Autor Wiadomość
te300
PostWysłany: Wto 13:34, 27 Paź 2015    Temat postu:

np. http://olx.pl/oferta/ktm-250-300-rekluse-rekluse-2-0-CID5-ID9A8kh.html#4974e3f075
choć wg. mnie to i tak za drogo,
kumpel praktycznie nowe 3.0 do 450exc kupił chyba za 1500zł ale od znajomego i był pewien stanu,
jak dla mnie kupowanie używanego sprzęgła to nieporozumienie chyba, że do przetestowania czy dane rozwiązanie ma sens
henio12323
PostWysłany: Wto 10:15, 27 Paź 2015    Temat postu:

te kółeczko xyz tez tam było bo widziałem ;D

a na ile wyceniacie takiego reklusa ? koło 2000 zł nowy mozna wyrwac

mało uzywek w necie i ciezko mi wycenic,
te300
PostWysłany: Wto 7:55, 27 Paź 2015    Temat postu:

kup oryginalny zestaw z powerpartsa (przekładki, tarczki, sprężyna talerzowa i ten ring) dobrze pogadasz to zapłacisz poniżej 500zł, ze zdjęć wygląda jakby docisk był z reklusa ale oryginał wygląda podobnie także może podpasuje (jak coś oryginał nie jest drogi) no i nie widzę kółeczka z otworkami xyz (też nie jest drogie),
ogólnie 700zł powinno wystarczyć żeby wrócić do oryginału
aha będziesz robić to wymień też gumki (7zł szt.)
henio12323
PostWysłany: Pon 22:32, 26 Paź 2015    Temat postu:

dzieki major - to juz chyba wszystko wiem, z tego co widxziałem to kosz zewnętrzny jest oryginał, jeden wewnętrzny chyba z reklusa, no i docisk cały z przekładkami w takim razie.


chce wymienic bo chyba wole manualnie operowac sprzęgłem, tutaj nie mam do konca wyczucia, w dodatku, zalałem motorexem ( sprzedawca w KTMIe od razu o tym powiedział ) i sprzegło zaczeło sie uslizgiwać, wczesniej od razu po zakupie nie miałem aż takiego odczucia, i nie wiedziałem czy sie slizga... teraz miałem porównanie z podobnym EXC to tam łapy urywa u mnie sie slizga ewidentnie. jutro bede mierzył tarcze ale watpie że to kwestia mechaniczna reklusa - zobaczymy. ale raczej bede wolał manuala mimo wszystko Very Happy
major000
PostWysłany: Pon 21:56, 26 Paź 2015    Temat postu:

DDS wprowadzili od modeli 2013. U ciebie jest właśnie to sprzęgło. Najprościej będzie jak poprostu zamienisz się z kimś, ty mu reklusa a on tobie oryginał. Przekładki masz od reklusa, oryginalne nie są nawiercane.
KNKS
PostWysłany: Pon 21:54, 26 Paź 2015    Temat postu:

tooomek882 napisał:
sprzęgło DDS wsadzali od MY 14. Ty chyba jeszcze masz klasyczne.

Dokładnie. DDS jest od MY2014.
tooomek882
PostWysłany: Pon 21:44, 26 Paź 2015    Temat postu:

sprzęgło DDS wsadzali od MY 14. Ty chyba jeszcze masz klasyczne. A swoją drogą czemu chcesz się pozbyć rekluse?
olek300
PostWysłany: Pon 21:15, 26 Paź 2015    Temat postu:

Na moje krzywe oko to jest sprzęgło dds Smile
rams
PostWysłany: Pon 20:48, 26 Paź 2015    Temat postu:

Będziesz musiał się pozbyć całego sprzęgła oprócz tarcz. Zadzwoń do gościa co sprzedał Ci motor. Ma on stare sprzęgło.
henio12323
PostWysłany: Pon 20:40, 26 Paź 2015    Temat postu: pomoc - rekluse exc 300

potrzebuje drobnej pomocy, mam exc 300 rocznik teoretycznie 12sty, ale po vinie w katalogu ktma wyskakuje 13stka, i własnie miedzy12 a 13 po schematach widze była zmiana sprzęgła.

mam wsadzonego reklusa którego raczej chce sie pozbyć. mógłby ktos napisać czego potrzebuje zeby wrócic do normalnego sprzęgła ?

bardziej chodzi mi czy mam sprzegło DDS ( ta pojedyncza sprezyna - blaszka stożkowa) czy starego typu - dociskany talerz kilkoma spręzynkami.

ponizej zapodaje fotki. 2 sprawa - czy przekładki takie ponacicnane są fabryczne czy to specjalne do reklusa ?>





aa i jeszcze - ile takie cos moze byc warte ? po modelu to raczej exp 3.0

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group