Autor Wiadomość
mcgyver
PostWysłany: Wto 21:15, 01 Wrz 2015    Temat postu:

Dzieki GaCek rzeczywiście są filmiki jak to poprawnie instalowac. Założyłem jak trzeba i przestało stukac na niskich obrotach. Stuka dopiero na tak niskich ze silnik aż gasnie także myśle ze narazie jest ok. A z czasem zobaczymy.
@crazyktm kup sobie 250 exc 4suw. Ja miałem wczesniej 125 2t ktorego odkrecałem na maxa a teraz 450 i taki power na pełnym gazie że aż strach Very Happy
Co do roku to ja szukałem od 2008-2011 bo ten model mi sie najbardziej podoba ale to kwestia gustu.
Pzdr
KozioŁ
PostWysłany: Pon 15:31, 31 Sie 2015    Temat postu:

crazyktm napisał:
mam pytanie czym się różni ktm excalbo exc-f,dzieki i pozdrawiam


zacznij czytać a nie pisać! Wink na wszystkie swoje pytania znajdziesz odpowiedź w już istniejących postach
crazyktm
PostWysłany: Pon 15:21, 31 Sie 2015    Temat postu:

mam pytanie czym się różni ktm excalbo exc-f,dzieki i pozdrawiam
punk891
PostWysłany: Pon 14:49, 31 Sie 2015    Temat postu:

Najnowszy. Satysfakcjonuje Cię taka odpowiedź?
crazyktm
PostWysłany: Pon 13:42, 31 Sie 2015    Temat postu:

który rocznik jest dobry ktm 250 exc bo nie wiem który kupić ?,pozdrawiam
Gość
PostWysłany: Pon 9:53, 31 Sie 2015    Temat postu:

a który rok kupić ktm 250exc
Gadboy
PostWysłany: Pon 8:51, 31 Sie 2015    Temat postu:

Kup 4t bo wiecej wybacza i jesli to twoj pierwszy motocykl to nie bedzie ci tak rak urywac Laughing a co do servisu to tu i tu koszta bo to wyczynowki a jak jezdzisz rekreacyjnie na 4t bedziesz odpoczywal i sie relaksowal jazda a szatan 2t bedzie ci ciagle rece urywal.
crazyktm
PostWysłany: Pon 8:01, 31 Sie 2015    Temat postu:

Witam , chce kupić ktm 250 exc i nie wiem czy 2 suw czy 4 suw który jest lepszy i mniej awaryjny ,i który rocznik proponujecie ,pozdrawiam
GaCek
PostWysłany: Nie 19:38, 30 Sie 2015    Temat postu:

Prawidłowe ustawienie i montaż napinacza do silnika jest pokazany na filmikach w dziale Video serwis ktm.
Kto szuka ten znajdzie...
Gadboy
PostWysłany: Nie 11:07, 30 Sie 2015    Temat postu:

Zaluz go poprawnie i sprawdz jak pracuje bo one sie dopiero zapadaja jak dostana do srodka oleju i sprawdz sobie przy okazji luzy zaworowe bo teraz to juz nie masz pewnosci ze ktos ten silnik remontowal
major000
PostWysłany: Nie 7:04, 30 Sie 2015    Temat postu:

Napinacz masz oryg hydrauliczny a nie tuningowy z zapadkami. Chcesz mieć spokuj z napinaczem to kup dirt ticksa. Mechaniczny na śrube też jest ok ale trzeba go ręcznie ustawiać co jakiś czas. Po filmie nie można stwierdzić czy twój jest uszkodzony bo one tak pracują.
mcgyver
PostWysłany: Sob 22:57, 29 Sie 2015    Temat postu:

Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Chyba jest to wina napinacza. Wykręciłem go i wcisnąłem kilka razy i zauważyłem, że nie za każdym razem rozsuwa sie do końca - blokuje sie (filmik poniżej). Proszę o odpowiedź czy tak powinien zachowywać się napinacz, czy jest on już poprostu popsuty. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 4t dlatego rozrządy to dla mnie nowość Wink

youtu.be/-aXNPdoBxsw

P.S. czyli wychodzi na to, że facet naopowiadał bajerów a teraz okazuje sie co innego, bo raczej nie jest to napinacz z zapadkami.
A swoją drogą jeżeli mam kupić nowy napinacz to co polecilibyście? Ogryginalny, czy manualny dokręcany na śrubę? A może Dirt Trick który jest hydrauliczny i ma zapadki, ale kosztuje 450zł co trochę odstrasza Very Happy
Gadboy
PostWysłany: Sob 21:30, 29 Sie 2015    Temat postu:

Podejzewam ze napinacz jest zle zalozony tak jak u mnie to bylo,jak zmniejszasz obroty to slabnie cisnienie oleju i nie naciaga lancucha i klekocze. prawdopodobnie ktos go nie rozlozyl w silniku tak jak to opisuke serwisowka tylko go wlozyl a trzeba go rozsunac z zapadki specjalnym narzedziem ale da sie to zrobic zwyklym srobokretem .
Sciagnij gore to tylko 4 sroby i od gory sprawc czy napinacz (tylko nie odpalaj Very Happy ) dotyka do slizgu lancucha jak tak to prawdopodobnie do wymiany bo juz nie trzyma jak nie dotyka to moze tylko kwestia wykreceniabibzlozenia zgodnie z servisem.
major000
PostWysłany: Sob 14:43, 29 Sie 2015    Temat postu:

Obroty rzeczywiście za niskie ustawiasz ale mimo to, tego dźwięku nie powinno być. Pierwsze co to wyciągnij napinacz i zobacz czy rzeczywiście jest tuningowy. Oprócz tego ściągnąć trzeba pokrywę zaworów i obejrzeć dekompresator i rozrząd + łańcuch. Jeśli tam będzie ok to ściągasz głowicę i cylinder, do inspekcji tłok, korba, głowica, cylinder.
KristofSX
PostWysłany: Sob 13:54, 29 Sie 2015    Temat postu:

za niskie te wolne obroty,raczej klekocze autodekompresator

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group