Autor |
Wiadomość |
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 21:39, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
niestety uszczelnienia walka biegow w LC4 wymienia sie tylko po rozpolowieniu silnika... co za kretyn to wymyslil.... |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 15:36, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
srubokret wbijalem miedzy walek a simmer , wiem czym grozi zniszczenie kartera , nie jestem lama z mechaniki , Mz mnie duuzo nauczyla . Poza tym cieklo z dolu , na 1/4 obwodu , a ja wbijalem srubokret w jednym miejscu z gory. Poprzedno zrobilem blad , ze nie chcialo mi sie szukac rurki do wbicia go rowno i tak przez stary simmer wbilem najpierw dol , a potem gore , tym razem wszedl rowno poprzez rurke i nie cieknie. |
|
|
sebastuss |
Wysłany: Śro 10:36, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
dlatego wbijasz w simering(uszczelniacz) a nie miedzy simering a karter i wydłubujesz |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 8:59, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
jak zniszczyłeś śrubokrętem karter to będzie ciekło
Podobają mi sie sliniki w ktorych pokrywy i kartery ludzie śruborętami rozdzielają, a potem się dziwią że coś cieknie a nowa uszczelka jest. |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Śro 7:46, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
olej sie soczy po wyjeciu simera , nawet na dosc mocno pochylonym moto , wbic srubokret pod simer , i krecic simerem pukajac mlotekiem i ciagnac za razem do siebie . Niestety moj simer nadal cieknie , ale tym razem z dolu , miedzy karterem a simerem , zmienilem go ponownie , ale tym razem dalem na taka nieschnaca paste zastepujaca uszczelki - obaczymu co z tego wyjdzie , poprzenio nieco zle go wbiljalem (krzywo). |
|
|
sebastuss |
Wysłany: Śro 6:33, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
Ja wymieniłem wszystkie simeringi dostepne od zewnatrz tzn pod kopka, pod wajcha od biegów, pod zebatka w pompie wodnej tez i nie musiałem rozkręcać silnika wystarczy cos ostrego i twardego wbijasz w uszczelniacz przy kołnierzu wydłubujesz nabijasz nowy i z głowy, założyłem zamienniki (nie widac metalowego kołnierza średni koszt 4zł/szt) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:43, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
mozesz go wyjac bez spuszczania oleju. błotek srubokret i do roboty wydłub go potem nowy bedzie łatwiej zamontowac a stary do niczego ci sie nie przyda. a olej zapewne nic nie wycieknie a jak zacznie to mozna moto przechylic na bok ;P |
|
|
Kowal |
Wysłany: Wto 14:47, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
Rysiek24 ale musiales cos wiecej silnika rozkrecac?dostales zamiennik czy tylko oryginal do tego bo tez mnie to czeka |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Wto 10:58, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
naprawde nikt nie wymienial tego simmeringu ? ja mam oryginalny na blaszanym pierscieniu , ciezko wyjac go od zewnatrz , obawaiam sie ze moze dosjc do rozkrecania silnika aby go wybic od srodka :/ fuck :/
edit:
simmer wyjety , ale ciezko bylo go wyjac... |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 20:19, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
ja mam właśnie biały mat;] |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 19:32, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
ja mysle na czarny mat , bo pomalowalem na czarny polysk i tez gowno bylo widac |
|
|
lukasz_vip |
Wysłany: Nie 18:53, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
ja pomalowałem bagnet podkładem akrylowym na biało i było znacznie lepiej, ale trochę już farba mi się starła po roku czasu i trzeba by go znowu prysnąć :/ |
|
|
Rysiek24 |
Wysłany: Nie 18:00, 19 Cze 2011 Temat postu: Simmer pod kopka i widocznosc na bagnecie |
|
witam
jaki simmering jest na walku kopki , zna ktos wymiary ? moge go wyjac bez spuszczania oleju ?
i pytanko drugie , co zrobic aby na bagnecie oleju lepiej widac bylo stan oleju ? ja mam "srebrny" bagnet i w sumie ciezko polapac sie ile oleju jest w silniku. |
|
|