Autor |
Wiadomość |
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 23:37, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nie pytałem sie o cenę nowego ale przypuszczam że odpowiedział by mi że nie maja takiego na składzie itp
Jutro (może) sie dowiem ile bd regenerowany cylinder i czy części doszły
Klamka sprzęgła automaty i kilka dupereli ;]
jak to wszystko zrobię to chyba zostanie mi jedynie manetka gazu na nowa i estetyka czyli rama do malowania nowe okleiny byc może z plastikami i w dalekiej przyszłości kupno oryginalnej lampy(kupiłem zamiennik z polispot) |
|
|
Łukasz125 |
Wysłany: Czw 19:02, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
A nowy cylinder dowiadywałeś się ile kosztuje? bo jak 1000zł nałożenie powłoki nicasilu a niewiele więcej nowy cylinder to chyba lepiej nowy, przynajmniej ja bym tak zrobił, zależnie od ceny nowego cylindra. Ale ceny są masakryczne jak ktoś kupi motor w nieciekawym stanie żeby go doprowadzić do stanu zadowalającego, większość moto w Polsce muszą to być szroty takie że masakra, ja na swoim za wiele nie jeździłem a już bardzo dużo włożyłem a większość jeździ aż się rozpadnie tak to niestety w PL jest... i potem zrobić byle jak żeby jeździł i do żyda (na allegro oczywiście stan igła, bez wkładu finansowego a takich nie ma chyba że nowe).
Ale powodzenia, obyś szybko wyjechał z garażu . |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 18:32, 14 Lip 2011 Temat postu: |
|
Dzieki ;]
Niedługo daje cylek do regeneracji niscilu do salonu ktma. 250euro
Ale bd jakoś ta powierzchnia odnawiana czyli jak oryginał lepsze od tulejowania
jeszcze tłok, automaty stopu, płyny, zaworek wysprzęglika, przełączniki świateł, podkowę od synchronizacji wydechu i coś sie jeszcze znajdzie ;] |
|
|
henio12323 |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 23:11, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
No trudno sie mówi. Jutro zobaczę ile kosztuje nowy cylinder w salonie jak cena bd do przyjęcia to kupie jesli nie to tulejowanie ;(
P.S dalej czekam na zdjecie |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 21:52, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
jeżeli masz nicasil to sel D moze byc ostatnią. a nastepne wymiary to nadwymiary dla tłoków pod żeliwny cylinder. wiec jak masz żeliwo to mozesz zrobic szlif na nastepny wymiar jak nicasil. to raczej juz jak zaczniesz honować pod wiekszy tłok to moze ci sie nicasil skonczyc |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Nie 20:41, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
chodziło mi o golenie wtedy nie pamiętałem jak sie ta część nazywało.
Mam już cylinder już no regeneracji selekcja D 53.98 i mam pytanie czy jest możliwość zrobienia szlifu do 54.19 bo takie tłoki widnieją na allegro? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:21, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
mentor raczej chodziło o pomalowania reszty amortyzatora - nie golenia tam mozna malować wszystkim. kwestia tylko jak z wytrzymałoscią. |
|
|
mentor |
Wysłany: Nie 11:33, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
Asteros2012 - Operacja odświeżenia chromów jest nie tyle co skomplikowana ale kosztowna.Najpierw trzeba odciągnąć stary chrom w kąpieli galwanicznej,następnie wypolerować częśc na wysoki połysk i dopiero położyć nowy chrom.Proste ,ale to polerowanie to jest najdroższą operacją w całej historii póżniej położenie podkładu miedziowego a reszta to już grosiki. Jeżeli ubytki chromu są niewielkie radziłbym oczyścić te miejsca drobnym papierkiem ściernym gr. 400 lub 600 i pomalować imitacją chromu w aerozolku-do dostania w marketach budowlanych.Jeżeli natomiast jest tego za dużo no to nie ma rady. Trzeba poszukać firmy a w polsce są dwie konkretne:
Jeden w Warszawie przy ulicy lidzkiej.
drugi w Osiecku u kol Jacka Tomaszewskiego |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 10:28, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
nom proszkowo moze byc za grubo i moze potem w półki ciezko wchodzic lub jak wchodzi moze sie rysowac ;/
a co do czujnika stopu potem podeśle. ale to jest taki prostokąt z którego wychodza w zatrzaski a z drugiej strony ten czujnik zworka. potem zrobie foto to obczaisz jc obczajaj w huskach bo tam idą takie same |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Sob 22:51, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
Mógłby ktoś zrobić zdjęcie automatu stopu hamulca przedniego?
I wie ktoś w jaki sposób można odnowić lakier na zawieszeniu przednim USD? nie wiem czy to lakierowane proszkowo czy w jaki sposób. To musi być cienka warstwa lakieru wiec sprey i farba odpada.
Wiem że jest możliwość oskrobania starego i tyle ale bardziej podoba mi sie czarny ;] |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 18:24, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
odciski i wżery na pół mm mogą byc w ostatecznosci. gorzej jak sie zrobiątakie po 2 mm zresztą jak by tylko cos było nie tak tgo bys sprzęgła nie miał ;P ja w CR miałem takie głębokie wżery i jak wciskałem sprzęgło na biegu to mi jechał nie wysprzęglało bo sie tarcze blokowały w tych zagłębieniach wystarczyło troche patentu z wygładzeniem powierzchni i było jak nowe także tym sie nie przejmuj |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 17:57, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
Dzięki ;]
Ale w koszu są "odciski" od tarcz widać to na zdjęciu. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 16:54, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
cylinder nicasilowy to w 99% aluminium odlane - 1 część ( nie licze szpilek itp ) w tym wiercony ( frezowany ) jest otwór który pokrywa sie bezpośrednio nicasilem. przy zmianie na żeliwo cylinder jest jeszcze bardziej rozwiercany i wciskana jest tuleja oddzielna żeliwna.
tak mi tez chodził o oten luz. kosz masz w normie. nie było by w normie gdyby kosz lub tarcze miały wżery.
co do elektroniki to juz nie doradze. ale chyba jak bym miał zmieniac to bym wsadził nowe |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Pią 16:11, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
To może ja czegoś nie wiem. Oryginalny nowy cylinder ma wbitą tuleje(niscil) czy jest jednolitą całością?
A luzy to chodzi mi o to co na zdjeciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/519bdc1d63a2b0db.html
Dostałem po tygodniu regulator napięcia. Podłączyłem i działa ale na niskich obrotach bez dotykania manetki daje z 4V tak że np światło pozycyjne tylne nie świeci cały czas z pełną mocą(po dodaniu gazu sie rozjaśnia) a gdy włączam kierunek to kierunek i światło tylne migają na zmianę(kierunek sie zapala to światło tylne przygasa. kierunek gaśnie światło sie rozjaśnia)
I nie wiem czy to wina regulatora czy już alternatora.
Jeśli alternator to co jest tańsze. Kupić nowy czy dać do regeneracji stary(do wymiany uzwojenia) i jakie są średnie koszty jednego i drugiego |
|
|