Autor Wiadomość
DirtBike.pl
PostWysłany: Czw 20:26, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Części KTM niestety są robione w Chinach (choć po cenie tego nie widać Razz )i z jakością różnie bywa. Możliwe że odbiegał od nominalnego wymiaru.

Kiedyś odebrałem nowy wałek do EXCF i miał korozję...
Buła
PostWysłany: Czw 19:23, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Akurat łożyska są nówki po remoncie 15 mth wcześniej, już ogarnąłem temat, delikatnie za głęboko wbiłem uszczelniacz. Dziwne było też to że w poprzedni uszczelniacz tulejka wchodziła dość luźno, w ten drugi wchodziła z lekkim oporem.
DirtBike.pl
PostWysłany: Czw 18:56, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Miałem taki przypadek w 250 4T.

Po wymianie wszystkiego (simering, oring i tulejka) nadal ciekło. Okazało się że był luz na łożysku wałka zdawczego i to było przyczyną wycieku (wałek nie był w osi tylko pracował na boki). Niestety do wymiany tego łożyska trzeba było rozebrać silnik...
Gość
PostWysłany: Wto 21:02, 01 Wrz 2015    Temat postu:

Miałem podobnie, ciekło, wymieniłem cały zestaw naprawczy, dalej ciekło, wymieniłem jeszcze raz i przestało. Trzeba to delikatnie i poprawnie złożyć i będzie dobrze.

--
pzdr.
zefir
Buła
PostWysłany: Pią 17:04, 28 Sie 2015    Temat postu:

Jutro zdejmę zębatkę i zobaczę skąd to się leje dokładnie, ale raczej wszystko było dobrze wsadzone. Spróbuje też z grubszym oringiem jak tam będzie wszystko ok wyglądało
amek721
PostWysłany: Czw 9:32, 27 Sie 2015    Temat postu:

Sprawdź też skąd cieknie; czy spod wałka, czy między simmeringiem a karterem.
Być może krzywo wbiłeś simmering.
MatiSx125
PostWysłany: Czw 9:31, 27 Sie 2015    Temat postu:

Miałem tak samo. Kup nowy uszczelniacz i oring.
TYLKO!! Kup oring w jakmiś rolniczym nie na wzór tego orginalnego tylko Grubszy ale mniejszy. Jak bedziesz go wsadzał to go musisz wcisnąć całą zębatką i tą zawleczką seigera złapać. Trudno ja to robiłem z Tatą. On nacskał na zębatkę a ja łapałem zawleczką na ten frez. Pzdr
żółf
PostWysłany: Śro 22:16, 26 Sie 2015    Temat postu:

Prawdopodobnie uszkodziłeś uszczelniacz, wyjmij tulejkę i dobrze sprawdź wargę
rams
PostWysłany: Śro 20:57, 26 Sie 2015    Temat postu:

Ważne żeby tulejka nie miała rowków.
punk891
PostWysłany: Śro 20:43, 26 Sie 2015    Temat postu:

Też u siebie miałem tak, że po wymianie simmeringu i oringu ( oryginalne ) problem nie ustąpił. Kupiłem w sklepie u mnie w mieście 0,5 albo 1mm grubszy oring i problem całkowicie zniknął. Tylko przy zakładaniu zębatki przyjrzyj się, czy aby na pewno zabezpieczenie dobrze wskoczyło, to musisz trochę docisnąć zębatkę.
Buła
PostWysłany: Śro 20:01, 26 Sie 2015    Temat postu: EXC 250 2T cieknie z wałka zdawczego

Witam, pacjent exc 250 2008 rok, taki problem ciągły, lekko się lało przed remontem, po remoncie grubszym jakoś na początku nie widziałem ażeby się lało, przez 15 mth dolałem może 200 ml oleju, teraz zmieniłem uszczelniacz i oring. Zostawiłem na noc na stopce bocznej, wieczorem patrzę, a tam z 50-100 ml na glebie, przejechałem się na na myjnie, wyczyściłem wszystko, postawiłem z powrotem na stopce. Przez jakieś 20h spadło parę kropel, ale wystarczyło że przestawiłem moto z 5 m i zaczęło cieknąć mocniej. Przejechałem się to leje się dużo gorzej niż było. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być, ewentualnie mogłem coś źle zrobić przy wymianie uszczelniacza (chociaż to mało prawdopobodne skoro problem się powtarza). Nie widziałem żeby karter był gdzieś widocznie uszkodzony. Tulejka z wałka była wymieniana 20 mth temu przy remoncie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group