Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 14:14, 12 Lip 2011    Temat postu:

nie, bo skąd miał by mieć prąd ? jak kabel w ogóle nie łączy ?
boras
PostWysłany: Wto 11:59, 12 Lip 2011    Temat postu:

ale jak by mu brakowało masy albo plusa to nie było by tak że czasami zaskoczy i kręci.
henio12323
PostWysłany: Wto 10:53, 12 Lip 2011    Temat postu:

ale kolega o tym mówi tyknie i nie ma prądu. to tyknięcie do załączenie przekaźnika. czyli mały obieg prądu zwiera duzy obieg a w duzym prąd nie płynie bo gdzieś czegoś mu brakuje ;D albo masy nie ma. albp plusa
boras
PostWysłany: Wto 6:42, 12 Lip 2011    Temat postu:

Chyba źle się wyraziłem to nie terkocze tylko robi jedno TYK jak się wciska rozruch.a aku jest nowe fakt nie sprawdzałem jaki ma prąd muszę to dziś zrobić
lukasz_vip
PostWysłany: Pon 10:21, 11 Lip 2011    Temat postu:

Za mało prądu na przekaźniku powoduje jego tyrkotanie. Albo nie masz dobrego przejścia na kablach albo akuś powoli do wymiany. Obstawiam to pierwsze.
boras
PostWysłany: Pon 6:19, 11 Lip 2011    Temat postu:

problem rozwiązany, wina bateryjki która pewnie ma za zadanie podtrzymanie pamięci. teraz prędkość wskazuje normalnie nie zawyża i zegar się nie zeruje za każdym razem. Ale pojawił się mały problem z rozruchem nie zawsze ale czasami nie kręci mi rozrusznik ( nie jest to jakiś wielki problem bo jest kopniak jeszcze) tylko robi takie TYK TYK coś mi się wydaje że to coś takiego okrągłego niedaleko akumulatora nie pamiętam jak to się nazywa przekaźnik czy jakoś tak. czy to może być wina tego ustrojstwa? kiedyś miałem takie problem i takie objawy ale to były luźne klemy a teraz nawet po dokręceniu nie poprawia się.
fxrider
PostWysłany: Czw 10:30, 30 Cze 2011    Temat postu:

Hej,
nie wiem, czy przypadkiem ten model licznika nie jest tym samym co któryś z liczników touratecha (IMO100, IMO300?) - poszukaj manuali do nich, jest spora szansa, że będzie coś wyjaśnione.
W którymś manualu KTMa kiedyś widziałem opis tego licznika, ale już nie pamiętam gdzie to było...
boras
PostWysłany: Śro 11:50, 29 Cze 2011    Temat postu:

a powiedz mi jak się do niej dostać ??
henio12323
PostWysłany: Nie 9:09, 26 Cze 2011    Temat postu:

a moze bateryjka w srodku jest do wymiany ?
boras
PostWysłany: Nie 8:36, 26 Cze 2011    Temat postu: ADVENTURE problem z wyświetlaczem

Jak w temacie mam problem taki że jak wymieniłem akumulator to jak tylko motor postoi bez kluczyków to wszystko się resetuje i jak włączę stacyjkę to muszę od nowa zegar i wszystko inne ustawiać, a drugi problem to teraz jak jadę z prędkością około 40 km to pokazuje mi jakieś 80km/h. nie wiem może coś pogmerałem w ustawieniach ale jak tak będę miał to w ciągu paru dni będę maił pare tysi nakręcona na liczniku.
może ktoś by mi pomógł jak to ustawić jak to powinno być
jest to motor z 98 roku i model lc4 640 adventure r

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group