Autor Wiadomość
kwiatu
PostWysłany: Sob 15:18, 12 Wrz 2015    Temat postu:

Luzu góra-dół być nie moze
BARTEX1998
PostWysłany: Pią 16:08, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Tak góra dół to wiem że śmieć tylko jak duży ten luz może być ?
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 14:20, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Góra dół śmieć, na boki dopuszczalne. Poszukaj trochę bo było wszystko.
BARTEX1998
PostWysłany: Pią 11:05, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Witam ten luz na korbe ma byś jakiś duży widzialny okiem czy lekko wyczuwalny pod palcami i do wyrzucenia
BARTEX1998
PostWysłany: Pią 7:09, 11 Wrz 2015    Temat postu:

Jeśli zakresu luzu na ssący mam o.10 do 0.15 to lepiej ustawić o.10 czy 0.15 ? Lepsza praca motocykla na jakim ustawieniu ?
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 21:12, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Wyciągnąć płytki i zobaczyć może da rade pozamienać miejscami i będzie ok.
Prosta matematyka.

Przyjmując że luz masz 0,20, a chcesz mieć 0,16 czy ileś to musisz kupić płytkę o w tym przypadku 0,05wyższą i tyle, ale wtedy byś miał na styk, więc zobacz jaka jest dolna granica luzu by do niej się zbliżyć i tyle.

Jeszcze by precyyjniej określić luz możesz dwa listki szczelnomierza spróbować wsadzić, np 0,15+0,08
BARTEX1998
PostWysłany: Czw 20:41, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Witam mam silnik na stole i czas na sprawdzenie luzów. Tak jak pisaliscie szczelinomierz między płytkę kowadelko jak zwał tak zwał. No i co z tego wynikło. Na każdym zaworze wchodzi mi szczelinomierz o grubości 0.20 gdy próbowałem wcisnąć 0.25 to wysunął się tylko kawałek i dalej nie szło. Aczkolwiek 0.20 jak wkładam czułem że szoruje. 0.15 wchodził bez najmniejszego problemu. Na czym się teraz oprzeć ? I jak obliczyć jaką płytkę kupić ?

Pozdrawiam czekam na zrozumiałe odpowiedzi Very Happy
4tSTUNT
PostWysłany: Czw 8:14, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Na bioki dopuszczalny jest, jak góra dół ma to korba do zmiany
BARTEX1998
PostWysłany: Czw 5:22, 10 Wrz 2015    Temat postu:

To jak sprawdzę luz na korbe ?
4tSTUNT
PostWysłany: Śro 20:57, 09 Wrz 2015    Temat postu:

Cały opis regulacji znajduje się w serwisówce.
Do regulacji tłok w GMP. Szczelinomierz pomiędzy dźwigienke a płytkę zaworową i w zależności jaki listek wejdzie to taki luz masz. Szczelinomirz z lekkim oporem, nie na chama, ale także nie luźno.

By sprawdzić tłok i korbe logiczne, że zrzucasz cylinder, inaczej zobaczysz tylko denko tłoka, a luzu na korpbie i tak byś nie sprawdził.
BARTEX1998
PostWysłany: Śro 20:54, 09 Wrz 2015    Temat postu: Top end

Witam zbliża się czas na regulację zaworów w moim ktm 250
Zaopotrzylem się w wymagany sprzęt szczelinomierz klucz dynamometryczny sufmiarka itd. Proszę powiedzcie mi gdyż silnik już na stole. Jak mierzyć szczelinomierzem, szczelinomierz wciskac pomiędzy dzwigienke a wałek czy inaczej ? I w jakiej pozycji mają być wałki ? Drugie pytanie mam szczelinomierz o grubości lista 0.05,0.10,0.15 itd. Wiem że luz ma być max w granicach do 0.16 zależy czy na ssący czy wydechu. Teraz skąd mam wiedzieć jaki jest luz, czy szczelinomierz powinien wejść bez jakiegokolwiek oporu czy delikatnie szokować. Proszę wytlumaczcie jak głupiemu. Jeszcze jedno pytanie, przy okazji chce sprawdzić luz na wale i tłok. Będę musiał zdjąć głowice i cylinder do tego. Czy poza uszczelka pod głowice i cylinder będę jeszcze coś potrzebować
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group