Autor Wiadomość
MoonShine
PostWysłany: Nie 19:21, 18 Paź 2015    Temat postu:

ja tak mialem w swoim sx tylko w 2t po prostu go zagotowalem i tlok stanal moja glupota bo nie wiedzialem jak sie obchodzic z takim sprzetem i na 6 wcisnalem full manetke na asfalcie sx'owi 150 nie bylo to madre xd bo tak na oko jechalem ponad 100 i w pewnym momencie zblokowalo mi kolo jak tlok stanal rzucilo mna na bok po chwili zlapalem sprzeglo i na szczescie bez gleby naprawa wyniosla mnie ponad 3 tysiace bo kladlem nowy nicasil za gluopte sie placi niestety ;x przynajmniej w moim przypadku
Enduurowiec
PostWysłany: Nie 0:15, 04 Paź 2015    Temat postu:

Mi sie wydaje ze od lekkiego przytarcia nie ale od duzego ubytku oleju jyz tak.Stalo sie to przy 40km/h wiec stad tak male szkody.
hacker33
PostWysłany: Sob 20:19, 03 Paź 2015    Temat postu:

od lekkiego przytarcia nie blokuje się silnik
przynajmniej nie cylinder na nikasilu
Gość
PostWysłany: Pią 11:13, 02 Paź 2015    Temat postu:

Oddaje cylinder I tlok do honowania oraz wymieniam pierscienie I bedzie hulal.Tak stwierdzil Mechanik ktory ogladal silnik Bo jak stwierdzil jest on lekko przytarty.
hacker33
PostWysłany: Pią 9:29, 02 Paź 2015    Temat postu:

Powinieneś wpierw napisać co dokładnie jest zablokowane.

Jeżeli na luzie nie da się kopnąć to albo kopka albo układ korbowód-tłok.
Jeżeli nie da się kopnąć tylko przy wrzuconym biegu a na luzie tak to problem będzie skrzynia.
Gość
PostWysłany: Pią 9:22, 02 Paź 2015    Temat postu:

Do skrzyni tez zajrzeć?
major000
PostWysłany: Pią 7:16, 02 Paź 2015    Temat postu:

Tak jest niestety. Materiał przegrzany zmienia swoje właściwości i żywotność takich elementów spada odrazu do zera. Nie chcesz popaść w duże koszta to cały silnik trzeba przejrzeć i wyremontować jeśli potrzeba.
Gość
PostWysłany: Czw 22:37, 01 Paź 2015    Temat postu:

No to glowice oddam do zaprzyjaznionego serwisu ktory robil mi jej planowanie.W jednym miejscu na cylindrze widac ze nicasil sie juz prawie skonczyl.W ogole krzywki na walku rozrzadu sa jakby zuzyte.
Zasmucilo mnie Twoje ostatnie zdanie ze po 5min pracy silnika luzy moga sie pojawic.
Rok to 2003.
major000
PostWysłany: Czw 21:06, 01 Paź 2015    Temat postu:

W takiej usterce trzeba poddać weryfikacji bardzo dużo podzespołów, szczególnie na górze silnika(głowica) gdyż przy braku oleju góra umiera najszybciej. Czyli cała głowica(zawory, wałki, gniazda itd.) do weryfikacji, jeśli coś jest przegrzane, przytarte to niestety wymiana.
Talk schodzisz przez cylinder i tłok na sam dół. Jeśli długo nie jeździłeś bez oleju to jest duża szansa że korba i wał będą ok. Jeśli gołym okiem widać jakieś przebarwienia to tak samo do wymiany. Przegrzania są najgorsze bo na chwile obecną może nie być luzu a po 5min pracy się pojawi. Który rok tego sx-a?
Enduurowiec
PostWysłany: Czw 20:58, 01 Paź 2015    Temat postu:

Ok mam nowe info.Jezdzilem bez oleju(w okienku byl jego brak) zatarcie w postaci porysowanego cylka,tlok do smieci I do was pytanie.Korba bez luzow,wal tak samo I czy moge oddac cylek do honowania,kupic nowy tlok I smigac?
henio12323
PostWysłany: Pon 18:26, 28 Wrz 2015    Temat postu:

łancuszek mozesz szlifierką kątową rozkuć Very Happy np np te nity poscinac potem lekko czyms pukniesz i wyjdzie, i tak nową zapinke musisz dać i tak.

stawiam na korbowód Very Happy
Enduurowiec
PostWysłany: Pon 12:29, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Zdjalem glowice i wszystko jakby na swoim miejscu ale nie ma co gdybać.Sproboje załatwić dzisiaj wszystkie narzędzia i zdejmę cylinder,porobię zdjęcia i dam znać najwyżej dzisiaj wieczorkiem.
KristofSX
PostWysłany: Pon 12:19, 28 Wrz 2015    Temat postu:

uu a co pod pokrywą zaworów ?
Enduurowiec
PostWysłany: Pon 11:58, 28 Wrz 2015    Temat postu:

Skrzynia odpada bo biegi chodzą normalnie.Nie mam sciagacza i musze rozkminic jakas rozkuwarke do lancuszka rozrządu ale po zdjęciu dekla od statora widac jakby jedna cewka byla czymś uderzona i przepalona wiec kwalifikuje się do przewiniecia.
Przed zlaniem oleju sprawdziłem okienko poziomu oleju i...nie bylo ani deka w nim.Ostatnie dwa dni ostro smigalem wlaczajac w to jazdę na kole i podjazdy dlatego powód zatarcia jest jednoznaczny.
KristofSX
PostWysłany: Pon 8:55, 28 Wrz 2015    Temat postu:

albo rozrząd i zawory wpadły albo zblokowało w skrzyni, a biegi chodzą?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group