Autor |
Wiadomość |
Mercomaniak |
Wysłany: Czw 19:39, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
Szukam kogoś w okolicy co by miał takiego sprzęta, pytanie jeszcze czy impulsator może być z czegoś innego dopasowany ? |
|
|
żółf |
Wysłany: Czw 19:32, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
Mercomaniak napisał: | Panowie mam podobny problem również brak iskry walczę z tym moto od pół roku, kupiłem drugi moduł przewinięte cewki statora, podmieniona cewka WN i nadal brak iskry oporność cewek 95 Ohm oporność impulsatora 25 Ohm, wyłącznik gaszenia wypięty z instalacji, świeca dobra. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić ? |
Podmień na sprawdzony impulsator |
|
|
Mercomaniak |
Wysłany: Czw 19:19, 28 Sty 2016 Temat postu: |
|
Panowie mam podobny problem również brak iskry walczę z tym moto od pół roku, kupiłem drugi moduł przewinięte cewki statora, podmieniona cewka WN i nadal brak iskry oporność cewek 95 Ohm oporność impulsatora 25 Ohm, wyłącznik gaszenia wypięty z instalacji, świeca dobra. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić ? |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Pią 20:21, 20 Lis 2015 Temat postu: |
|
Ja mam również identyczną sytuacje, troszke sie zbiera w airboxie pomimo nowych szczelnych listków, dobrze ustawionego gaźnika i mieszanki.1:50. Musze.pojeździć bez wywrotek |
|
|
Łodzianin |
Wysłany: Czw 21:42, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Ja zauważyłem, że w airboxie, na samym dnie, zaraz przed gaźnikiem pojawia mi się benzyna z olejem. Skutek tego, że moto było przewrócone i część wachy z gaźnika przedostaje się do tyłu, bo oprócz tego puszka suchutka i czyściutka. |
|
|
robert25 |
Wysłany: Czw 21:06, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Impulsator był tak jakby wygięty, że była bardzo duża przerwa miedzy nim a kołem magnesowym. Po wygięciu, że prawie styka się z magnetem pali od strzała. A co do mieszanki to robię 1:50. |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 20:29, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Jak zrobiłeś to wypada napisać co było tą przyczyną, to dla potomnych a co do cofania sie mieszanki to jakie proporcjr robisz ? Olej-benzyna |
|
|
robert25 |
Wysłany: Czw 20:26, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Zrobiłem, ale teraz pytanie: czemu cofa benzyne do puszki filtra? Listki membrany wg. nie odstają... |
|
|
Kajtek DBL |
Wysłany: Czw 18:40, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Czuc opór pod kropką ? |
|
|
Fourier |
Wysłany: Czw 18:28, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Nowa świeca, taka, jaką przewiduje fabryka. |
|
|
tomek123 |
Wysłany: Czw 17:27, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
Kopka nie pod takim kątem zamocowana na wałku też może być. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Czw 16:54, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
masz za mało pary w nodze
skoro pali na pych to znaczy, że zapłon działa, jeżeli nie pali z kopki - to za słabo kopiesz |
|
|
robert25 |
Wysłany: Czw 15:39, 19 Lis 2015 Temat postu: ktm 125 sx brak iskry |
|
Witam, jakiś czas temu zakupiłem sobie ktma sx 125. Kupiłem go bez kopki ale koleś wziął kopkę od innego moto i pokazywał, że z kopki zapala i też tak było. Po przywiezieniu go do siebie zamówiłem kopke ale z niej nie zapalił. Po spróbowaniu na pych ładnie odpalił nie przerywa moc ma dobrą kompresja ponad 10 bar. Po wykręceniu świecy okazało się, że podczas kopania nie ma iskry, no może czasem przeskoczy ale to bardzo rzadko. Bardzo mnie to zdziwiło, że po odpaleniu na pych(przejedzie z 2 centy i zapala) motor chodzi normalnie zrywa aż miło. Impulsator sprawdzałem 24ohm a serwisówka podaje 24.8ohm, cewki na statorze 95ohm a w serwisówce 100ohm. Cewke zakładałem inną i też brak iskry ale na tej innej na pych też pali normalnie. Modułu nie mam od kogo podmienić ale jak pali na pych i jeździ normalnie to raczej nie jest walnięty. Świeca nowa. Zapłon kokusan 2k-1. Co mogło się stać, że tak nagle po kupnie przestał zapalać z kopki? Brak mi już sił, bo ktm w naprawde super stanie... |
|
|