Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Nie 12:19, 04 Paź 2015    Temat postu:

nic się nie stanie jak zmienisz po 2mth, ja bym zmienił po 1mth a następną wymianę po 8 mth później już normalnie wg. książki
Radzziu
PostWysłany: Nie 8:38, 04 Paź 2015    Temat postu:

Witam co mam zrobic z tym olejem jak serwis zateca po 1mth to musze teraz
czy tak jak mechanik zalecil 2mth i oczywiscie sprawdzic zawory mówił ze 50/50 % nie wiadomo co bedzie
Radzziu
PostWysłany: Sob 20:29, 03 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
te300 napisał:
za wysokie obroty
orientuje sie ktoś jak zmniejszyć?

Już wszystko wiem dzwigenka od sania ma 2 funkcje sanie i kręconc reguluje obroty Wink
Radzziu
PostWysłany: Sob 20:14, 03 Paź 2015    Temat postu:

te300 napisał:
za wysokie obroty
orientuje sie ktoś jak zmniejszyć?
te300
PostWysłany: Sob 20:12, 03 Paź 2015    Temat postu:

za wysokie obroty
Radzziu
PostWysłany: Sob 19:37, 03 Paź 2015    Temat postu:

Witam z łańcuchem już wszystko ok podciągłem troche moto ma już ponad 1h przejechaną w salonie gadali ze pierwszy olej zmienić najlepiej po 2mth w serwisówce po 1mth i niewiem co zrobic oto mała prezentacja moto nie wiem wydaje mi sie że troche zawysokie obroty silnika co wy o tym myślicie ?
https://www.youtube.com/watch?v=g3UOx9lTKEs
Radzziu
PostWysłany: Sob 19:33, 03 Paź 2015    Temat postu:

te300 napisał:
jak znam życie i moc 500-ty, to 95% czasu będzie na dotarciu, "odcinę" zobaczy może wtedy jak nie będziesz mógł z czegoś wyjechać Wink
pamiętaj tylko pierwszy olej zmienić po 1mth.
i co była blokowana?

wyciagali wszystko teraz ma pełną moc
te300
PostWysłany: Sob 6:24, 03 Paź 2015    Temat postu:

jak znam życie i moc 500-ty, to 95% czasu będzie na dotarciu, "odcinę" zobaczy może wtedy jak nie będziesz mógł z czegoś wyjechać Wink
pamiętaj tylko pierwszy olej zmienić po 1mth.
i co była blokowana?
Gość
PostWysłany: Pią 21:43, 02 Paź 2015    Temat postu:

wójo napisał:
staraj sie nie zamulac i jeździj na wyzszych obrotach wtedy łancuch nie wali po slizgach, jak bys wywalał ta osłonę łańcucha to daj znać, chętnie ją przygarnę.

Siema kat jest na dotarciu według zaleceń mechanika z delera ktm to muszę zamula trochę do 2 mth kazał docierac
wójo
PostWysłany: Pią 21:17, 02 Paź 2015    Temat postu:

staraj sie nie zamulac i jeździj na wyzszych obrotach wtedy łancuch nie wali po slizgach, jak bys wywalał ta osłonę łańcucha to daj znać, chętnie ją przygarnę.
Gość
PostWysłany: Pią 10:14, 02 Paź 2015    Temat postu:

W sobotę będę modził i zobaczę co i jak muszę poprzykrecac resztę gratów co dostałem do niego osłony itp
szaman108
PostWysłany: Pią 1:09, 02 Paź 2015    Temat postu:

Zakładaj cały ,,złom,, w którym latasz na siebie,wskakujesz na moto i sprawdzasz czy tylna oś koła jest w osi ze śrubą mocującą zębatkę(jeśli nie musisz skorzystać z pomocy drugiej osoby i docisnąć moto) i wtedy sprawdzasz naciąg.Chodzi oto by ustawić maksymalną odległość pomiedzy kołem i zębatką i wtedy sprawdzasz naciąg.Zły naciąg kiety(za mocno) to jeden z powodów pękania piast!
major000
PostWysłany: Czw 21:26, 01 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=966184870091726&set=pcb.966184913425055&type=3&theater
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha
Co tu nie kumasz... ciągniesz łańcuch do góry zaraz za ślizgiem, w tym miejscu odległość między wahaczem a łańcuchem odgiętym do góry ma wynosić 55-58mm
Radzziu
PostWysłany: Czw 21:24, 01 Paź 2015    Temat postu:

Radzziu napisał:
major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=966184870091726&set=pcb.966184913425055&type=3&theater
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha
ja ko kumam tak ze jak pociagne do góry to od dolnego do górnego maksymalnie moze byc 272mm ale poco mierzyc 18 oczek lancucha tego nie kumam
Radzziu
PostWysłany: Czw 21:16, 01 Paź 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Radzziu napisał:
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=966184870091726&set=pcb.966184913425055&type=3&theater
Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
w serwisuwce pisze że mam ciiagnac lancuch do góry z sila 10/15 kg i reszty nie kumam mierz dystans z najdłuższej części łańcucha

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group