Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Wto 12:56, 10 Lis 2015    Temat postu:

maxktm napisał:
Teraz mam TC 450 z 2006r. i w tym modelu jest problem z zaworami w Polsce, bo są tak drogie, że nikt ich nie ma na miejscu.
Jeden ssący kosztuje 750 zł.. Nie ma opcji kupić stalowych, tylko tytan i dlatego trzeba czekać.
W WR plusem jest to, że np. tłok kosztuje około 400 zł, to jeszcze nie jest tak duży wydatek, a to wartościowe Hard Enduro Wink


Znam osoby co miały taką huske i nie miały żadnych problemów z częściami w tym również zaworami.
Znam też osobę co założyła stalowe zawory zamiast tytanów i urwały się w ciągu 10s od odpalenia silnika.
Cena za tytanowy zawór jest wysoka ale też tyle samo zapłacisz za tytan do YZ czy też do SX. Warto znać cenę podstawowych części przed zakupem motocykla niż po.
Sam chciałem taką TC kupić i nie wyczytałem nic o złej dostępności części czy też brakiem zaworów w PL.
Nie kupiłem ponieważ 3/4 tych modeli jest sprzedawana właśnie dlatego, że zbliża się remont a nie stać ich na to. Lub są też po jakiejś rzeźbie związanej z cięciem kosztów podczas remontu.
hacker33
PostWysłany: Wto 12:54, 10 Lis 2015    Temat postu:

Są różnice w cenie remontu 2T między KTM a Japan. Jednak tylko do niektórych modeli.
Jak szukałem 2T to najbardziej bolała mnie cena cylindra.
Do jakiejś RM lub CR można kupić cały zestaw tłok,cylinder, głowica w cenie niższej niż sam cylinder do SX.

np. CR125R ma takie tanie cylindry
http://www.ebay.pl/itm/New-Stock-Bore-Genuine-Honda-Cylinder-A-2002-CR125R-OEM-Jug-IN-STOCK-W21-/361425822431?hash=item5426a862df:g:QY8AAOxy4t1Sj6vI
http://www.ebay.pl/itm/NEW-GENUINE-HONDA-OEM-CYLINDER-PISTON-KIT-W-GASKETS-2001-CR125R-CR125-CR-125-/201458509514?hash=item2ee7dce6ca:g:BNEAAOSwT6pV01cA

Więc, pomiędzy markami, modelami, rocznikami może być duża różnica w koszcie remontu.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:55, 09 Lis 2015    Temat postu:

spidi - racja, miałem na mysli starsze modele Very Happy

huski są spoko, tez kiedys o nich myslałem, ale po opiniach uzytkowników wychodziło że motocykl super póki sie nie zaczyna psuc i nie trzeba czegos wymieniac, i do remontu czesci lepiej miec na zapas niz potem na gwałt szukac.
maxktm
PostWysłany: Pon 21:47, 09 Lis 2015    Temat postu:

Teraz mam TC 450 z 2006r. i w tym modelu jest problem z zaworami w Polsce, bo są tak drogie, że nikt ich nie ma na miejscu.
Jeden ssący kosztuje 750 zł.. Nie ma opcji kupić stalowych, tylko tytan i dlatego trzeba czekać.
W WR plusem jest to, że np. tłok kosztuje około 400 zł, to jeszcze nie jest tak duży wydatek, a to wartościowe Hard Enduro Wink
Spidi
PostWysłany: Pon 21:38, 09 Lis 2015    Temat postu:

henio12323 napisał:

huska to jednak problem z częsciami - tez sie pare razy przejechałem. dzownisz zamawiasz częsci, niby maja byc wysłane, tydzien czasu i paczki nie ma. nie było by problemu gdyby nie to że maszyna stoi a sezon leci ;P


Nie zaznaczyłeś, że to się tyczy starych modeli - z tymi, które produkują od czasu połączenia z KTMem nie ma problemu. Większość części jest wspólna z KTMem a pozostałe, którymi się różnią dealerzy H ogarniają bez problemu.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:33, 09 Lis 2015    Temat postu:

czy ktm to najwyzsza półka to nie wiem... chyba ze pod względem enduro. crossowe są porównywalne wg mnie.

huska to jednak problem z częsciami - tez sie pare razy przejechałem. dzownisz zamawiasz częsci, niby maja byc wysłane, tydzien czasu i paczki nie ma. nie było by problemu gdyby nie to że maszyna stoi a sezon leci ;P
maxktm
PostWysłany: Pon 21:30, 09 Lis 2015    Temat postu:

Wiadomo, że KTM to najwyższa półka, ja z 2t mogę polecić Husqvarne. WR 250 to na prawdę dobry i wytrzymały sprzęt. Z dostępem do części nie jest tak źle, można kupić u Zycha lub Mleczka w rozsądnych cenach.
henio12323
PostWysłany: Pon 21:28, 09 Lis 2015    Temat postu:

jak dobrze ogarniesz sobie skąd brac częsci to i tanio mozesz ktma serwisować ;D

juz 2 razy sie z kumplem przejechalismy - zgubił kiedys jeden element amortyzatora tylnego do hondy. jedziemy do salonu i serwisu hondy - oczywiscie częsc mają, cena jak za kawałeczek metalu chora ( do ktma ten element był chyba o połowe tanszy ) dostepnosc - za kilka miesięcy ;D pare łozysk silnikowych tez ceny niebotyczne. oczywiscie kazdy kombinuje i wsadza tanie zamienniki - ale potem te motocykle jeżdzą tak jak jeżdzą czyli róznie.
Fourier
PostWysłany: Pon 20:59, 09 Lis 2015    Temat postu:

To są akurat minimalne różnice cenowe.
Enduurowiec
PostWysłany: Pon 20:53, 09 Lis 2015    Temat postu:

Mam 450 SX i ogólnie rozglądam sie za 2T i stąd moje pytania.
Do 250 yz tlok wossnwra za 550zl a do KTM 250 2T juz za 650zl.
PiterBaja
PostWysłany: Pon 20:23, 09 Lis 2015    Temat postu:

Podzielam zdanie henia. Zapomnij o kupnie crosswy jezeli nie wiesz jakie sa to koszta utrzymania. KTM ma swoja cene ale tak ja Ci pisza czesci sa od reki. Z japońcami bywa to naprawde roznie.
henio12323
PostWysłany: Pon 20:18, 09 Lis 2015    Temat postu:

jezeli chodzi ci o utrzymanie crossówek - to bez róznicy co kupisz ktma suzuki honde cyz co kolwiek. wszystko kosztuje. jedynie ktmy sie przy zakupie cenią bardziej. ale lepszy dostep do najdrobniejszych częsci
Borek
PostWysłany: Pon 20:09, 09 Lis 2015    Temat postu:

Napisz po Polsku, to pogadamy..
Enduurowiec
PostWysłany: Pon 20:05, 09 Lis 2015    Temat postu: Spór o KTM 2T i inne modele

Do osób ktorzy posiadają modele 2T lub ogarniają ich temat.
Według was co jest droższe w utrzymaniu,KTM 2T czy inne modele np Yamaha yz,Honda Cr itd.Moje zdanie jest takie że jak dbasz tak masz a koszt czesci jest na takim samym poziomie co w innych motocyklach typu cross,enduro.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group