Autor Wiadomość
helmex
PostWysłany: Śro 22:29, 18 Lis 2015    Temat postu:

jak przestawisz o 180 to przeciez to jeden chu*. zrób obrót wału i bedą w dole.
szaman108
PostWysłany: Nie 1:51, 15 Lis 2015    Temat postu:

Przestawienie o 180 stopni ,,nie popełnia błędów ten kto nic nie robi" akurat taka pomyłka nie jest zbyt szkodliwa dla portfela na szczęście Wink
KristofSX
PostWysłany: Nie 0:15, 15 Lis 2015    Temat postu:

uuaa no zdarza się , dobrze że nie zblokowało w cylindrze
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 23:31, 14 Lis 2015    Temat postu:

Ok wina moja,rozrząd ustawiony krzywkami do góry..
Zreszta motocykl sprzedany wiec niech sie meczy z nim juz kto inny.
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 0:58, 14 Lis 2015    Temat postu:

Rozrząd ok,pokrywa zaworow teraz i tu zonk..nie wchodzi nawet 0,05,zacisnily sie strasznie
KristofSX
PostWysłany: Sob 0:28, 14 Lis 2015    Temat postu:

no to ok, zawory całe,rozrząd ustawiony dobrze, zrzucaj pokrywę zaworów i zobaczymy
Enduurowiec
PostWysłany: Sob 0:13, 14 Lis 2015    Temat postu:

Rozrusznikiem zawsze mi bylo ciężko zakręcić nawet z nowego akumulatora.Wina gdzies na walku rozrządu..
Po odkreceniu świecy kopie sie jak komarka czyli nic wtedy nie blokuje,zawór sie nie urwal Wink
Co dalej?
KristofSX
PostWysłany: Pią 23:21, 13 Lis 2015    Temat postu:

mogła strzelić sprężyna na wałku
https://www.youtube.com/watch?v=vU0QPhhpJ-E
i wtedy ciężko bęzie kopnąć czy pokręćić rozrusznikiem

jak coś stuka metalicznie to nie odpalaj więcej, zobacz co będzie po odkręceniu śiecy
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 22:02, 13 Lis 2015    Temat postu:

Rozrząd i zawory dobrze ustawione,książkowo zreszta nie robiłem tego pierwszy raz.Cos go blokuje bo gdy na chwile odpali to słychać metaliczne dzwieki i nagle cos blokuje tlok.
Kristof a jaki może być tego powód ze autodeko nie podnosi zaworu?
Ogólnie to gdy chce go palic z rozruchu to jest efekt "prawie padnietego akumulatora".
KristofSX
PostWysłany: Pią 20:23, 13 Lis 2015    Temat postu:

wszystko ustawione na znaki? odkręć świecę i powoli przekop moto, albo wbij 4ty bieg i kręć powoli kołem, zobaczysz czy tłok nie styka się z zaworami, jak jest ok to moze źle ustawione zawory albo autodeko nie podnosi zaworu
Enduurowiec
PostWysłany: Pią 18:46, 13 Lis 2015    Temat postu: Problem po zalozeniu nowego lancuszka rozrzadu

Sprawa wygladala tego typu ze mialem rozciągnięty łańcuszek rozrządu wiec kupiłem nowy wraz ze slizgami.
Ślizg wymieniłem tylko ten na dole oraz ten czarny po prawej stronie od strony napinacza.
Gdy proboje go odpalić to kopka strasznie ciężko działa nawet na wlaczonym autodekompresatorze.Raz na chwile go odpaliłem ale szybko zgasl i zblokowalo tlok.Włączyłem pierwszy bieg poruszalem nim do przodu i do tylu i wszystko wrocilo do normy.
Jest to KTM 450 Sx z 2003

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group