie modelu cena dosc) http://otomoto.pl/oferta/ktm-exc-ktm-300-xc-2015-rok-20-tys-ID6yac7h.html
pawel
PostWysłany: Śro 21:27, 19 Sie 2015    Temat postu:

Ja też uważam że 4cs jest dobry.. nic po za sprężynami nie zmieniam u siebie. Do jazdy mx są zawieszenia dwukomorowe i 4cs z crossówek.
KNKS
PostWysłany: Śro 16:14, 19 Sie 2015    Temat postu:

Również jestem bardzo zadowolony. Dobrałem odpowiednie sprężyny i jest git. Dla mnie jedyna wada to brak regulacji napięcia wstępnego sprężyny, a konkretnie jego dostępności z zewnątrz.
te300
PostWysłany: Śro 15:21, 19 Sie 2015    Temat postu:

podobno jest tak, że przy 4cs bierzesz setting cross, i daje radę również przy jeździe crossowej, ja ze swojego 4cs jestem zadowolony i po za sprężynami nic nie będę w nim robił;
faktem jest, że w Polsce chyba nie ma ludzi którzy potrafią zrobić dobry setting tego zawieszenia
KNKS
PostWysłany: Śro 11:56, 19 Sie 2015    Temat postu:

4CS jest dobre do techniki i hard/extreme. Przy użytkowaniu zbliżonym do MX totalnie odpada. praktycznie nie da się go ustawić "na twardo".
KristofSX
PostWysłany: Śro 9:48, 19 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.)


jednokomorowe - najprostsze zawieszenie - łatwe w serwisie ale dla bardziej wymagających jest za słabe - pry szybszej jeździe nie nadąża za moto
dwukomorowe - najlepsze z tych trzech (topowy zawias cone valve jest dwukomorowy) dobrze ustawiony zwykły dwukomorowy zawias będzie bliski pracy facory sxs,
4cs - zawias pomiędzy jednokomorowym a dwukomorowym , łatwiejszy w obsłudze niż dwu ale daje mniejsze pole w settingu, część ludzi chwali bardzo, część nie, to dalej dosyć nowy produkt i zdania są podzielone
dioda
PostWysłany: Wto 23:06, 18 Sie 2015    Temat postu:

Jak już jesteśmy tak przy rozpoznawaniu modelu to zapytam jeszcze o zawias,Czym się rożni zawias jednokomorowy od dwu i cztero?jakie są miedzy nimi różnicę?o co chodzi dokładnie z tymi komorami,(szukałem ale nie za bardzo łapie ocb.)
major000
PostWysłany: Pon 22:31, 17 Sie 2015    Temat postu:

dioda napisał:
A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność?
Z lewej strony, na dole, 66 to 250 a 72 to 300.
https://www.google.pl/search?q=ktm+300+cylinder+number&biw=1280&bih=650&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCIQsARqFQoTCL2r9v-HsccCFcaOcgodV1MAHA#tbm=isch&q=ktm+300+cylinder+&imgrc=MibbMa1hXO0ZmM%3A
dioda
PostWysłany: Pon 21:52, 17 Sie 2015    Temat postu:

A jeśli chodzi o pojemność miedzy 300/250 exc 2t to jest wybity na cylindrze jakiś numer średnicy czy coś żeby było wiadomo co to za pojemność?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group