Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 15:08, 28 Lis 2012    Temat postu:

Tak co 5tys wymiana oleju.
Reszty Ci nie powiem, zapytaj się na forum supermoto.pl
Gość
PostWysłany: Śro 12:50, 28 Lis 2012    Temat postu:

jaki koszt serwisu co 5 tyś km?? Koszt oleju wymiany oleju itd ?? Ile to pali na 100??
hacker33
PostWysłany: Śro 12:10, 28 Lis 2012    Temat postu:

Duke i ogólnie LC4 jest to sprzęt którym musisz się przejechać.
Żaden test nie odzwierciedli Ci tego jaki jest naprawdę.
Tym bardziej jeżeli ktoś przesiada się z Fazera.
Jest to jeden z najmocniejszych singli.
Wiem, że są osoby który po zakupie 690 szybko go sprzedawały ze względu na dużą moc i wibracje które są charakterystyczne dla singli KTM-a.

690 ogólnie są bardzo dobre sprzęty i na forum nie spotkałem się jeszcze aby ktoś narzekał choć jest ich bardzo wiele (mówię o forum supermoto.pl).
Nie ma tam wad ukrytych, serwis jak na mocnego singla bardzo rzadki (co 5000km).
Duża moc, mapy zapłonu pod siedzeniem, niska waga, duża poręczność.
Gość
PostWysłany: Śro 9:44, 28 Lis 2012    Temat postu:

Bym się dołączył do pytania. Gdzie można poczytać na temat podstawowych parametrów na temat duka. W najbliższym czasie planuje zakup z 2008 roku.??? Szukam jakiegoś dobrego artykułu... wady zalety, parametry techniczne itd. Proszę o linki w miarę możliwości ze względu na zbyt dużą ilość wiadomości śmieciowych w internecie.
doktor
PostWysłany: Wto 11:50, 14 Cze 2011    Temat postu:

Witam. Co do silnika zapytaj na advrider.pl tam prędzej uzyskasz odpowiedź dotyczącą tego modelu(nawet jest tam temat poświęcony ktm 690 (enduro).
szepiet
PostWysłany: Pon 8:33, 13 Cze 2011    Temat postu: duke 690

witam
jest to moj pierwszy post na tym forum, wiec na wstepie kilka slow o mnie, na dwóch kołach jezdze od 9 roku zycia z 2 letnia przerwą, ostatnio 5 sezonów przelatalem na Fazerze FZS 600, przyszedl czas na zmianę moto, ponieważ szukam motocykla z jajem i do jazdy po miescie bardzo zainteresowal mnie DUKE 690 (model 2008 i w górę), w polskim necie poza kilkoma testami jest raczej cicho (nawet tutaj stad temat), interesuje mnie kilka rzeczy:
1. ma to być sprzęt do codziennych dojazdów do pracy, jak jest z serwisem (podstawowe czynności czestotliwość wymiany oleju, regulacja zaworów)
2. czy wymaga on wyspecjalizowanego serwisu czy ogarnięty serwis serwisujący japoński sprzęt poradzi sobie bez problemu
3. jak jest z awaryjnoscia, wiadomo ze nikt tego moto nie kupuje zeby grzecznie jezdzic tylko i wylacznie na dwoch kolach, jak sprzet znosi wyglupy typu, guma, stopee - ale bez znecania się
4. Jak jest z tym splaniem - producent deklaruje 4,3 czyli realnie do 6 powinno sie wyrobić, natomiast slyszalem ze poprzedni duke potrafil lyknac 10l

z góry dziękuje za odpowiedz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group