Autor Wiadomość
zbyster
PostWysłany: Śro 13:47, 12 Paź 2011    Temat postu:

e to kurcze kupa kasy. To wole używanego chyba jednak.
Rysiek24
PostWysłany: Śro 6:23, 12 Paź 2011    Temat postu:

bedzie bardziej zrywny na tm 40 i fcr bo one maja pompke przyspieszenia , jak bys byl zainteresowany ,to koles z Niemiec sprowadza nowe gazniki mikuni tm na zamowienie do danego typu motocykla ( chodzi o odppowiednie krocce ssace gaznika ktore sa wymienne ) , ja za gaznik do XR 600 placilem jakos 1300 zl 2 lata temu.
zbyster
PostWysłany: Wto 13:04, 11 Paź 2011    Temat postu:

a jak z mocą? Będzie nadal taki zrywny?
Rysiek24
PostWysłany: Wto 6:01, 11 Paź 2011    Temat postu:

cos za cos , mozna zamontowac np keihina fcr albo mikuni tm , powinien byc mniej klopotliwy w obsludze , ale spalanie na poziomie 7 - 8 w terenie zostanie , mi dellorto na szosie pali 5 w terenie 7 - 8
zbyster
PostWysłany: Pon 10:06, 10 Paź 2011    Temat postu:

A jaki gaźnik proponujecie do lc4 620 95r? Bo mam dellorto ale ciężko go ustawić i moto dużo pali ale jest zrywny. Niema jakiegoś zamiennika dellorto aby moc została ale zeby palił mniej?
zbyster
PostWysłany: Pon 10:03, 10 Paź 2011    Temat postu:

Ale jakiejś zmiany karterów czy czegoś w tym stylu niema przewidzane?
muniek90
PostWysłany: Pią 20:47, 07 Paź 2011    Temat postu:

A chcesz mieć nogę całą??Smile To kop z całej siły z lewej strony zsiadając z motocykla:)

Już widziałem co takie 600 potrafią zrobić przy słabym kopnięciu i odbiciu kopki.

W KTM nigdy mi nie odbiła ale za każdym razem staram się porządnie kopnąć, poza tym jak się nie pier...nie to nie zapali:D
fxrider
PostWysłany: Pią 15:26, 07 Paź 2011    Temat postu:

ja wiem.. jakąś przekładnię i ośkę na zewnątrz pewnie dałoby się zrobić, ale sensu to nie ma żadnego Wink
zbyster
PostWysłany: Pią 14:05, 07 Paź 2011    Temat postu: remont lc4 620 95r

zbyster napisał:
heh.a niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę?Wink


hehe.A niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę?Wink
zbyster
PostWysłany: Pią 14:03, 07 Paź 2011    Temat postu:

heh.a niema jakiejś opcji aby przerobic kopkę na prawą stronę?Wink
fxrider
PostWysłany: Pią 10:57, 07 Paź 2011    Temat postu:

W ogóle motocykla "nie opłaca się" mieć Wink

Sam musisz zdecydować. Na pewno kopka będzie miała sporo lżej i dłużej pożyje.
zbyster
PostWysłany: Pią 8:58, 07 Paź 2011    Temat postu:

czyli nie opłaca się zakładać autodeko?
fxrider
PostWysłany: Czw 23:48, 06 Paź 2011    Temat postu:

Góra jeszcze dźwigienkę zaworową wydechu. Nie wiem jak ona wygląda w modelu bez autodeko, być może rolka jeszcze by "wydała" na szerokość.
bully
PostWysłany: Czw 14:40, 06 Paź 2011    Temat postu:

Własnie ciekawa myśl, co trzeba wymienić oprócz walka żeby założyć autodeko? Shocked
fxrider
PostWysłany: Pią 19:24, 30 Wrz 2011    Temat postu:

Sam wałek powinien pasować, ale czy autodeko będzie działać to już ciężko powiedzieć - trzeba by dźwigienkę wydechową obejrzeć.
Nowsze modele z autodeko też nadal mają ręczny dekompresator.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group