Autor Wiadomość
Kiełek
PostWysłany: Śro 12:31, 28 Paź 2015    Temat postu:

Odnośnie świateł można to zrobić na zasilanie z akumulatora, kumpel miał tak wszystko zrobione w crf, swiatła kierunki, stopy. trochę sie nadłubał ale działało.

Jeśli chodzi o rejestracje to słaba sprawa.
Na legalu masz dwie opcje:
-rama z kwitami
-rejestracja jako SAM (tak jak koledzy pisali droga przez mękę)

Ewentualnie kupno kwitów i przebijanie numerów (tylko to jest mocno niezgodne z prawem)
KNKS
PostWysłany: Wto 22:29, 27 Paź 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Cenciak napisał:
Spokojnie chyba po prostu jestem ambitny :p
Sprubuję Wink
Będę na bierząco zdawał relacje z przebiegu sytuacji, jesli ktos by chcial cos jeszcze doradzic badz ma juz jakies sprawdzone patenty to beda bardzo mile widziane Very Happy
Ja mam jeden bardzo przydatny patent dla takich jak ty...sprzedaj tego sxf-a i kup exc które zarejestrujesz w 5min bez kombinowania.

Tym bardziej że SX nadeje się do enduro jak świnia do galopu Wink
major000
PostWysłany: Wto 21:34, 27 Paź 2015    Temat postu:

Cenciak napisał:
Spokojnie chyba po prostu jestem ambitny :p
Sprubuję Wink
Będę na bierząco zdawał relacje z przebiegu sytuacji, jesli ktos by chcial cos jeszcze doradzic badz ma juz jakies sprawdzone patenty to beda bardzo mile widziane Very Happy
Ja mam jeden bardzo przydatny patent dla takich jak ty...sprzedaj tego sxf-a i kup exc które zarejestrujesz w 5min bez kombinowania.
henio12323
PostWysłany: Wto 21:24, 27 Paź 2015    Temat postu:

pisałes ze ramy są po 2-3 tysiace - wiecej wydasz na częsci Razz a do tego dochodzą koszta administracyjne
Cenciak
PostWysłany: Wto 20:42, 27 Paź 2015    Temat postu:

Spokojnie chyba po prostu jestem ambitny :p
Sprubuję Wink
Będę na bierząco zdawał relacje z przebiegu sytuacji, jesli ktos by chcial cos jeszcze doradzic badz ma juz jakies sprawdzone patenty to beda bardzo mile widziane Very Happy
Spidi
PostWysłany: Wto 20:18, 27 Paź 2015    Temat postu:

Cenciak napisał:
Swiatla mam juz ogarnięte Wink
Czy czujnik stopu pasowal by z jakiegos innego ktm np w pstaci sruby w pompie? I przedni z jakiego modelu najlepiej? Przelaczniki z innego ktm raczej powinny pasowac bezproblemu.
Co to jest ten stator i magneto? I czy wymagany jest klakson oraz lusterka?
Przepraszsm was ze zadaje tyle pytan :p


Hehe chyba nie do końca wiesz na co się porywasz.
Rozumiem, że masz lampy ale to jest akurat najmniejszy problem. Musisz zrobić do tego całą działającą instalację. Światła to:pozycyjne, mijania i drogowe, stopu(tył i przod) oraz podświetlenie tablicy. Muszą być działające kierunkowskazy, lusterka oraz klakson. Musisz mieć kawałek jakiegoś chlapaca przy tylnym błotniku, homologowane opony, wydech który będzie się mieścił z głośnością i emisją spalin. Dlatego fabryczne EXC są kastrowane i mają cały ten kit homologacyjny - inaczej ni jak nie zmiściły by się w normach.
Nie lepiej było kupić EXC jak chcesz tym dojeżdżać do lasu albo jak kolega wyżej zauważył kupić ramę z papierem i przełożyć graty?
Cenciak
PostWysłany: Wto 19:52, 27 Paź 2015    Temat postu:

