Autor Wiadomość
m4ayhem
PostWysłany: Pon 16:37, 26 Paź 2015    Temat postu:

Słuchajcie, czy to jest przewód od jakiegoś zaworu ? W manualu ciężko było mi coś wygrzebać



m4ayhem
PostWysłany: Pon 15:58, 26 Paź 2015    Temat postu:

racesupport napisał:
A jaki olej do mieszanki użyłeś ?




Castrola, bo u mnie w mieście nic lepszego nie znajdziesz.

105ml na 5l Smile
racesupport
PostWysłany: Pon 15:49, 26 Paź 2015    Temat postu:

A jaki olej do mieszanki użyłeś ?
m4ayhem
PostWysłany: Nie 21:26, 25 Paź 2015    Temat postu:

rejdzik napisał:
Nastawy gaźnika.
Zastanawiam się jak to jest, masa ludzi uważa, że w 2t to jeździć z zapasową świecą.
Ile miałem swoich moto 2t nigdy nie zmieniałem świecy.
Teraz w mojej dwusecie od 40h nie zmieniałem świecy, czort wie ile przedtem jeździła bo z nią kupiłem moto. Działa? Działa, tylko trzeba odpowiednie dysze dobrać.
Żeby być szczerym, silniki 2t to dzień w dzień wymagają regulacji. W zależności od pogody to codziennie zmieniam nastawienia jałowych, można odczuć jak silnik wstaje z wolnych i wkręca się wyżej. To raczej na słuch i czuja ustawiam gaźnik. Świeca siwa, nic olejem nie zarzuca. Po cylindrze widać że to tłok spuchł. Albo zagrzałeś go nadmiernie albo za uboga mieszanka, albo za mało oleju w paliwie.


Zagrzać go za bardzo - odpada, zimno i za małe obciążenie, chłodzenie sprawne.

Zbyt uboga mieszanka ? Możliwa, nie regulowałem gaźnika, dopiero miałem go 3 dni.

Za mało oleju ? Niemożliwe, mieszanka 105-110ml na 5l
rejdzik
PostWysłany: Nie 21:09, 25 Paź 2015    Temat postu:

Nastawy gaźnika.
Zastanawiam się jak to jest, masa ludzi uważa, że w 2t to jeździć z zapasową świecą.
Ile miałem swoich moto 2t nigdy nie zmieniałem świecy.
Teraz w mojej dwusecie od 40h nie zmieniałem świecy, czort wie ile przedtem jeździła bo z nią kupiłem moto. Działa? Działa, tylko trzeba odpowiednie dysze dobrać.
Żeby być szczerym, silniki 2t to dzień w dzień wymagają regulacji. W zależności od pogody to codziennie zmieniam nastawienia jałowych, można odczuć jak silnik wstaje z wolnych i wkręca się wyżej. To raczej na słuch i czuja ustawiam gaźnik. Świeca siwa, nic olejem nie zarzuca. Po cylindrze widać że to tłok spuchł. Albo zagrzałeś go nadmiernie albo za uboga mieszanka, albo za mało oleju w paliwie.
m4ayhem
PostWysłany: Nie 18:14, 25 Paź 2015    Temat postu:

żółf napisał:
Cytat:

dziś jechałem sobie z żoną na 6 nie katowałem, dość niskie obroty, odkręciłem trochę manetkę


Nie chciałem krakać, ale już masz nauczkę, że seta się do takich zastosowań nie nadaje:)

Cylinder do regeneracji, albo zakup nowego. Ja swój regenerowałem w czechach, wyszło niecałe 500zł, może ściągnę głowicę po wszystkich świętych, bo będę regenerował lc4, bo chcę wiedzieć jak po sezonie wygląda


Ku*fa.... nie jechałem jak dziadek.
Dla mnie dość niskie obroty, to nic więcej jak jeszcze nie otwarty zawór, więc uważam że takie gadanie jest zbędne Evil or Very Mad
żółf
PostWysłany: Nie 18:03, 25 Paź 2015    Temat postu:

Cytat:

dziś jechałem sobie z żoną na 6 nie katowałem, dość niskie obroty, odkręciłem trochę manetkę


Nie chciałem krakać, ale już masz nauczkę, że seta się do takich zastosowań nie nadaje:)

Cylinder do regeneracji, albo zakup nowego. Ja swój regenerowałem w czechach, wyszło niecałe 500zł, może ściągnę głowicę po wszystkich świętych, bo będę regenerował lc4, bo chcę wiedzieć jak po sezonie wygląda
m4ayhem
PostWysłany: Nie 17:06, 25 Paź 2015    Temat postu:

Kajtek DBL napisał:
A co mówiłem przez telefon Very Happy


Z wkur**enia zapomniałem Very Happy
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 16:59, 25 Paź 2015    Temat postu:

A co mówiłem przez telefon Very Happy
m4ayhem
PostWysłany: Nie 16:53, 25 Paź 2015    Temat postu:



Sprawa wyjaśniona Smile
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 16:50, 25 Paź 2015    Temat postu:

Sciagaj magneto. Sciagacz na allegro 30zl
m4ayhem
PostWysłany: Nie 14:35, 25 Paź 2015    Temat postu:

No więc tak, pożyczyłem miernik i wychodzi że wszystko z zasilaniem jest okej. Wartości bardzo zbliżone do tych w manualu, więc trzeba szukać dalej...
m4ayhem
PostWysłany: Nie 12:23, 25 Paź 2015    Temat postu:

hacker33 napisał:
na 100% musi zdjąć magneto aby wiedzieć czy klin jest ok. Jednak aby to zrobić należy mieć ściągacz magneta.

inna sprawa zacznij od rzeczy podstawowych i prostych jak świeca.
mając 2t i to w takim roczniku bez zapasowej świecy nie radzę w ogóle wyjeżdżać z domu.
jak nie świeca to dalej elektryka: fajka, przewód WN, cewka
wszystko sprawdzisz miernikiem, w manualu są podane wartości tych elementów

może od tej wolnej jazdy zarzuciło świecę olejem
2t lubi być kręcony a nie pyrkany
jak w ogóle wygląda świeca po tej jeździe?


No więc tak, ściągacz magneta nie mam i raczej mieć nie będę w domu.
Jeśli chodzi o świecę, jest lekko okopcona, sucha i daje iskre.
Co do wolnej jazdy, ja wcale wolno nie jechałem tylko nie był kręcony na maksimum
hacker33
PostWysłany: Nie 10:43, 25 Paź 2015    Temat postu:

na 100% musi zdjąć magneto aby wiedzieć czy klin jest ok. Jednak aby to zrobić należy mieć ściągacz magneta.

inna sprawa zacznij od rzeczy podstawowych i prostych jak świeca.
mając 2t i to w takim roczniku bez zapasowej świecy nie radzę w ogóle wyjeżdżać z domu.
jak nie świeca to dalej elektryka: fajka, przewód WN, cewka
wszystko sprawdzisz miernikiem, w manualu są podane wartości tych elementów

może od tej wolnej jazdy zarzuciło świecę olejem
2t lubi być kręcony a nie pyrkany
jak w ogóle wygląda świeca po tej jeździe?
m4ayhem
PostWysłany: Nie 9:43, 25 Paź 2015    Temat postu:

Tak to wygląda, chyba jest okej %)


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group