Autor Wiadomość
malikexc450
PostWysłany: Wto 17:23, 29 Gru 2015    Temat postu:

a..zaczaiłem dopiero prv Smile
mlodym120
PostWysłany: Wto 14:34, 29 Gru 2015    Temat postu:

Dzieki sliczne kolego i o takie odpowiedzi mi chodzi a nie " pisanie ciagle ze komus sie nie chce szukac " "lenistwo"
malikexc450
PostWysłany: Sob 22:15, 26 Gru 2015    Temat postu:

Wszystko będzie jeżdzić tylko trzeba dobrze kupić a żeby to zrobić trzeba mieć troche szczęścia chyba że gość się zgodzi na ściągnięcie góry w co wątpie.Takze mogą ci ludzie doradzać ale taka jest smutna prawda bierz ze sobą jakiegos ogarniętego gościa i życzę powodzenia.
pawciak12
PostWysłany: Sob 20:29, 26 Gru 2015    Temat postu:

logiczne ze lepiej zadbane exc z 2011 nic zajechanego wtryska z 2012
malikexc450
PostWysłany: Sob 19:59, 26 Gru 2015    Temat postu:

Drzewica opoczyński,łódzkie tel.na prv.
Musicman
PostWysłany: Sob 18:45, 26 Gru 2015    Temat postu:

Milakexc450 skąd ten gość?

Wychodzi na to że lepiej szukaj coś po 2008 niż rfs. a jak jest z ostatnim gaznikiem vs wtrysk? Lepies brac zadbanego gaźnika czy pierwsze wtryski?
malikexc450
PostWysłany: Sob 13:31, 26 Gru 2015    Temat postu:

Obecnie latam na EXC 450 2008r i jestem mega zadowolony,moto sprowadzone z Włoch,po motocykl pojechałem z mechanikiem,zastanawiałem się czy brać bo na zimnym zaczeło coś dzwonić widziałem o napinaczach w tych modelach ale mogło się okazac że to coś innego więc, po srogiej negocjacji ceny wyrwałem go za 11 tys z papierami i do domu.Ściągneliśmy górę zajrzeliśmy tu i tam okazało się że sprzęcik igła,tłok sel A jeszcze do latania ale zmieniłem już na sel B,zmieniłem łańcuch rozrządu , oleje,płyny.Pierwsze odpalenie tarach już nie dzwoni,chodzi cichutko,zaliczyłem kilka wypadów i jest petarda.Po dokładnych oględzinach było widać że ktoś dbał o moto i nie bał się serwisu,musiał tylko jakiś czas postać (stary olej) przez co było słychać napinacz.Mogę gościa polecić ściaga z Włoch same crossy i enduro ma ich cały garaż aż się nie chce z niego wychodzić Smile
Spidi
PostWysłany: Śro 16:33, 23 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.


Napisałem celowo, żeby zwrócić Ci uwagę!
To jest nic innego jak szczyt lenistwa oczekiwać od innych, że znajdą motocykl dla Ciebie, za Ciebie!

Twoja kasa, Twoje ryzyko i Twoja odpowiedzialność...
Mnóstwo rad tu otrzymałeś, jeszcze więcej znajdziesz gdy poświęcisz trochę swojego cennego czasu i poszperasz w archiwum forum albo wykorzystasz opcję szukaj...
Zamiast się cieszyć, że ludzie sobie bez interesowanie pomagają na forum to kręcisz nosem, że ktoś nie poświęca swojego czasu żeby zrobić coś za Ciebie... Litości! Rolling Eyes
m4ayhem
PostWysłany: Śro 16:01, 23 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.


ty tak serio?
mlodym120
PostWysłany: Śro 14:42, 23 Gru 2015    Temat postu:

po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.
Spidi
PostWysłany: Wto 15:45, 22 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys? Very Happy


http://allegro.pl/motocykle-i-quady-5557

Ty na serio? Oczekujesz, że ktoś będzie szukał za Ciebie?
mlodym120
PostWysłany: Wto 11:59, 22 Gru 2015    Temat postu:

mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys? Very Happy
kprlsn
PostWysłany: Nie 19:48, 20 Gru 2015    Temat postu:

osobiscie mialem podobny dylamat rfs czy xc4,wybralem xc4 i na dodatek 2008r podobno nieudany,jak narazie wszystko ok,nie zaluje i dodam ze jezdzilem na wielu rfsach 400.450,525 i jakos mi nie podchodzi ich charakterystyka,sa ospale w porownaniu do xc4,a co do plytek to nie sa drogie,a moto dluzej trzyma odp luz niz sruby
GaCek
PostWysłany: Nie 19:05, 20 Gru 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
ogolnie fenomen rfsów polega na tym ze ma regulacje zaworów na sróbke w porównaniu z xc4 które maja regulacje na płytki i juz zwykły Kowalski woli regulacje dostepna w rfs'e.

Jak dla mnie regulacja śrubkami nie jest żadnym fenomenem. W jednym i w drugim trzeba umieć to zrobić. Nawet zwykły Kowalski może spieprzyć sprawę nie mając pojęcia o "kręceniu" przy ustawianiu zaworów. Tyle że przy śrubkach odpada koszt płytek.
pawciak12 napisał:

Nie ukrywajmy tez ze pierwsze roczniki xc4 byly troche wadliwe, hałasujacy napinacz , przelewanie sie oleju w silniku (uszczlniacz na wale szybko dawal dupy) i jeszcze pare innych pierduł przez co rfs zyskał na wartosci bo takie sa prawa rynku.

Żeby podejść sprawiedliwie do tematu to przedstaw wady, niedoróbki pierwszych modeli ktm z silnikiem rfs i w tedy będziemy dyskutować nad wyższością jednego nad drugim.
Spidi
PostWysłany: Nie 18:44, 20 Gru 2015    Temat postu:

Rams - dlatego napisałem, że nie ma co się łudzić. 200 godzin więcej dla 5 lat starszego sprzęta to bardzo optymistyczne założenie...

Oczywiście zdarzają się wyjątk iale one tak naprawdę tylko potwierdzają regułę.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group