A jesli tak z tą mocą jest to założę oryginalny wydech na czas badania, moze kiedys to komus sie przyda jak bedzie chcial na a2 Wink
Cenciak
PostWysłany: Wto 19:49, 27 Paź 2015    Temat postu:

Swiatla mam juz ogarnięte Wink
Czy czujnik stopu pasowal by z jakiegos innego ktm np w pstaci sruby w pompie? I przedni z jakiego modelu najlepiej? Przelaczniki z innego ktm raczej powinny pasowac bezproblemu.
Co to jest ten stator i magneto? I czy wymagany jest klakson oraz lusterka?
Przepraszsm was ze zadaje tyle pytan :p
amek721
PostWysłany: Wto 18:46, 27 Paź 2015    Temat postu:

Rzeczoznawcą nie jestem, ale wydaje mi się, że moc będzie determinowała kategorię prawa jazdy; ostatecznie motor będzie wymagał kat. A, a nie np. A2
Mogę się mylić, nie mam na ten temat głębszej wiedzy.
KNKS
PostWysłany: Wto 16:45, 27 Paź 2015    Temat postu:

Wymogi homologacji. Z tego co pamiętam, 14 kW.
Wszystkie dopuszczone do ruchu (nowe u dealera) są zdławione do 14 kW.
Stąd katalizatory, lambdy i homologowane wydechy.
Nie wiem jak to jest z używanym moto, ale dla quada był taki wymóg.

Dla potrzeb urzędu moc może wyliczyć uprawniony rzeczoznawca. Potrzebny będzie także wydruk z hamowni.
henio12323
PostWysłany: Wto 16:10, 27 Paź 2015    Temat postu:

musisz miec swiatła, czujniki stopów, przełączniki ( to juz kilka stówek wyliczyłem dobrych ) musisz miec stator z EXC, jak stator to i pewnie magneto, do tego regulator napięcia.

a co z mocą ? nic moze miec i 500 koni w czym problem ?
Cenciak
PostWysłany: Wto 15:36, 27 Paź 2015    Temat postu:

Załużmy że zrobię tak jak KNKS. Powiedzmy ze lampe przednia juz mam z exc (ma zalącznik w czaszy), tylną ze stopem tez z exc wziąć? I jak to podłączyć skoro podobno oryginalna elektryka tego nie uciągnie, słyszałem ze też są jakieś patenty z exc do przełożenia. Co jeszcze bedzie mi dokładnie potrzebne?
Z przekładaniem ramy raczej nie chciał bym kombinować bo moja jest praktycznie nowa a po drugie wszystkie wystawione są po ok 2500-3000 więc tu też duży wydatek.
A co z tą mocą? Musi być 14kW? Mam założony kompletny wydech akropovica razem ze zmienioną mapą zapłonu więc boję się że też może mieć więcej :p
henio12323
PostWysłany: Wto 13:56, 27 Paź 2015    Temat postu:

szkoda zabawy w rejestracje od podstaw. kup rame od EXC z kwitami, i "przekładke" zrób, taniej i szybciej
KNKS
PostWysłany: Wto 13:56, 27 Paź 2015    Temat postu:

Przeprowadzałem takie zabiegi rejestrując quad'a.
Na początek wizyta u rzeczoznawcy PZMot, potem hamownia celem udowodnienia, że pojazd ma 14kW, następnie stacja diagnostyczna i na sam koniec wydział komunikacji.
Ogólnie golgota, tragedia i droga przez mękę Wink
Zdecydowanie nie polecam. W moim przypadku taka operacja trwała 2 tygodnie i zamknęła się kwota zbliżoną do 4000zł.
KristofSX
PostWysłany: Wto 12:58, 27 Paź 2015    Temat postu:

można zrobic homologację (jak dla motocykli custom) ale są to spore koszta samego kwitu, rzeczoznawcy PZM, no i musisz mieć też lampy,kierunki,opony dot , nawet ja masz zaprzyjaźnionego diagnostę to bez świateł Cię nie przepuśći

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group