Autor |
Wiadomość |
major000 |
Wysłany: Czw 11:16, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
anax napisał: | trafiłeś w sedno:) czujnik ułamany, cały plastik wypadł z tej śruby. Jakoś musiałem sprytnie uderzyć. Kabelek w każdym razie , ten zalany plastikiem urwany. Nowy czujnik ok 90 zeta. Mogło to wpłynąć na podwyższenie obrotów przez kompa? | Tak. |
|
|
anax |
Wysłany: Czw 9:44, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
trafiłeś w sedno:) czujnik ułamany, cały plastik wypadł z tej śruby. Jakoś musiałem sprytnie uderzyć. Kabelek w każdym razie , ten zalany plastikiem urwany. Nowy czujnik ok 90 zeta. Mogło to wpłynąć na podwyższenie obrotów przez kompa? |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 7:59, 23 Wrz 2015 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie :)dam znać jaki efekt |
|
|
major000 |
Wysłany: Wto 23:47, 22 Wrz 2015 Temat postu: |
|
z lewej strony na głowicy. Ściągnij zbiornik będzie lepsze dojście. Wypnij kostkę, przeczyść, obejrzyj czy nie uszkodzony kabel i złączki i złóż spowrotem. |
|
|
anax |
Wysłany: Wto 21:47, 22 Wrz 2015 Temat postu: EXC-F 350 2012 lampka FI |
|
hej po ostatniej glebie podczas dodawania gazu włącza mi sie lampka FI. Po wyłączeniu motka kod migowy podaje - czujnik temperatury płynu chłodzącego-za słaby lub za mocny sygnał wyjściowy. I tu pytanie. Gdzie ten cholerny czujnik sie znajduje? bo rozumiem, że to nie jest ten czujnik do którego jest podłączony wentylator hmm? za tydzień Rumunia a tu taka niepsodzianka, która w sumie nie wiem na co wpływa:/ |
|
|