Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Czw 19:59, 24 Wrz 2015    Temat postu:

stargowałeś chociaż coś?
henio12323
PostWysłany: Czw 19:42, 24 Wrz 2015    Temat postu:

rams - tak włąsnie wygląda, tylko kumpel troche w kija poleciał, bo moto miało byc "warte" ceny i teoretycznie idealne, a tym czasem tarcze żyletki, klocków nie ma, stelaż pogięty, i chłodnice krzywe, - nie oczekuje motocykla idealnego, bo wiem że wystarczy czasem jeden dobry wypad zeby tak moto załatwic ( poza tarczami Razz ) ale mógłby chociaż wspomnieć wczesniej, kawał drogi nas dzieliło, kumpli wysłałem, gdybym był bardziej kapryśny i szukał nóweczki za małą kase to bym odesłał chłopaków do domu na pusto..... alee Very Happy

tomek masz pw
tooomek882
PostWysłany: Czw 14:36, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Henio, pozwolę się zareklamować Very Happy nie chcesz kupić tego plastiku od rozrusznika, co jest wypalony od dyfuzora? kumpel demontował i mu się ostało Smile

A w co do tematu. Snajper, porównujesz swojego z motocyklem Damiana? Przecież wiesz, że to jest kutaśna wersja, z mega dyfuzorem Very Happy
rams
PostWysłany: Śro 21:42, 23 Wrz 2015    Temat postu:

Kupiłeś motor od mojego kumpla. Sprzęt silnikowo ok. Tylko z zewnątrz trochę zniszczony.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:06, 23 Wrz 2015    Temat postu:

wrzuce aukcje http://olx.pl/oferta/ktm-exc-300-six-days-2013-CID5-IDbm8Vx.html#ecd56f3b7f

o ta sztuka, podobno mechanicznie zdrowa, tylko jeżdzona w terenie gdzie dostało w tyłek wszystko co mozliwe Very Happy tarcz nie ma, felgi obdarte itp. ale sie dopiersci i moze cos z tego będzie Very Happy
jero11
PostWysłany: Śro 7:15, 23 Wrz 2015    Temat postu:

Oby nie tego którego oglądałem koło Kwidzyna... Wczoraj dowiedziałem się że dwóch gości z okolicy mających 300 2t na zbiorniku jeżdżą około 2 godzin, raczej 1 godzina to postoje bo kręcą trochę te maszyny Very Happy
szaman108
PostWysłany: Śro 0:01, 23 Wrz 2015    Temat postu:

Pewnie 300 w dwupaku Very Happy
przemes
PostWysłany: Wto 21:43, 22 Wrz 2015    Temat postu:

To chociaż pochwal się który rok i ile cykli pracy silnika:)
henio12323
PostWysłany: Wto 20:49, 22 Wrz 2015    Temat postu:

haha narazie sie chwalił nie bede bo nie wiem jeszcze co stoi w garazu, dopiero w połowie października zobacze co i jak ;D narazie jeszcze zarabiam żeby spłacić wszystko ;D
major000
PostWysłany: Wto 19:45, 22 Wrz 2015    Temat postu:

henio ty się lepiej pochwal co tam kupiłeś Very Happy
henio12323
PostWysłany: Wto 19:30, 22 Wrz 2015    Temat postu:

ja kiedys miałem wysoko ustawiony poziom paliwa i "palił" duzo a okazało sie że po prostu przelewami - nadmiarem wywalało czesc paliwa po prostu w ziemie
te300
PostWysłany: Wto 19:06, 22 Wrz 2015    Temat postu:

z fabryki to wychodzi zblokowana, na wydechu z katalizatorem Wink
jeśli chodzi o spalanie w 2t to wszystko ma znaczenie łącznie ze stylem jazdy, ale zdecydowanie najbardziej ustawienia gaźnika - swego czasu dużo się bawiłem ustawieniami i różnice potrafiły być zaskakujące;
oczywiście może być taka sytuacja, że na tych samych ustawieniach gaźnika jeden motocykl będzie miał za bogato inny dobrze, dlatego nie ma co zamieniać gaźników tylko trzeba się nauczyć swojego 2t;
mi to chwilę zajęło ale warto zgłębić temat.
barek253
PostWysłany: Wto 18:04, 22 Wrz 2015    Temat postu:

to rozgrzeb gaźniki porównaj dysze, iglice
snajper1212
PostWysłany: Wto 18:02, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Nie ta 14 nie byla strojona bo mam ja od nowosci a i ta 14 to wersja xc-w 300 a tamta exc factory 300. xcw przeciez to samo co exc
Kamool
PostWysłany: Wto 17:48, 22 Wrz 2015    Temat postu:

Jako, że jest to 15r więc "dość" świeży. Był już regulowany? KTMy po wyjściu z fabryki są dość bogato zestrojone, przez co może więcej pić od tej z 2014 która pewnie była już regulowana.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group