Autor Wiadomość
jero11
PostWysłany: Śro 20:32, 11 Lis 2015    Temat postu:

Jak dobierać iglice w gaźniku? chodzi o 300 EXC 14r. Jak go kupiłem to silnik był przelany na biegu jałowym dysza była 38, dałem 35 i jest poprawa ale jeszcze jest przelany, z dołu i w średnich obrotach motor idzie dobrze, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy mam wrażenie że robi tylko większe łuuuu i nie jedzie jak powinien, dysza główna 172.
yahoo
PostWysłany: Śro 9:01, 04 Lis 2015    Temat postu:

Jak rozumiem, chodzi o 250 EXC-F. On się lubi na gaźniku przydławiać, bo gaźnik ma duży przelot, sprzyjający dużej mocy na wysokich prędkościach obrotowych, ale niesprzyjający stabilnej pracy i prędkości reakcji na dole (mała prędkość przepływu w gardzieli). To jest po prostu silnik skrojony na pracę przy wysokich obrotach i na dużej prędkości.

Warto zajrzeć do instrukcji (Owners Manual)- tam są rozpisane rozmaite konfiguracje jettingu w zależności od wersji (EXCF, SXF, XCW itd) i rynku- już stamtąd można coś wywnioskować.

Ja w swoim zmieniłem tylko jedną rzecz, a mianowicie tzw Leak Jet (KTM nazywa to Power Jet), który odpowiada za ilość paliwa wtryśniętego do gardzieli przez pompkę przyspieszającą. Z fabrycznych 70 na 50, co zwiększa dawkę paliwa. I uważam, że jest dużo lepiej. Reakcja nadal nie jest taka jak w dużych silnikach, ale spokojnie da się jeździć powoli techniczne przeszkody bez gaśnięcia silnika co otwarcie gazu. Zwłaszcza w połączeniu z krótkim przełożeniem (13/52).

pozdrówki
yahoo
daniel250exc-f
PostWysłany: Pon 23:04, 02 Lis 2015    Temat postu:

Dzięki
henio12323
PostWysłany: Pon 17:28, 02 Lis 2015    Temat postu:

nie do konca - ja czy zima czy lato nie robiłem nic

ale ogólna regulacja musi byc robiona pod konkretny setup, potem robi sie ewentualne korekty żeby miec 100% mocy...

jak ktos zmienia wydech i rózne pierdoły to dostrojenie gaźnika da sporo,

najlepiej pytaj w serwisie KTMa - tam są po szkolenaich i znaja rózne patenty żeby wykrzesać 110% mozliwosci moto Very Happy
amek721
PostWysłany: Pon 15:26, 02 Lis 2015    Temat postu:

Regulacje gaźnika powinno wykonywać się przy każdej zmianie pogody.
Bez sensu byłoby gdybyś za każdym razem oddawał motor do regulacji.
Chybal że wynajmiesz swojego prywatnego mechanika
daniel250exc-f
PostWysłany: Pon 11:41, 02 Lis 2015    Temat postu: Tuning gaznika

Witam wie może kto robi zmiany dysz itd w gaznikach chodzi o ktm 250 exc f jakaś firma kto zna temat?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group