Autor |
Wiadomość |
żółf |
Wysłany: Sob 14:13, 29 Sie 2015 Temat postu: |
|
Mi stelaż zawsze pęka na samym końcu z jednej strony i przez to błotnik krzywo stoi. Co sezon przy zimowym przeglądzie stelaż oddaje do spawania tego elementu - koszt 20 do 30zł. Roboty ze zdjęciem plastików i demontażem subframe jest na pół godzinki i tyle samo ze złożeniem, więc możesz się pokusić o naprawę Ostatnio znowu przepionizowałem i ponownie połamałem stelaż, więc lada chwila kolejne spawanie:D |
|
|
ktmowsky |
Wysłany: Pią 21:53, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
Jeszcze raz dziękuje za porady ! Na prawdę mi pomogliście !
Pozdro ! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 21:07, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
co do krzywego subframe - metoda na prostowanie całkiem prosta, moto na bok na ziemie, cos połoz na plastiki i stan, lekko pouginaj powinno pójść, kiedys komus tak prostowałem na szybko i poszło dosyc to delikatne |
|
|
lukas88lag |
Wysłany: Pią 20:13, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
Może to głupie, ale sprawdź sobie jeszcze naciąg łańcucha. Ja jak swojego kupiłem miałem nierówno naciągnięty łańcuch i z tyłu wyglądało to tak jakbym miał właśnie krzywą ramę. Okazało się, że wystarczy wziąć suwmiarkę w rękę (tym magicznym znakom na dystansach nie wierzę) i ustawić równe odległości.
Powodzenia w bezawaryjnym katowaniu sprzęta |
|
|
ktmowsky |
Wysłany: Pią 19:47, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
dzieki za wszystkie odpowiedzi Panowie ! |
|
|
barek253 |
|
|
Mati99 |
Wysłany: Pią 16:16, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
Przewróć się tak aby się wygiął w drugą stronę i powinno być ok , też tak miałem po backflipie, a po kilku wyjazdach sam mi się wyprostował. |
|
|
przemes |
Wysłany: Pią 9:41, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
luzik, mój z 2014 tez już jest krzywy:0 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pią 8:33, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
też mam tył lekko zwichrowany
subframe kopsztuje 1200plna nówka
|
|
|
tooomek882 |
Wysłany: Czw 23:35, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
To akurat normalka. Ja u siebie też zauważyłem, że mam lekko nierówny stelaż. Nie przejmuje się tym zbytnio i nie prostuje. Pewnie po każdej glebie bym miał to samo i tylko osłabiłbym stelaż prostowaniem co miesiąc.
Luzik, nie przejmuj się. No chyba, że jest pęknięty, ale do tego trzeba solidnego dzwona |
|
|
ktmowsky |
Wysłany: Czw 20:59, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
Nie mam pojęcia czy jest popękany, bo dopiero to zobaczyłem i pierwsze co zrobiłem, to napisałem na forum. Posiadam KTM EXC 125 z roku 2006. Zdjęcie podeśle jutro. |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Czw 20:50, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
Jak to tylko stelaż, to nic się nie stanie, no chyba ze popękany, mocowania pourywane, etc.
Napisz, w ogóle jaki model masz dokładnie, rok produkcji i fotkę jak to wygląda też możesz zapodać.
Można prostować, ale z głową bo może pęknąć, można kupić nowy, ale to myślę ok. 1tys. PLN
Wyluzuj, bo mam wrażenie że w ciężkim szoku jesteś. To jest enduro, plastik, itp. to części eksploatacyjne w tego typu motocyklach. |
|
|
ktmowsky |
Wysłany: Czw 20:24, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
a można go jakoś wyprostować, czy trzeba kupic nowy ? ( jaka cena )? Jak sprawdzić, czy to na pewno tylko stelaż czy cala rama ? Nic sie nie stanie, jak będę z takim jeździł? |
|
|
mazi-1986 |
Wysłany: Czw 20:18, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
Nie błotnik, a cały stelaż jest prawdopodobnie krzywy. Plastiki nie muszą być popękane. Jeśli moto jedzie prosto, nic przy ramie nie kombinowane, to samym stelażem(ta tylna, mała rama dokręcna) się nie przejmuj. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 20:16, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
ktmowsky napisał: | Ale czy to na pewno tylko tylny blotnik ? Jesli tylko on, a wszystko inne ok to mi to nie przeszkadza, ale nie widze, zeby byl gdzies pęknięty czy cos i to tak dziwnie wyglada, jakby moto bylo krzywe. |
wygięt yjest aluminiowy sub-frame (czyli to co dokręca się do stalowej ramy i trzyma siedzenie/błotnik/airbox) wystarczy jedna "przekręcona" guma i lądowanie na tylnym błotniku żeby takie coś się stało. |
|
|