Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Śro 21:39, 29 Cze 2011    Temat postu:

niestety uszczelnienia walka biegow w LC4 wymienia sie tylko po rozpolowieniu silnika... co za kretyn to wymyslil....
Rysiek24
PostWysłany: Śro 15:36, 22 Cze 2011    Temat postu:

srubokret wbijalem miedzy walek a simmer , wiem czym grozi zniszczenie kartera , nie jestem lama z mechaniki , Mz mnie duuzo nauczyla Very Happy . Poza tym cieklo z dolu , na 1/4 obwodu , a ja wbijalem srubokret w jednym miejscu z gory. Poprzedno zrobilem blad , ze nie chcialo mi sie szukac rurki do wbicia go rowno i tak przez stary simmer wbilem najpierw dol , a potem gore , tym razem wszedl rowno poprzez rurke i nie cieknie.
sebastuss
PostWysłany: Śro 10:36, 22 Cze 2011    Temat postu:

dlatego wbijasz w simering(uszczelniacz) a nie miedzy simering a karter i wydłubujesz
bully
PostWysłany: Śro 8:59, 22 Cze 2011    Temat postu:

jak zniszczyłeś śrubokrętem karter to będzie ciekło Wink
Podobają mi sie sliniki w ktorych pokrywy i kartery ludzie śruborętami rozdzielają, a potem się dziwią że coś cieknie a nowa uszczelka jest.
Rysiek24
PostWysłany: Śro 7:46, 22 Cze 2011    Temat postu:

olej sie soczy po wyjeciu simera , nawet na dosc mocno pochylonym moto , wbic srubokret pod simer , i krecic simerem pukajac mlotekiem i ciagnac za razem do siebie . Niestety moj simer nadal cieknie , ale tym razem z dolu , miedzy karterem a simerem , zmienilem go ponownie , ale tym razem dalem na taka nieschnaca paste zastepujaca uszczelki - obaczymu co z tego wyjdzie , poprzenio nieco zle go wbiljalem (krzywo).
sebastuss
PostWysłany: Śro 6:33, 22 Cze 2011    Temat postu:

Ja wymieniłem wszystkie simeringi dostepne od zewnatrz tzn pod kopka, pod wajcha od biegów, pod zebatka w pompie wodnej tez i nie musiałem rozkręcać silnika wystarczy cos ostrego i twardego wbijasz w uszczelniacz przy kołnierzu wydłubujesz nabijasz nowy i z głowy, założyłem zamienniki (nie widac metalowego kołnierza średni koszt 4zł/szt) Smile
henio12323
PostWysłany: Wto 17:43, 21 Cze 2011    Temat postu:

mozesz go wyjac bez spuszczania oleju. błotek srubokret i do roboty Very Happy wydłub go potem nowy bedzie łatwiej zamontowac a stary do niczego ci sie nie przyda. a olej zapewne nic nie wycieknie a jak zacznie to mozna moto przechylic na bok ;P
Kowal
PostWysłany: Wto 14:47, 21 Cze 2011    Temat postu:

Rysiek24 ale musiales cos wiecej silnika rozkrecac?dostales zamiennik czy tylko oryginal do tego bo tez mnie to czeka
Rysiek24
PostWysłany: Wto 10:58, 21 Cze 2011    Temat postu:

naprawde nikt nie wymienial tego simmeringu ? ja mam oryginalny na blaszanym pierscieniu , ciezko wyjac go od zewnatrz , obawaiam sie ze moze dosjc do rozkrecania silnika aby go wybic od srodka :/ fuck :/

edit:

simmer wyjety , ale ciezko bylo go wyjac...
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 20:19, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja mam właśnie biały mat;]
Rysiek24
PostWysłany: Nie 19:32, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja mysle na czarny mat , bo pomalowalem na czarny polysk i tez gowno bylo widac
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 18:53, 19 Cze 2011    Temat postu:

ja pomalowałem bagnet podkładem akrylowym na biało i było znacznie lepiej, ale trochę już farba mi się starła po roku czasu i trzeba by go znowu prysnąć :/
Rysiek24
PostWysłany: Nie 18:00, 19 Cze 2011    Temat postu: Simmer pod kopka i widocznosc na bagnecie

witam

jaki simmering jest na walku kopki , zna ktos wymiary ? moge go wyjac bez spuszczania oleju ?

i pytanko drugie , co zrobic aby na bagnecie oleju lepiej widac bylo stan oleju ? ja mam "srebrny" bagnet i w sumie ciezko polapac sie ile oleju jest w silniku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group