Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Nie 14:31, 24 Sty 2016    Temat postu:

Dokladnie tak, nastąpi tzw. zmęczenie materiału, po każdym kolejnym podobnym wgniocie w tym samym miejscu będzie coraz łatwiej go wgiąć. i po którymś razie prostowania tego samego/podobnego wgniotu dyfuzor zacznie pękać.
Pytanie jak często wgniatasz dyfuzor, bo mi się np opłaca prostować Very Happy
barek253
PostWysłany: Nie 11:56, 24 Sty 2016    Temat postu:

ale dyfuzor sie gnie a nie tylko wgniata
za ktryms razem jak go bedziesz odginal zacznie pekac i gowno z niego
a zeby go zgiac wystarczy nawet motor polozyc i to jest lipa
henio12323
PostWysłany: Sob 21:38, 23 Sty 2016    Temat postu:

no jasne ;D tylko trzeba mocno nim wyrznąć żeby go trwale uszkodzic. mój był pozaginany przeswitu to juz niewiele co miał w jednym miejscu, ale troche młotka, spore imadło, kawałek rurki i w miare zaczał przypominac wydech. wgniotki tez wyprostowałem. tylko tak jak pisałem - teraz chce go powyginac i pokombinowac nieco żeby go dać wyżej.

kazdy lata jak woli - pewnie jakbym mieszkał w górach i miał same kamienie i potoki atakować to bym wrzucił jakas osłone/klatke. - trzeba dopasowac moto pod swoje preferencje, a im mniej dodatków tym lepiej.
Fourier
PostWysłany: Sob 21:11, 23 Sty 2016    Temat postu:

Porządna osłona kosztuje około 900-1000 zł. Nowy dyfuzor kosztuje... Wink
henio12323
PostWysłany: Sob 20:20, 23 Sty 2016    Temat postu:

snajper - robisz płyte pod sam silnik - do tego zaczynasz dospawywać druty jak ci pasuje, na koniec łączysz je nad wydechem, pod główkąramy na dole ramy. ( za tylnym błotnikiem ) drutów walisz ile chcesz, - dasz wiecej masz pancerną, ale im gęsciej tym raz ze wiecej syfu zostaje dwa że sama waga rośnie. ja zawsze myslałem żeby taką klatke zrobić w razie posiadania 2T - teraz dla mnie waga urządzenia zabija przyjemnosc z posiadania takiego moto ;D chyba ze sie na prawde w górach upala. a tak to lepiej zakombinowac urządzenie do prostowania wydechu. pocwiczyc troche - ja u siebie prawdopodobnie bede troche poprawiał fabryke i podniose wydech żeby był wyzej niz fabryczny
dioda
PostWysłany: Sob 19:44, 23 Sty 2016    Temat postu:

Zastanawiam się nad założeniem takiej osłony bo dużo glebie http://olx.pl/oferta/plyta-oslona-silnika-oslona-dyfuzora-ktm-husqvarna-husaberg-CID5-IDb1nlN.html#d777431d19 , W sprzedaży występuję tez taka http://allegro.pl/oslona-silnika-dyfuzora-wydechu-ktm-exc-250-300-i5504856681.html . Czy ta pierwsza tańsza nie będzie za sztywna,ma porobione dodatkowe wzmocnienia i czy przez to nie będzie przenosiła całej siły na ramę zamiast sama amortyzować?Ma ktoś któraś z nich?,jak się sprawuje w jeździe,która lepsza?
snajper1212
PostWysłany: Czw 12:57, 21 Sty 2016    Temat postu:

Chce zrobić osłonę na dyfa z drutu podeślijcie fotkę jak ma to wyglądać i gdzie ma być mocowane. Dzieki
henio12323
PostWysłany: Sob 22:20, 07 Lis 2015    Temat postu:

to zróbcie sobie klatke z prętów troche lżejsze i nie zbiera błota ( moze troche lisci itp ) ale rozwiązanie pancerne
te300
PostWysłany: Sob 21:24, 07 Lis 2015    Temat postu:

rams bez osłony błoto zbierasz czy nie? co do możliwości zapalenia się od zebranych liści nie zauważyłem nic niepokojącego, po za tym 2t to nie 4t dyfuzor przy prawidłowo ustawionym motocyklu aż tak się nie rozgrzewa.
rams
PostWysłany: Sob 20:12, 07 Lis 2015    Temat postu:

Waga prawie 2kg, błoto zbiera. Na jednym z zagranicznym forum gość wrzucił zdjęcia spalonego motoru, osłona nazbierała liście, patyki i od temperatury dyfuzora zaczęło się palić.
barek253
PostWysłany: Sob 19:35, 07 Lis 2015    Temat postu:

ile to wazy?
zbiera bloto?
te300
PostWysłany: Sob 18:45, 07 Lis 2015    Temat postu:

też analizowałem różne warianty, nie bardzo chciałem zakładać taką osłonę jak pokazuje kiełek, ale kumpel założył, później ja się skusiłem i teraz uważam, że to najlepsza opcja
Buła
PostWysłany: Sob 18:08, 07 Lis 2015    Temat postu:

A ktoś wie jak z wytrzymałością dyfuzorów scalvini? Tylko chore pieniądze kosztują.
tooomek882
PostWysłany: Pią 21:12, 06 Lis 2015    Temat postu:

w nowych ktm pękają przeważnie w tych samych miejscach. U mnie i u dwóch innych kumpli zrobiła się rysa/pęknięcie przy wyjściu z cylindra. Zaspawałem to i teraz jest ok. W żadnym innym mi nie puszcza.
barek253
PostWysłany: Pią 19:43, 06 Lis 2015    Temat postu:

a fmf gnarly?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group