Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 21:45, 29 Paź 2015    Temat postu:

są i to spore Wink
motoandrzey
PostWysłany: Czw 20:50, 29 Paź 2015    Temat postu:

Sa jakies roznice pomiedy rocznikami 2012-2016 oprocz zmian w zawieszeniach Question
te300
PostWysłany: Czw 7:49, 29 Paź 2015    Temat postu:

dokładnie jest jak major pisze,
ceny huski niewiele wyższe niż zwykłych katów, tyle, że z dostępnością bywa różnie,
aha sprawdź ceny w Łodzi
major000
PostWysłany: Śro 22:06, 28 Paź 2015    Temat postu:

Generalnie topowe modele Ktm-a schodzą na pniu i dilerzy mają wywalone czy ty kupisz czy kto inny. Na topowe modele w wersji six days to wogóle trzeba zamówienia składać. A najlepsze jest to że KTM wypuszcza określoną ilość motocykli i koniec. Od kilku lat jest okres w roku( z reguły od maja aż do sierpnia czyli nowych modeli) kiedy nie da rady kupić pewnych egzemplarzy bo ich poprostu nie ma a firma ktm nie przewiduję uruchamiać taśmy i doprodukować. Powiem szczerze że nie rozumiem tego. Z roku na rok obserwuję coraz większe zapotrzebowanie na KTMy, więc sugeruję nie czekać do ostatniej chwili bo może się okazać że nic już nie będzie do kupienia. Dobrą opcją teraz jest również Husqa, bo jak wiadomo to żywcem KTM, z lepszym tylnym zawiasem i dodatkami a cenowo potrafi być w tych samych pieniądzach co zwykłe Exc.
Spidi
PostWysłany: Śro 21:55, 28 Paź 2015    Temat postu:

10% zapomnij.
Wszystkie SixDays'y też idą jak ciepłe bułki. Wszystko jedno czy 2T czy 4T.
Realnie więcej jak 2jki nie wytargujesz a i na to u wielu dealer'ów nie ma co liczyć. Wiedzą, że i tak bez najmniejszego problemu sprzedadzą i do wakacji będzie trudno kupić cokolwiek. Jak co roku...
KristofSX
PostWysłany: Śro 21:51, 28 Paź 2015    Temat postu:

6D albo factory maja bardziej sztywne ceny czy też można coś wynewgocjować? bo 4 dyszki za 6D to trochę sporo , jakby z 10% zbic to było by nieźle
dioda
PostWysłany: Śro 21:44, 28 Paź 2015    Temat postu:

racja dobre targowanie to podstawa i tak swoje zarobią swoje na tym.,..,A z dodatków do moto to jakieś dysze,pierdółki pewno i może jakaś albo zero gwarancji zależny od salonu.
major000
PostWysłany: Śro 21:32, 28 Paź 2015    Temat postu:

hehe a co tam chcesz słuchać w nowym moto Smile Ja się z nimi nie pierdole, dzwonię do różnych salonów mówię że daje tyle i tyle i koniec, albo sprzedają albo nie. Z tą demówką się nie targowałem bo to naprawdę dobra cena była i wiedziałem że jak chociaż pisnę słówko o rabacie to sprzedadzą komu innemu Smile Jak ktoś szukał nowej 300exc rok temu w listopadzie to napewno pamięta tą trzysetkę, najpierw była za 31500zł, niekt nie chciał mimo że to już dobra cena. Tydzień później zeszli do 30900zł i po 5min ja zadzwoniłem Very Happy A najlepsze było to że już byłem ugadany o Bete od Firka Very Happy
dioda
PostWysłany: Śro 21:26, 28 Paź 2015    Temat postu:

jak będę jechał to wiadomo zapytam wcześniej przez tel czy maja na miejscu a jak nie to ile zaliczki zabrać .Teraz pytam tak z wyprzedzeniem żeby wiedzieć jak to wygląda., ,Tylko poskładanego wtedy widać czy wszystko jest,bo w skrzyni może czegoś braknąć i bujanie się potem..a na miejscu mogę go odpalić sprawdzić jak biegi wchodzą,posłuchać jak silnik pracuje? Cenę to Ci dobra zrobili Major000,pewno wpadłeś w oko córce szefa salonu he.
rams
PostWysłany: Śro 21:26, 28 Paź 2015    Temat postu:

major000 napisał:
Ile kumpel dokłądnie zapłacił? bo 31 koła za exc bez homologacji to lekka porażka...Ja za tyle normalne nowe exc z papierem kupuje.


Zapłacił coś koło 28tyś.
te300
PostWysłany: Śro 21:19, 28 Paź 2015    Temat postu:

za demówkę faktycznie da radę za taką kasę, tyle, że po demówki oddzielne kolejki stoją Wink jak za komuny - na zapisy i po znajomości
major000
PostWysłany: Śro 21:12, 28 Paź 2015    Temat postu:

Zaliczka zależy od sprzedawcy, może 1000zł a może 5000zł. Jeśli motocykla jeszcze nie ma na salonie i nie jest przez nich przygotowany to możesz sobie zażyczyć żeby nic nie robili i żeby moto było w skrzyni a ty go sam złożysz.
Moja pierwsza exc 300 2013 kosztowała mnie 31tys. a ta co mam teraz model 2015 już zarejestrowana 30900zł. Na tą obecną było tylu chętnych że salon dzwonił do mnie nawet jak już jechałem po nią czy napewno biorę bo 10 klientów czeka. Na miejscu przyznał się że nawet ktoś z Krakowa dawał więcej hehe.
dioda
PostWysłany: Śro 20:50, 28 Paź 2015    Temat postu:

to musisz mieć Major000 dobre znajomości żeby za tyla wytargać nowe 300.,. No wiec idac dalej: wpłacam zaliczkę w salonie(z ile tak biorą przeważnie?) ,za dwa tygodnie dzwonią pewno ze moto już jest.Przyjeżdżam z reszta kasy.Motor jest w skrzyni czy poskładany?
major000
PostWysłany: Śro 20:50, 28 Paź 2015    Temat postu:

Tak, jeśli kupujesz u polskiego dilera to wszelkie podatki są już w cenie. Moja obecna 300exc jest właśnie kupiona "okazyjnie". Była to demówka na salonie, już zarejestrowana którą teoretycznie potencjalny kupiec mógł się przejechać. Na szczęście nikt nią nie jexdził i miała zerowy przebieg.
te300
PostWysłany: Śro 20:40, 28 Paź 2015    Temat postu:

Ty nic więcej nie płacisz, podatki vat/dochodowy odprowadza sprzedawca,
henio 300 z wyprzedaży!? to raczej się nie zdarza te motocykle schodzą na pniu, często gęsto jest tak, że masz kasę chcesz kupić a tu lipa,
z rejestracją potwierdzam, rejestrujesz kiedy chcesz no i przegląd na trzy lata wbijają Wink w końcu nówka

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group