Autor Wiadomość
Kamool
PostWysłany: Śro 9:21, 14 Paź 2015    Temat postu:

Nie wiem czy w KTMach napinacze są rozbieralne, ale w CBRkach po prostu wymienia się sprężynę na mocniejszą i śmiga.
DirtBike.pl
PostWysłany: Wto 21:37, 13 Paź 2015    Temat postu:

w sobote jezdzilem husqvarna 250 (4T) z 2015 z przebiegiem 18mh i po odpaleniu było słychać ''klik klik klik''. Dopiero po dodaniu gazu przestało.
Dziwi mnie że robią te napinacze od 7 lat i wciąż są wadliwe.

Będę ściągał ze stanów tego dirt tricka, na zagranicznych forach też chwalą ten produkt. Ktoś jest chętny by podzielić się kosztami wysyłki ?
KristofSX
PostWysłany: Wto 14:54, 13 Paź 2015    Temat postu:

OEM ma zapadkę tylko do instalacji aby ustawić gop w pozycji 0, później regulacja jest tylko ciśnieniem.
tutaj dobrze pokazuje jak działa ten dirttricks
http://www.ktmtwins.com/dirt-tricks-ktm-mechanical-cam-chain-tensioner
DirtBike.pl
PostWysłany: Wto 12:03, 13 Paź 2015    Temat postu:

no ale czym to się różni od oryginału skoro oryginał też ma zapadkę i się nie cofa ?
KristofSX
PostWysłany: Pon 15:29, 12 Paź 2015    Temat postu:

ten z dirttricka jest bardzo dobry bo ma zapadkę więc się nie cofa jak hydrauliczny zwykły tylko zostaje tyle ile trzeba
DirtBike.pl
PostWysłany: Pon 14:26, 12 Paź 2015    Temat postu: Napinacz łańcuszka rozrządu

W ktmach po 2008 jest hydrauliczny napinacz. Jak powszechnie wiadomo jest to tak udany wynalazek jak dźwigienki w DRce
Nawet w sprzętachz przebiegiem kilkunasto mh napinacz nie trzyma dobrze i stuka.
Ludzie zakładaja manualne napinacze ale trochę się boję tego bo trzeba napinać na czuja co grozi zbyt słabym lub zbyt mocnym naciągiem.

Znalazłem napinacz marki Dirt Trick
http://dirttricks.com/shop/ktm-timing-chain-tensioner
ale to tez jest hydrauliczny tyle że z mocniejszą sprężyną.

Ktoś z Was przerabiał temat ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group