Autor Wiadomość
lukasz_vip
PostWysłany: Nie 16:50, 14 Sie 2011    Temat postu:

Jeżeli wcześniej nie było tych mosieżnych opiłków a pojawiły się dopiero po usyłyszeniu stuków to na 99% korba. Jak dalej będziesz jeździł to w końcu tłok spotka się z głowicą i na robi więcej szkód.
Maciek222
PostWysłany: Nie 12:52, 14 Sie 2011    Temat postu:

Witam niedawno odebralem ktm 640 od mechanika zdjol cylinder bo byl uszkodzony i mial wyciek oleju z prawej strony pekniecie zaspawalem. Ale jest inny problem.Po zlozeniu silnika zaczol stukac i wydaje mi sie ze to w glowicy i to wyraznie slychac w czasie jazdy.luzy zaworowe byly ustawiane plus uszczelki.I jest jeszcze cos mianowicie w oleju sa drobne mosiezne opilki ale niema ich wiele.mechanik mowi ze to korba a mi sie w to wiezyc narazie nie chce.Moto przed tym remontem pracowal super jak z salonu.Nadal pali i jezdzi ok tylko ten stukot nie daje mi spokoju.i niewiem czy wtej sytuacji moge nim letac. Pozdrawiam Maciek
kowal242
PostWysłany: Pią 14:41, 29 Lip 2011    Temat postu:

Zobacz kolego czy Ci się nie wyrobił rowek od iglicy bo miałem to samo że mi obroty falowały bo przepustnice mam w podobnym stanie i jest git od momentu wymiany iglicy albo opuść ją o rowek niżej/wyżej
fxrider
PostWysłany: Pią 11:18, 29 Lip 2011    Temat postu:

Nieźle wyrąbana już jest, to może być przyczyna problemów.
Na drugim zdjęciu widać rowek jaki wybiła śruba od regulacji jałowych obrotów w przepustnicy - tam powinno być to na płasko.
papisx
PostWysłany: Pią 10:42, 29 Lip 2011    Temat postu:

tutaj mam 2 zdjęcia przepustnicy:
http://zapodaj.net/55c5be831e68.jpg.html
http://zapodaj.net/d95fec33b269.jpg.html
a gdzie mogę dostać dysze o której mówił Rysiek24 ??
papisx
PostWysłany: Czw 17:08, 28 Lip 2011    Temat postu:

Linki są ok, ssanie sie nie przycina. tez istnieje taka mozliwość, rozebrałem juz gażnik w drobny mak i przeglądam wszystkie dysze. moim zdaniem przepustnica jest w miarę dobra. Zorbie fotki i później wrzucę link, może wy coś na nich znajdziecie...
fxrider
PostWysłany: Czw 16:32, 28 Lip 2011    Temat postu:

Linka, przepustnica, ssanie.
Ew. jeszcze lewe powietrze może gdzieś brać.
papisx
PostWysłany: Czw 15:42, 28 Lip 2011    Temat postu:

fxrider mówisz że chodzi o zacinający się gaźnik. a mógłbyś to sprecyzować, mianowicie co mogło by się zacinać? Rysiek zaraz skocze wyjąć gaźnik obejrzę i zrobie foty.
Rysiek24
PostWysłany: Czw 15:30, 28 Lip 2011    Temat postu:

brzmi jak zuzyty dellorto ( rozebrac i zobaczyc w jakim stanie przepustnica)
fxrider
PostWysłany: Czw 14:44, 28 Lip 2011    Temat postu:

Brzmi jak zacinający się gaźnik
papisx
PostWysłany: Czw 13:26, 28 Lip 2011    Temat postu:

Dodam ze moto chodzi tak od kiedy go kupiłem. Rozbierałem już silnik bo padł korbowód i przy okazji wymieniłem kilka rzeczy typu simeringi, zaworek przelewowy, dotarłem i ustawiłem zawory. zapłon ustawiałem już w różnych miejscach nic to nie zmieniało...
papisx
PostWysłany: Czw 13:20, 28 Lip 2011    Temat postu:

Witam, podłącze się pod ten temat. Mam problem ze swoim Katem gs 620 rc a mianowicie jak odpali to nie ma niskich obrotów strasznie mu koleją... muszę ciągle trzymać manetkę gazu bo raz ma super obroty a raz san sobie dodaje i ujmuje az zgaśnie. czego to może być wina??
fxrider
PostWysłany: Śro 19:36, 20 Lip 2011    Temat postu:

Miałem tuleję w jednym z silników, ale już go kupiłem zatartego (wyciek oleju)
doktor
PostWysłany: Śro 18:31, 20 Lip 2011    Temat postu:

DIIL napisał:
Wiem ze nikasila nie szlifuje ja mam zelizwny cylinder jeszcze

fxrider napisał:
Raczej już Wink



hahaha...

ap ropo, fxrider Ty też miałeś żeliwo w zatartym, długo na tym jeździłeś?
fxrider
PostWysłany: Śro 15:35, 20 Lip 2011    Temat postu:

Raczej już Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group