Autor Wiadomość
mathias
PostWysłany: Nie 21:47, 21 Sie 2016    Temat postu:

elvisisback21 napisał:
ach u mnie serwis ("krywult") stwierdził wadliwe działanie korka na chłodnicy, wymiana i uzupełnienie płynu w chłodnicy. dobra może i wentylator zaczął poprawnie działać ale za to dalej ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym a panowie na serwisie praktycznie stwierdzili że "tak ma być"(może układ był źle odpowietrzony) i ja mam co drugi dzień dolewać płyn do chłodnicy. dobra poczekam pojeżdżę jeszcze chwilę aż w zbiorniku wyrównawczym nie będzie płynu i ciekawe skąd pompa będzie brać płyn do chłodnicy. moja obawa jest taka że za miesiąc mam jechać na 3 tygodnie na norwegię i mam podejrzenia że albo pompa wody leci w kulki albo co gorsza któraś uszczelka na głowicy jest dupnięta(może być minimalnie bo nie zauważyłem białego dymu z tłumika)

Problem znany też z 1190 https://www.youtube.com/watch?v=yGASAm5TBCo
mathias
PostWysłany: Pon 11:58, 15 Sie 2016    Temat postu:

Miałem okazje jeżdzić testówką i nie zdecydowałem się na zakup ponieważ przeraziło mnie "grzanie" siedzenia oczywiście to od silnika.
Co chciałem wiedzieć wcześniej czy to jest motocykl awaryjny który tylko po serwisach stoi czy motocykl do jazdy tak jak stare konstrukcje typu Varadero itp...
elvisisback21
PostWysłany: Pon 15:31, 27 Cze 2016    Temat postu:

kolejna sprawa pytanie do właścicieli ktm 1290 super adventure
czy na waszych maszynach da radę jechać w temperaturze otoczenia powyżej 25 stopni
bo w moim wypadku jakakolwiek jazda powyżej 25 km od domu to piekło.
spod siedzenia idzie żar jakbyś siedział nad ogniskiem
Spidi
PostWysłany: Czw 9:19, 16 Cze 2016    Temat postu:

Szkoda, że serwis nie wie takich rzeczy tylko klient musi wyszperać sobie sam.
Skoro motocykl na gwarancji to dealer powinien to zrobić nieodpłatnie...
elvisisback21
PostWysłany: Czw 1:25, 16 Cze 2016    Temat postu:

kolega dał mi cynk że na hiszpańskich i niemieckich forach goście się wypowiadali że przyczyną znikającego płynu jest wadliwe spasowanie wałka na pompie wody.
prawdopodobnie rozwiązaniem jest zestaw naprawczy do pompy
http://ktmsklep.pl/ktm/156/zestawy-nap-pompy-wody
(znalazłem taki zestaw za 330 zł)
major000
PostWysłany: Śro 15:14, 15 Cze 2016    Temat postu:

Spidi napisał:
Moim zdaniem rzecznika się nie przestraszą ale jak powiesz im, że idziesz z tym do mediów np. programu w TV typu "Turbo Kamera" to szybko zmiękną. Jak nie to zgłoś się do nich a wtedy na bank coś zrobią bo oni chętnie pociągną temat dalej czyli zapytają co na to cenrala KTM.

Zresztą jak znasz angielski albo masz kogoś kto zna i Ci pomoże możesz skrobnąć kilka zdań do centrali na temat problemów z motocyklem i tego jak załatwia je Twój dealer. Napoknij, że nie wiesz co robić i zastanawiasz się czy nie poprosić o pomoc właśnie rzecznika i mediów. Jestem pewien, że szybko zainterweniują...
Dobry pomysł.
Spidi
PostWysłany: Śro 15:10, 15 Cze 2016    Temat postu:

Moim zdaniem rzecznika się nie przestraszą ale jak powiesz im, że idziesz z tym do mediów np. programu w TV typu "Turbo Kamera" to szybko zmiękną. Jak nie to zgłoś się do nich a wtedy na bank coś zrobią bo oni chętnie pociągną temat dalej czyli zapytają co na to cenrala KTM.

Zresztą jak znasz angielski albo masz kogoś kto zna i Ci pomoże możesz skrobnąć kilka zdań do centrali na temat problemów z motocyklem i tego jak załatwia je Twój dealer. Napoknij, że nie wiesz co robić i zastanawiasz się czy nie poprosić o pomoc właśnie rzecznika i mediów. Jestem pewien, że szybko zainterweniują...
major000
PostWysłany: Śro 14:49, 15 Cze 2016    Temat postu:

To jest właśnie to o czym pisałem wcześniej. Powodzenia w "kopaniu" się z polskimi dilerami. Im zależy żeby tylko sprzedać a jak coś się zepsuję to mają cię w duuppie.
Postrasz rzecznikiem praw konsumenta, może coś pomoże.
elvisisback21
PostWysłany: Śro 14:27, 15 Cze 2016    Temat postu:

ach u mnie serwis ("krywult") stwierdził wadliwe działanie korka na chłodnicy, wymiana i uzupełnienie płynu w chłodnicy. dobra może i wentylator zaczął poprawnie działać ale za to dalej ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym a panowie na serwisie praktycznie stwierdzili że "tak ma być"(może układ był źle odpowietrzony) i ja mam co drugi dzień dolewać płyn do chłodnicy. dobra poczekam pojeżdżę jeszcze chwilę aż w zbiorniku wyrównawczym nie będzie płynu i ciekawe skąd pompa będzie brać płyn do chłodnicy. moja obawa jest taka że za miesiąc mam jechać na 3 tygodnie na norwegię i mam podejrzenia że albo pompa wody leci w kulki albo co gorsza któraś uszczelka na głowicy jest dupnięta(może być minimalnie bo nie zauważyłem białego dymu z tłumika)
elvisisback21
PostWysłany: Śro 14:14, 15 Cze 2016    Temat postu:

cześć Snoopy daj znać co na to twój serwis i napisz gdzie serwisujesz motor
digidy
PostWysłany: Wto 19:30, 14 Cze 2016    Temat postu:

elvisisback21 napisał:
ktm bielsko-biała
Krywult też obrósł w piórka
Snoopy
PostWysłany: Pon 20:38, 13 Cze 2016    Temat postu:

Witam
posiadam ktm, co prawda przyjechał z Niemiec ale z przebiegiem coś około 1600km do dziś zrobiłem jakieś 2800 i to co zauważyłem
- łańcuch ma takie samo wytarcie jak pisze elvisback21
- zacina mi się wskaźnik paliwa na górnym pułapie
- ktoś pisze o tylnym kole, u mnie też jest lekko scentrowane co niby nie zauważyli na ostatnim servisie
- po przeczytaniu tego postu sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku i lipa coś nie widać a serwis nie zauważył tydzień temu

Moto jeszcze na gwarancji do 2017 więc myślę że doprowadzę go do ładu.
Ogólnie jestem zadowolony, choć motocyklistą jestem z małym stażem.
szaman108
PostWysłany: Sob 16:00, 11 Cze 2016    Temat postu:

Do Austrii z nim niech nie robią jaj takie moto to wizytówka firmy Evil or Very Mad wszystko schodzi na psy...
elvisisback21
PostWysłany: Czw 14:14, 09 Cze 2016    Temat postu:

motor w dniu wczorajszym został oddany do serwisu i zobaczymy co oni na to
elvisisback21
PostWysłany: Czw 14:12, 09 Cze 2016    Temat postu:

ktm bielsko-biała

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group