Autor Wiadomość
DirtBike.pl
PostWysłany: Pią 10:59, 18 Wrz 2015    Temat postu:

W KTMie z pewnością dostaniesz prawidłowy a jest to tak tanie że nie ma sensu szukanie zamiennikw.. Ja też mam części KTMa w ofercie. Taki simering kosztuje koło 10zł. Jak chcesz to napisz do mnie na sklep@dirtbike.pl
sylwu
PostWysłany: Pią 10:37, 18 Wrz 2015    Temat postu:

dzięki Panowie, bede probowal
a ten simering to jakiś standardowy? dostanę w sklepie czy tylko z ktm?
DirtBike.pl
PostWysłany: Czw 19:12, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Będzie pewniej jeśli mocno siedzi choć mi wystarczył jeden.
Kamool
PostWysłany: Czw 19:05, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Najlepiej zrób sobie tak na dwa balchowkręty żeby móc równo ciągnąć. Powinno łatwiej wyjść
DirtBike.pl
PostWysłany: Czw 18:48, 17 Wrz 2015    Temat postu:

Tam jest simering, na 99% zdejmowany z zewnątrz bez konieczności rozbierania silnika.

Naprawa banalnie prosta jak zrobisz w następujący sposób (zakładam że jest to simering metalowo/gumowy):
1. Zdejmujesz dźwignię
2. Bardzo starannie czyścisz wszystko do okoła
3. W metalowej części simeringu wiercsz nalutki otwór
4. Wkręcasz w otwób blachowkręt
5. Ciągnąc szczypcami za blachowkręt wyciągasz simering

Chodzi o to by nie dłubać śrubokrętem bo można łatwo uszkodzić gładź i wtedy zaawsze będzie ciekło. Kluczowe jest tu dobranie wiertła i blachowkrętu.
No i uważaj by nie wiercić zbyt blisko krawędzi (ryzyko uszkodzenia gładzi).
sylwu
PostWysłany: Sob 13:55, 12 Wrz 2015    Temat postu: Cieknie z wałka zmiany biegów

witam, zaczyna się pocić coraz mocniej z wałka zmiany biegów (patrz foto)
jest tam jakiś uszczelniacz, oring? da się uszczelnić bez rozbierania silnika? moto lc4 400 99


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group