Autor |
Wiadomość |
gajor28 |
Wysłany: Nie 13:12, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Ja tam moto czasem smigam czy to do sklepu nad jeziorko czasem tak po lesie. W tyg moze 4godzinki zegarowe. A lubie czuc moc i ta zrywnosc. I nie wiem co wybrsc |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 12:58, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
szukaj EXC 400, SXF 250 nie nadaje się do rekreacyjnego jeżdzenia, co do kosztów- wszystko zależy ile jeżdzisz, np: olej - wymiana co 10-15mth (koszt ok 70plna), napęd/klocki/opony - zajeży od stylu jazdy, rzeczy jak tłok/rozrząd - co ok 150mth, w każdym hard enduro/cross musisz wymieniać/serwisowac dosyć często żeby moto trzymało się kupy, ale wszystko zależy jakie robisz przebiegi, jedni robia 50mth w sezonie inni 150mth |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Nie 10:24, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
no włąsnie ost jezdziłem kolegi ktm 250 4t 40 koni to był normalnie odlot. rwał jak szalony. ale fakt moj styl nie jest jak jego bo on zakłąda kombinezon i ogien po polach lesie jak sie da. ja tam chce cos co rownie zrywny ze jak bede jechał to nie zamuli sie tylko pogna do przodu. bo exc to widze typowo do torow a ja bardziej turystycznie czyli lc4 ale czy bedzie tez dobry jak kumpla 250 bo widze mase ma wieksza sporo. i widze ze te modele ponizej 2000roku czy znajde w stanie dobrym a nie zajechanym |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Nie 10:09, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Jest potrzebny tylko o tym jeszcze nie wie bo kazdy kto sprobuje to juz przy nim zostanie no ale moze nie exc czy sx tylko lc4 |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Nie 9:46, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Z twojej wypowiedzi wynika to że wcale ktm nie jest Ci potrzebny.
Kup jakąś drz lub xtz |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 19:16, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
wiesz ja to zielony w crossach. mowie smigałem za młodu simsonkiem teraz dt ale to tam zero takich wymian ze co chwile cos tylko zalewasz i latasz cały rok. a tu widze ze praktycznie codziennie wymiana wszystkiego. ja to nie jestem wyczynowcem mieszkam na wsi a to tylko do jazdy normalnej nie warjacji i orac pola cały dzien. czytam rozne tutaj opinie i kazdy pisze co innego. jedni ze duzo kasy trzeba wkłądac inni ze nie. a wole konkrety. |
|
|
Gadboy |
Wysłany: Sob 18:15, 05 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Moto jakie nie kupisz to jak nie dbasz to nie polatasz, koledzy wczesniej opisywali wszystko tylko poszukac a serwis ktm to srednio 3/4 tys w skali roku i nie ma tak ze trafisz zadbany i polatasz bez naprawy pare lat bo zawsze w enduro masz cos do urwania czy ulamania a wymian oleju regulacji gaznikow ,zaworow itp. nie przeskoczysz bo to sa wyczynowki ale frajda z jazdy nie do zapomnienia a jesli sie nie znasz na naprawach zawsze sie ktos znajdzie tutaj zaby ci podpowiedziec i rozgrysc temat wiec sie nie zrazaj. |
|
|
gajor28 |
Wysłany: Sob 15:27, 05 Wrz 2015 Temat postu: Prosze o doradzenie ktm exc 400 |
|
Witam. jestem swiezakiem w dziedzinie crossów. jak to z lat młodszych jeździło sie Simsonem obecnie mam yamahe dt 125r. ostatnio miałęm okazje przejechac sie ktm sxf 250 czy jakos tak 4t no jak na taki moto to nieziemskie osiagi. chce wyminic moja dt na jakiegos ktm. obecnie mam upatrzonego exc 400. i pytanie co sadzicie o nim i jak samemu dobrze go serwisowac. bo ja to sie za bardzo nie znam zawsze wsiadałęm i jezdziłem a czytam na forach ze trzeba co chwile cos wymieniac. moj styl jazdy to nie jest tam jakis szaleniec polny co szaleje po polach gorach lasach. raczej smigam spokojnie czasem ostrzej. i jak sądzicie na co zwracać uwage by motor służył mi pare lat. bo czytam na forach to exploatacja to kosmiczne ceny. |
|
|