Autor |
Wiadomość |
Radzziu |
Wysłany: Pią 14:31, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
Pisałem do serwisu i tak to ma być w tym modelu tak mi odpisali |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Pią 8:40, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | KNKS napisał: | Nie wiem po co mieli coś zmienić w MY 2016 skoro od 2011 nie zmieniali
Tak czy inaczej możesz zasięgnąć języka u dealer'a u którego kupowałeś moto. Może być coś nie tak z oddławieniem, kto to wie... Może warto zerknąć do zaworów ??? W mojej obecnej 450 2015 zawory wymagały korekty po 10 godzinach.
Gdzie kupowałeś moto ?? | Motocykl po serwisie zawory ok ale przeciesz wszystko działa prawidłowo do tego to jest załanczam odpalam pochodzi i juz jest gites czyli wszystko jest książkowo motor w drysale scotland był zakupiony | Jutro podjadę i może obroty silnika za niskie mam ustawione a jak nie to niewiem zostawię jak jest bo chodzi dobrze |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 22:47, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Nie wiem po co mieli coś zmienić w MY 2016 skoro od 2011 nie zmieniali
Tak czy inaczej możesz zasięgnąć języka u dealer'a u którego kupowałeś moto. Może być coś nie tak z oddławieniem, kto to wie... Może warto zerknąć do zaworów ??? W mojej obecnej 450 2015 zawory wymagały korekty po 10 godzinach.
Gdzie kupowałeś moto ?? | Motocykl po serwisie zawory ok ale przeciesz wszystko działa prawidłowo do tego to jest załanczam odpalam pochodzi i juz jest gites czyli wszystko jest książkowo motor w drysale scotland był zakupiony |
|
|
KNKS |
Wysłany: Czw 20:34, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
Nie wiem po co mieli coś zmienić w MY 2016 skoro od 2011 nie zmieniali
Tak czy inaczej możesz zasięgnąć języka u dealer'a u którego kupowałeś moto. Może być coś nie tak z oddławieniem, kto to wie... Może warto zerknąć do zaworów ??? W mojej obecnej 450 2015 zawory wymagały korekty po 10 godzinach.
Gdzie kupowałeś moto ?? |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Czw 18:39, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
Sai napisał: | Ja też tego ssania nie używam, choć czasami muszę chwilę pokręcić jak długo stoi ale nie znałem patentu z uruchamianiem wcześniej pompy więc może dlatego. Odblokowaną masz tę 500ke? Może za uboga mieszanka | To jak kupowałem gosciu mi powiedział ze jest odblokowana wszystko posciągane aby tłumik mam orginalny motor jak pochodzi minute na ssaniu to potem juz cyka normalnie może w tym modelu zmienili coś we wtrysku bo poco te ssanie było jak nie potrzebne było w poprzednich modelach |
|
|
Sai |
Wysłany: Czw 14:46, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
Ja też tego ssania nie używam, choć czasami muszę chwilę pokręcić jak długo stoi ale nie znałem patentu z uruchamianiem wcześniej pompy więc może dlatego. Odblokowaną masz tę 500ke? Może za uboga mieszanka |
|
|
Wojtkuuu |
Wysłany: Wto 21:39, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty |
U mnie jest identycznie, wystarczy wzbudzić pompę. |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Wto 20:30, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
Fat napisał: | Głupio spytam - o co chodzi z tym wzbudzeniem pompy? | Jak motor stoi pare dni to cisnienie spada w układzie wtryskowym i trzeba lekko guzik rozrusznika nacisnąć żeby pompa paliwa sie załonczyła i nabiła ćiśnienie |
|
|
Fat |
Wysłany: Wto 19:43, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
Głupio spytam - o co chodzi z tym wzbudzeniem pompy? |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Wto 18:41, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
KNKS napisał: | Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty | może w 2016 cos zmienili z wtryskiem nie mam pojecia |
|
|
KNKS |
Wysłany: Wto 18:09, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
Mam trzeciego "wtryska" i nigdy nie używałem tej nieszczęsnej dżwigienki. Sprzęty zawsze paliły na dotyk, oczywiście po uprzednim wzbudzeniu pompy.
Tak czy owak umiejscowienie jest fatalne i można skręcić sobie nadgarstek regulując obroty |
|
|
mikas |
Wysłany: Wto 11:47, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
Widziałem patent jak gościu miał przerobiony "zimny start" na pomocą linki i na kierownicy miał taką dźwignię, która wyciągała ten nieszczęsny guzik. Też na początku miałem problem z dojściem do niej ale trochę ćwiczeń i teraz bez problemu wyciągam ją nawet na siedząco. Używam jej tylko przy pierwszym odpaleniu, chociaż i bez tego odpala, ale wolę jak moto pochodzi z początku na trochę wyższych obrotach. |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Pon 23:06, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
próbowałem lekko z gazem to mogę zapomnieć zawsze wzbudzam pompę żeby ćisnienie nabiła poprostu umnie musi być tak może maja modele 2016 tylko dojśćie jest masakra siedząc na moto nie dam rady pociągnąć nawet problem jest nie siedząc |
|
|
wójo |
Wysłany: Pon 22:54, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
podobny efekt uzyskasz jak przy odpalaniu odkrecisz minimalnie gaz, na łatwiejszy rozruch ma tez wpływ predkosc obrotowa na biegu jałowym, jak ktos ustawi sobie wyzsze obroty to wtryskowiec na zimno łatwiej odpala.
Moja 450tka w temp około 10c odpalała sprawnie bez ssania tylko warto najpierw wzbudzic pompe przed pierwszym rozruchem. |
|
|
Radzziu |
Wysłany: Pon 21:36, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
sprawdziłem w magicznej księdze i pisze zimny start |
|
|